International / Multilingual > Dansk (Danish)

Hvor er i fra?

<< < (3/6) > >>

Uniltirea Txurtíngay:

--- Quote from: Eywa ngahu on January 10, 2010, 02:40:23 pm ---Smørum, ikke så langt fra Måløv :)
(tror Tutee A-nawm si Änreä Kortxes ved hvad jeg snakker om, Måløv st. ligger trods alt på H-linien ^^).

--- End quote ---
Hedder du peter? XD

Eywa ngahu:

--- Quote from: (Tawtute) Lattergassen on January 10, 2010, 07:14:10 pm ---
--- Quote from: Eywa ngahu on January 10, 2010, 02:40:23 pm ---Smørum, ikke så langt fra Måløv :)
(tror Tutee A-nawm si Änreä Kortxes ved hvad jeg snakker om, Måløv st. ligger trods alt på H-linien ^^).

--- End quote ---
Hedder du peter? XD

--- End quote ---

nope :) mit navn er Lasse ^^, men kender da et par der hedder Peter ;)

~Ayngahu:
Herning; mere præcist sidebyen Gjellerup.

Jeg kommer nok til at bevæge mig mest i de engelske fora, men skal nok holde øje med hvad der bliver skrevet hernede :)

Jeg har skrevet en post under "Introductions"; indtil videre min eneste post udover denne. Jeg er stadig igang med at indstudere det basiske (tager det et trin ad gangen og øver enkelte ting, da jeg tror det er den bedste måde det kommet til at blive hængende).

Ja, nu ligger vi lidt her og der, men så er det godt at vi har teh epic interwebz, med Skype og andre godter, så vil bestemt ikke udelukke muligheden for at øve med jer over voicechat (da dét nok især har meget at gøre med Na'Vi: at lære udtalelserne og blive bekendt med at bruge dem i munden overfor andre mennesker i stedet for bare på tastaturet). Det bliver nok på et senere tidspunkt.. når jeg har lært lidt mere ^^

Edit: Alligevel lidt vildt at vi enkelte danskere har fået vores eget forum. Jeg siger nice! :)

Hygge!

13PercentDog:
Bor i århus... eller i hvert fald i udkanten.

Uniltirea Txurtíngay:

--- Quote from: Eywa ngahu on January 12, 2010, 11:32:51 am ---
--- Quote from: (Tawtute) Lattergassen on January 10, 2010, 07:14:10 pm ---

--- End quote ---
Hedder du peter? XD

--- End quote ---

nope :) mit navn er Lasse ^^, men kender da et par der hedder Peter ;)

--- End quote ---
kender også en der hedder peter fra smørum :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version