International / Multilingual > Dansk (Danish)

Er jeg den første dansker på forummet?

<< < (18/18)

maxthue:
Kaltxi Eywa ngahu ma smuk.

Jeg er ikke den skrappeste til at lære (er Autist) :-[ men vil vildt gerne lære det, og flere er jer har sagt at Skype skulle være godt, men vil skal jeg have kontakt med for at kunne hjælpe mig? Jeg skal have forklaret det et par gange eller flere for at få det ind og jeg læser også rundt omkring, men havde forsømt siden ehr i et stykke tid og så er der kommet ret mange danskere.

vis i skulle have glemt det kommer jeg fra Århus og hedder Max :D og er 16 år.

Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt.

kìyevame Eywa ngahu :)

Tsaheyluyue Mungeyuan:

--- Quote from: maxthue on January 18, 2010, 03:29:24 pm ---Kaltxi Eywa ngahu ma smuk.

Jeg er ikke den skrappeste til at lære (er Autist) :-[ men vil vildt gerne lære det, og flere er jer har sagt at Skype skulle være godt, men vil skal jeg have kontakt med for at kunne hjælpe mig? Jeg skal have forklaret det et par gange eller flere for at få det ind og jeg læser også rundt omkring, men havde forsømt siden ehr i et stykke tid og så er der kommet ret mange danskere.

vis i skulle have glemt det kommer jeg fra Århus og hedder Max :D og er 16 år.

Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt.

kìyevame Eywa ngahu :)

--- End quote ---

Hey Max :)

Du skal bare tage linket her og copy+paste det op i dit hjemmeside addressefelt,

skype:?chat&blob=P9U-akaY6UzsP0mxhxjY5hFqu4sKpTB8BaQWNZk_ANn_X0Bd7wxvFD6hveXDSqvZPstgaz8Ao5uvsLAXwcB3DBRh5tR79OU8S30UEXpaXWedXBdRs2OIPMXy6Tyad2LsAbknjEhKMhYUeDF76zgOeWhh6n6exbEJM2Uhd5z8UhMwK6r_3yl0Ir5Wh7NZPYlAWLaxwDsvEq4yVLr69I_xSD6p

Det burde virke. Ellers kan du bare tilføje mig som kontakt person på Skype (omgimpwned) og jeg tilføjer dig til samtalen :)

Held og lykke med dit Na'vi!

Nga paylltxe nìNa'vi fa oeyä aysänume!

QuinteX:
Jeg hedder Jonas og kunne mega godt tænke mig at lære na'vi :) har leget lidt med det i to dage sammen med en ven, så kan da meget lidt, men synes det er skide svært.

na'vi seems to be a nice !
Na'vi lam ne lu oe sìltsan !

ret mig hvis jeg er forkert på den :P

tym:
Hej

Jeg er journalist på Berlingske Tidende og vil gerne skrive en artikel om at na'vi - og jer, der lærer jer sproget.

Jeg håber, at du har lyst til at ringe eller skrive til mig.

Mine kontaktinfo er:
Tonie Yde Mørch
Berlingske Tidende
[email protected]
Tlf: 25 45 64 14

På forhånd tak
Tonie

wilika:
Jeg hedder Camilla og er 13 år og bor i Århus. Jeg synes at navi er et smukt sprog og da jeg havde set avatar ville jeg ikke væk fra Pandora igen... så jeg er nu gået igang med at lære det :)
Der er to bøger om avatar som jeg gerne vil foreslå jeg at læse og det er Avatar: The field guide to Pandora og Avatar the scrapbook.
Den første er helt klart den bedste med flest detaljer om dyrene, naturen, navierne også er der RDA dokumeter. Bøgerne er også foreslået inde på startsiden af lernnavi.org. bøgerne kan købes på Saxo.dk bare søg på avatar

Eywa ngahu

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version