Dansk biograf kom-sammen?

Started by ~Ayngahu, September 02, 2010, 05:55:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

~Ayngahu

Kaltxì ma frapo ta Danmark.

I forbindelse med at Avatar kommer ud i biografen igen (fra torsdag den 16. september) har jeg haft en lille overvejelse; Hvis der er nogen derude i Danmark der stadig er mere eller mindre engagerede i at lære Na'vi, om ikke vi skulle tage i biografen og se den sammen? Hvis vi herefter havde mulighed for lokalt tag over hovedet og lidt fælles spisning, så kunne vi bruge aftenen på at sidde sammen og dele vores Na'vi erfaringer.

Jeg bor i Gjellerup nær Herning. Jeg har dog på fornemmelsen at det bedste sted ville være København eller Odense.

Eywa ayngahu nìwotx.
Fra Stefan alias ~Ayngahu
A big thankyou to DrBinder for creating my forum avatar :)

Unilmokri

Hey mester :P

Jeg er helt klart med på den, dog bor jeg selv i Herlev, og har allerede bestilt billet til for-visning den 15. sept. her :D
Starter kl. 19:30, så hvis der er nogen der har mulighed for at nå derind til den visning ville det da være super at få den set sammen - og en bid mad bagefter ville da være super :)

Håber du har mulighed/lyst til at komme på besøg Ayngahu, hehe  :P
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

~Ayngahu

Quote from: Unilmokri on September 05, 2010, 09:20:34 AM
Hey mester :P

Jeg er helt klart med på den, dog bor jeg selv i Herlev, og har allerede bestilt billet til for-visning den 15. sept. her :D
Starter kl. 19:30, så hvis der er nogen der har mulighed for at nå derind til den visning ville det da være super at få den set sammen - og en bid mad bagefter ville da være super :)

Håber du har mulighed/lyst til at komme på besøg Ayngahu, hehe  :P

Hejsa :)

Jeg tror en weekend ville have været meget mere belejligt (havde ikke lige tænkt over at den 16. var en torsdag); Om weekenden er togbilletten billigere, og vi ville have mere tid til at få lære hinanden lidt at kende og få kigget på noget Na'vi :) (Jeg var inde og kigge på rejseplan over den 15., men priser og tider var jeg ikke enige med).

Så jeg tror vi ser tiden an og lægger det en weekend, hvis der er humør for at tage derind og se "special edition" for 2. gang sammen :D Det kunne også være at de andre danskere herinde ville være mere interesserede når de har været inde og fået rusket op i deres gamle kærlighed til filmen og sproget :)


Tak for henvendelse ma Unilmokri ^^ Vi snakkes ved.
A big thankyou to DrBinder for creating my forum avatar :)

HTML_Earth

Quote from: ~Ayngahu on September 02, 2010, 05:55:53 AM
Fra Stefan alias ~Ayngahu
Sjovt, jeg hedder også Stefan. :D

Jeg ville gerne have været med, men jeg har lige fået en indvendig bøjle der gør at jeg ikke kan udtale ting ordentligt. Især Na'vi r, t og tx.
Så det ville nok ikke være så sjovt når man ikke kan deltage i snakken :-\. Jeg får dog bøjlen af d. 7. oktober, men der er det nok for sent at se den.

~Ayngahu

#4
I første omgang tror jeg lige vi lader den udkomme, så skal jeg nok følge op på dette (give nogle dato'er og sådan) :)

Edit: Hvor i landet holder du til, Stefan? :)
A big thankyou to DrBinder for creating my forum avatar :)

HTML_Earth

Lige midt i mellem Esbjerg og Kolding