Hur många är vi?^^

Started by Le'eylan, June 05, 2010, 05:06:27 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Le'eylan

#20
Quote from: SirHaxalot on July 18, 2010, 04:13:45 PM
Quote from: Le'eylan on July 18, 2010, 07:00:02 AM
Ngaytxoa :D

Awnga lu pukap sute mì atxkxe nìSvenskxayä ulte 'aw tute mì atxkxe nìNorwekxin, srak?^^

Vi är 7 svenskar och en norsk?

amiright?

Srane, ngaru lu eyawr  :D
vi är sju personer i landet av Svenska och en person i landet av Norska  ::)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Nyx

Om det är 7 borde det stå kinä

Le'eylan

#22
hah nu blir jag förvirrad xD

Ja, det ska stå kinä, gracias för det  ;D

nej förresten. det ska det inte. gahh det är för sent för sånt här  ::)

eller jo. det ska stå kinä . slut på galenskapen.
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Gammel

"Love is either in your heart or on it's way"

Carborundum

Jag hänger alldeles för lite här i svensk-delen. Jag har varit aktiv medlem i över 6 månader nu, så o11.
We learn from our mistakes only if we are made aware of them.
If I make a mistake, please bring it to my attention for karma.

Le'eylan

Välkommen Gammel!  ;D

Vi är nio alltså... ::)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Kelkuyä Eyktan

Oel Ngati Kameie alla ni Svenskar   :D

Jag har det senaste halv året varit mest (bara) aktiv på Avatar-forums.com och Tree-of-Souls.com forumen  :P Jag har alltid vetat om learnnavi.org men aldrig varit riktig intreserad att lära mig Na'vi (även om det är ett vackert språk  :))

Det som fick mig nu att gå med var att eran kära Le'eylan kom förbi på ToS och meddelade om att Avtar kanske ska visas i sverige nu igen  ;D

Jag hoppas att det inte är ABSOLUT nödvändigt att kunna Na'vi för att få vistas här  :-\ Jag har alltid kunnat vissa fraser och så... men det kanske kan ändras med tiden jag kommer förhoppningvis spendera här också  ;D

Så då är vi väll tio st svenskar här då  8) Eller så kallat Vol... om jag nu har rätt  ??? :P


Le'eylan

Välkommen  ;D
vol är åtta, och 10 är vomun.

Det är klart att man kan vara här utan att kunna na'vi!
Du är dock välkommen att fråga vad du vill angående ämnet ;)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Sіr. Ηaxalot

Quote from: Kelku Eyktan on August 24, 2010, 10:10:11 AM
Oel Ngati Kameie alla ni Svenskar   :D

Jag har det senaste halv året varit mest (bara) aktiv på Avatar-forums.com och Tree-of-Souls.com forumen  :P Jag har alltid vetat om learnnavi.org men aldrig varit riktig intreserad att lära mig Na'vi (även om det är ett vackert språk  :))

Det som fick mig nu att gå med var att eran kära Le'eylan kom förbi på ToS och meddelade om att Avtar kanske ska visas i sverige nu igen  ;D

Jag hoppas att det inte är ABSOLUT nödvändigt att kunna Na'vi för att få vistas här  :-\ Jag har alltid kunnat vissa fraser och så... men det kanske kan ändras med tiden jag kommer förhoppningvis spendera här också  ;D

Så då är vi väll tio st svenskar här då  8) Eller så kallat Vol... om jag nu har rätt  ??? :P



Det är inte nödvändigt alls, jag kan nästan ingenting fast att jag har varit medlem här sen slutet av 2009 :P

Det är fortfarande det bästa forumet som jag har varit medlem på :D

Kelkuyä Eyktan



[/quote]

Det är inte nödvändigt alls, jag kan nästan ingenting fast att jag har varit medlem här sen slutet av 2009 :P

Det är fortfarande det bästa forumet som jag har varit medlem på :D
[/quote]

Soft då då  ;D

Vilka forum har du varit på då?  :P

Nyx

Zola'u nìprrte!

