Allt o allo

Started by Tawtaronyu, January 20, 2010, 03:52:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tawtaronyu

Kaltxì ma aysmukan ulte aysmuke, tänkte att jag slänger upp en tråd där vi kan skriva om vad vi vill och inte bara om Na'vi om ni inte vill det dock^^. För det vore ju kul att få igång snacket mellan oss svenskar här på våran svenska avdelning i forumet  :) Så nu får vi skärpa till oss och sluta och vänta på att nån annan ska skriva nåt så vi ivrigt kan få läsa det, utan att skriva själva också  ;)



Eywa aynga  :)

Is.

Typiskt oss att vara tystast av alla på hela forumet...

Tawtaronyu

Haha ja och vi svenskar som brukar vara pratglada på forum^^ men men det kommer väl  ;)

Nyx

Är det nån mer som har märkt att kårlegget är blått och glittrigt den här terminen? ;D Det är helt legen...wait for it... dary!


p.s. vet att den här tråden har varit död ett tag men det känns onödigt att starta en ny bara för det här.

Tawtaronyu

Ville bara nämna för er som inte vet att Avatar kommer på DVD och Blue-ray den 28:e April

Tarina


Sіr. Ηaxalot

Quote from: Nyx on February 16, 2010, 12:13:15 PM
Är det nån mer som har märkt att kårlegget är blått och glittrigt den här terminen? ;D Det är helt legen...wait for it... dary!


p.s. vet att den här tråden har varit död ett tag men det känns onödigt att starta en ny bara för det här.

Nu när du säger det, mitt bankkort är till största delen blått, och har börjat bli glittrigt av någon anledning  ;D

Nyx

Har du klistrat glitter på det? :P

Sіr. Ηaxalot

Öhm.... kanske. Jag trodde att det var färg som har nötts bort, men upptäckte nyss att det går att flytta omkring på "glittret". ^^

Frågan är vart det kommer ifrån.

Nyx

Haha, läskigt! Jag slår vad om att ditt kort bara ville känna sig lite mer fab :P