|
Puvomun
|
 |
« Reply #3330 on: June 26, 2012, 10:17:28 am » |
|
Mooi om te zien dat er nog meer zijn die een leuk weekend hadden! 
|
|
|
|
|
|
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.
Ngopyu ayvurä. Oe ke lu karyu ke nì'ul.
|
|
|
|
Txantslusam Skxawng
|
 |
« Reply #3331 on: June 27, 2012, 07:12:10 pm » |
|
Lijkt me lekker, maarja, eindelijk is het wat duidelijker over wat ik de laatste twee weken moeten doen op school... Niks.... helemaal niks doen.... behalve dan voor rapport terug komen
Niks doen? Oy. Klinkt vreselijk vervelend! een uur erna kreeg ik te horen dat ik een vak moest herkansen omdat ik een half punt te kort. Herkansing gisteren gehad en was een makkie. En vanaf zaterdag ben ik weg t/m 19 juli, maar op 7, 8 en 9 juli ben ik nog thuis. Edit: toets ging over Wet van Ohm, Coulomb, spanning en stroom bereken, basis stof. Al die kennis had ik aan het begin van het jaar niet, maar nu wel.
|
|
|
|
« Last Edit: June 27, 2012, 07:15:26 pm by Txantslusam Skxawng »
|
|
WirelessTsaheylu=Bluetooth Inventor of the word NARF 
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3332 on: June 27, 2012, 10:54:39 pm » |
|
Veel plezier op vakantie. Waar ga je heen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Txantslusam Skxawng
|
 |
« Reply #3333 on: June 28, 2012, 05:20:34 pm » |
|
Veel plezier op vakantie. Waar ga je heen?
Eerst een week in Schimmert en daarna 10 dagen trektocht van hier naar Tsjechië en weer terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3334 on: June 29, 2012, 02:23:38 am » |
|
Klinkt naar een actieve vakantie. Amuseer je!
Veel plezier hier op het werk, een centrale computer is niet te bereiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Txantslusam Skxawng
|
 |
« Reply #3335 on: July 03, 2012, 02:20:50 pm » |
|
Hier in Schimmert gaat het goed. Nachtwacht was ook erg sjiek, eerste keer voor mij. Alleen het laatste uur gaat langzaam.
Maar hoe gaat het verder hier?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3336 on: July 03, 2012, 02:29:10 pm » |
|
Nachtwacht. Jekkes, doet me terugdenken aan 's nachts wachtlopen in dienst. Wat een geen lol zeg.  Bij mij alles goed. 2e Lily Marin boek bijna klaar, cover is klaar, ben reclame aan het maken voor de APG (onze publishing groep) en verder heb ik het gevoel alsof mijn hersens op halve snelheid draaien... En ik heb vanavond een nieuwe testset voor de Na'vi stem op de Garmin GPS ingesproken, die beter zou moeten zijn. Morgen uitproberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teyl Maktoyu Ayfìwopxä
Moderator
Palulukan Makto

Belgium
ToS Username: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä
I'm a brony, and a dreamwalker, deal with it. :-)
|
 |
« Reply #3337 on: July 04, 2012, 10:55:30 am » |
|
Hello everybody, ik ben nog elke dag op 't forum hoor ^^
Ik merk de laatste tijd dat er veel mensen het niet meer zien zitten, en dan is het jammer dat ik niet meer kan doen dan advies geven, al weet ik dat het zeer slecht doordringt bij zo iemand, want ik spreek uit eigen ervaring; je wilt gewoon naar niemand luisteren.
Dit weekend is voor mij weer zeer druk, ik heb 2 meetups, ééntje in Utrecht, zaterdag de hele dag en ééntje in Antwerpen, op zondag, en daar is het bbq. Ik snap nog altijd niet hoe het altijd zo goed uitkomt voor mij, eerst ging ik niet naar Utrecht, omdat in Antwerpen de bbq op zaterdag was. En toen werd de bbq verschoven naar zondag, maar het bleef nog altijd duur om naar Utrecht te gaan. (€40) En ineens komt iemand af dat ze in bepaalde winkels weer kortingskaartjes verkopen. ^^ Dus kan ik vrij goedkoop naar beide meetups.
Ik kan nu ook mijn volledige reis naar Nieuw-Zeeland wat goedkoper berekenen. ^^ De vader van Zarek (ook iemand hier op't forum) heeft 't me zelf aangeboden, dat scheelt in de kosten, aangezien ik 16 dagen en 15 nachten daar zou blijven.
Nog iemand iets? ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3338 on: July 04, 2012, 12:40:00 pm » |
|
Nog iemand iets? ^^
Amper. Vandaag mijn 4e steampunk boek gepubliceerd. Ben nog 3 andere boeken aan het schrijven en een 4e aan het editten. Daarnaast heb ik e-mail contact met Paul Frommer over de nieuwe woorden voor de Na'vi stem in Garmin GPS-en en ben ik aan het werk. Net lekker gesport en (niet zo lekker) de was gedraaid en opgehangen. Ben 3 boeken aan het lezen, 1 daarvan de bio van Steve Jobs. En voor de publishing group ben ik wat dingen aan het doen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rangtsulfätu
'Eveng