Nej, du måste inte kunna Na'vi, men det är ju kul att lära sig så haka på bara ^^

Teylar Ta Palulukankelku

QuoteOel Ngati Kameie alla ni Svenskar   

Jag har det senaste halv året varit mest (bara) aktiv på Avatar-forums.com och Tree-of-Souls.com forumen   Jag har alltid vetat om learnnavi.org men aldrig varit riktig intreserad att lära mig Na'vi (även om det är ett vackert språk  )

Det som fick mig nu att gå med var att eran kära Le'eylan kom förbi på ToS och meddelade om att Avtar kanske ska visas i sverige nu igen 

Jag hoppas att det inte är ABSOLUT nödvändigt att kunna Na'vi för att få vistas här   Jag har alltid kunnat vissa fraser och så... men det kanske kan ändras med tiden jag kommer förhoppningvis spendera här också   

Så då är vi väll tio st svenskar här då   Eller så kallat Vol... om jag nu har rätt   

Jaaaaaaa!
Ännu en svensk! Välkommen, Kelku Eyktan. Oel ngati kameie, ma tsmukan.
Set oe slolu Kxitx, hifkeyä ska'ayu

The spam section: Where the random s**t happens ;D.

I can't deny it: I'm a smiley addict ;D.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kelkuyä Eyktan

Quote from: Teylar Ta Palulukankelku on August 24, 2010, 02:45:49 PM

Jaaaaaaa!
Ännu en svensk! Välkommen, Kelku Eyktan. Oel ngati kameie, ma tsmukan.

Jag kan då inte mycket navi men det där förstår jag då utantill  :D Fast ja.... alla ni här är ju bara så grymt mycket bättre  :P

Nyx

Oroa dig inte, du hinner ikapp ^^

Kelkuyä Eyktan

Quote from: Nyx on August 25, 2010, 01:54:30 PM
Oroa dig inte, du hinner ikapp ^^

Tack du Uppsalingen  ;) Men jag tvekar start på det  ;D Ska nu börja med tyskan, år 1 i gymnasiet och jag har nog med problem med min tyska som det är  :-\

(Undrar bara, var i Uppsala bor du?)  :P

Nyx

Na'vi är mycket lättare än tyska så du kan nog hinna med det på fritiden. Och eftersom du ändå kommer behöva lära dig en massa grammatik för tyska så kan det nog vara till hjälp. Så länge du inte börjar skriva na'vi på tyskaproven så blir det nog ok :P

Bor i studentgettot, Flogsta

Le'eylan

Quote from: Nyx on August 26, 2010, 08:25:52 AM
Så länge du inte börjar skriva na'vi på tyskaproven så blir det nog ok :P

Haha, det påminner mig om att jag skrev "Ich tsun.." på min presentation under min tyska-lektion i veckan. HRH. :D
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Kelkuyä Eyktan

Quote from: Le'eylan on August 26, 2010, 08:47:07 AM

Haha, det påminner mig om att jag skrev "Ich tsun.." på min presentation under min tyska-lektion i veckan. HRH. :D

HRH xD.......... Vad betyder Tsun? :P

Le'eylan

Quote from: Kelkuyä Eyktan on August 26, 2010, 09:31:47 AM
Quote from: Le'eylan on August 26, 2010, 08:47:07 AM

Haha, det påminner mig om att jag skrev "Ich tsun.." på min presentation under min tyska-lektion i veckan. HRH. :D

HRH xD.......... Vad betyder Tsun? :P

att kunna  :D
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Kelkuyä Eyktan

Quote from: Le'eylan on August 26, 2010, 09:35:41 AM

att kunna  :D

Danke meine Freundin  :D

Också, passar på att säga det här...

Vi Svenskar på ToS har typ börjat plannera för en sort of meetup i göteborg om vi nu får något release datum för Avatar :) Det är ju fortfarande inte helt plannerat ännu såklart, det var en kille som föreslog om det idag :P Om ni verkar intreserade så säg till bara ^^ http://www.tree-of-souls.com/meetups/2423-avatar_re-release_-_sweden_gothenburg_meetup_date_tba.html