Belgium
|
 |
« Reply #3339 on: July 04, 2012, 05:34:00 pm » |
|
Nog iemand iets? ^^
Voorlopig niet. Al 2 maanden zonder inkomen. Ik ben werkloos door mijn spierziekte en kan geen uitkering krijgen omdat een vorige werkgever weigert mijn C4 te bezorgen. Hij heeft nog 2 dagen de tijd. Als ik vrijdag mijn papieren niet in orde heb wordt maandag de arbeidsinspectie ingeschakeld om hem te helpen met dat papierwerk. Scheelt dat die mensen hem kennen. Ze hebben hem nog al eens moeten aanmoedigen om mijn papieren en achterstallig loon in orde te maken.
|
|
|
|
|
|
Oe skxawng lu!
Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3340 on: July 04, 2012, 10:38:36 pm » |
|
Voorlopig niet. Al 2 maanden zonder inkomen. Ik ben werkloos door mijn spierziekte en kan geen uitkering krijgen omdat een vorige werkgever weigert mijn C4 te bezorgen.
Jesses, man, dat is balen. Veel sterkte!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eejmensenikbenhet
|
 |
« Reply #3341 on: July 05, 2012, 05:10:19 am » |
|
Met mij gaat het ineens super goed.  Ik heb een enorm leuk baantje, ondanks het werken toch nog lekker vakantie, ik heb weer nieuwe dingen over het Na'vi geleerd. Vanmorgen ben ik gevraagd om bij een online groep met een enorme aanhang te komen als hoofd-editor van de officiële Wiki. (Tevoren deed ik dit als grote fan op een onofficiële manier.) Misschien kent een van jullie ze: Bashcraft/the Bashurverse. Naast dit alles neem ik ook nog af en toe filmpjes op voor mijn (nog steeds kleine, maar dat intereseert me geen bal) Gaming Channel op YouTube en maak ik elke dag muziek. Ik heb nu altijd wat te doen, hoef me dus nooit te vervelen en niets van deze dingen vind ik saai of oninteressant. Voorlopig niet. Al 2 maanden zonder inkomen. Ik ben werkloos door mijn spierziekte en kan geen uitkering krijgen omdat een vorige werkgever weigert mijn C4 te bezorgen. Hij heeft nog 2 dagen de tijd. Als ik vrijdag mijn papieren niet in orde heb wordt maandag de arbeidsinspectie ingeschakeld om hem te helpen met dat papierwerk. Scheelt dat die mensen hem kennen. Ze hebben hem nog al eens moeten aanmoedigen om mijn papieren en achterstallig loon in orde te maken.
Dat is echt niet normaal, heb wel eens gehoord over slechte werkgevers, maar dit slaat toch werkelijk alles. Heel veel sterkte ermee, ngeyä säspxìniri nawma sa'nok lrrtok siveiyi. Eywa ayngahu ma smuk! P.s. Teyl, herinner me er a.u.b. nog eens aan om je die partijen te sturen. Het is alweer 7 maanden geleden. Shame on me!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puvomun
|
 |
« Reply #3342 on: July 11, 2012, 01:26:47 am » |
|
P.s. Teyl, herinner me er a.u.b. nog eens aan om je die partijen te sturen. Het is alweer 7 maanden geleden. Shame on me!
Ja, Teyl. Doe dat onderhand eens, hij zit maar te wachten! Ik moet binnenkort Avatar maar weer eens kijken... is alweer een tijdje terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Txantslusam Skxawng
|
 |
« Reply #3343 on: July 11, 2012, 06:22:30 am » |
|
WiFi in Praag! Sommige van jullie zullen we wat op Facebook hebben gezien. Praag is erg sjiek en gister avond naar een van Europa's grootste discotheek: Karlovy Larzne
5 verdiepingen! Hip hop, oldies, dance en nog meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teyl Maktoyu Ayfìwopxä
Moderator
Palulukan Makto

Belgium
ToS Username: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä
I'm a brony, and a dreamwalker, deal with it. :-)
|
 |
« Reply #3344 on: July 12, 2012, 11:26:37 am » |
|
Snip Snip
Snip P.s. Teyl, herinner me er a.u.b. nog eens aan om je die partijen te sturen. Het is alweer 7 maanden geleden. Shame on me! Ik heb je meerdere keren herinnert, en als je nog interesse hebt, mc.akiwiguy.net is nog altijd werkende. :p (minecraft). Iemand een sonic screwdriver? http://www.thinkgeek.com/product/ee4a/#tabs
|
|
|
|
« Last Edit: July 23, 2012, 03:00:47 pm by Teyl Maktoyu Ayfìwopxä »
|
|
|
|
|
|