Meet up?

Started by Txarlì Kortxes, February 22, 2010, 08:43:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txarlì Kortxes

Tænkte om man ikke skulle lave et meetup i KBH? Som I at vi beslutter os for en café, og et tidspunkt og så tropper man bare op hvis man gider? Kunne da være meget hyggeligt.

Men hvis der ikke er nogen der gider er der ingen grund til at mødes.

-Äntxreä Kortxes

Lenewa txe'lan

kunne måske være hyggeligt nok, men kunne blive et problem da, har jeg indtryk af, der er mange af brugerne herinde der bor i Jylland (er selv københavner)

Unilmokri

Er Roskildegenser selv, men tropper da gerne til KBH for et meet-up  :)
(Kommer IK udklædt dog! ;D)
Ku da være hyggeligt at få snakket og mødes med ligsindede  :P
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Lenewa txe'lan

Quote(Kommer IK udklædt dog! )

hehe nej det gør jeg nok heller ikke ;D men lad os da finde på noget 

Tsaheyluyue Mungeyuan

Jeg skal desværre til USA i den næste måned ellers ville jeg være glad for at troppe op en weekend.

Lenewa txe'lan

det er ikke nogen der siger det ikke kan blive en tilbagevendene begivenhed  ;)

hemmond

#6
Kaltxì frapo. I'm from Czech, not from Dansk and I don't understood to your langage (so maybe I'll be a little Offtopic). Im writting here only because i want to invite you to this topic: http://forum.learnnavi.org/europe/pan-european-stuff/. We're planning European meetup for summer. So if you want to join this meetup so visit that topic. :) I'll be very happy, if on the meetup will be many peoples. :) So... For now... Eywa ngahu.

And please, if you replying to me, so write in english. :) thanks. :)
old gallery link?id=1849[/img]
old gallery link?id=1890[/img]

http://twitter.com/hemmondssandbox

If it's change in you, then the world is changing too.
--22nd World Scout Jamboree anthem.

Txarlì Kortxes

Jeg syntes at vi måske skal vente en måneds tid for at se om der kommer flere på forummet, og så er der heller ikke nær så koldt. Men dette var bare en ide, så til jer fra jylland, man kunne måske lave et århus meetup (det er ca. midt i jylland ikke?)?

Lenewa txe'lan

Jeg synes vi skal finde en dato (om det er i marts eller april er mig ligegyldigt) og så se hvor mange der melder sig til (intet bindendebare for at få en ide om hvor mange der ca vil komme) ellers bliver det ikke til noget.

Unilmokri

Tænkte da om ik der var nogle stykker herinde der var friske på at tage ind og se vor elskede film endnu en gang før vi må vente de mange, lange måneder på dvd-udgivelsen? :)
Ka jo evt. gå hen og få en kop kaffe/sodavand og lære hinanden lidt at kende bagefter.

Tænkte evt. onsdag eller torsdag i Cinemaxx på Fisketorvet i KBH?
Nogen der er interesseret?
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Lenewa txe'lan

Tjo det er vel svært at sige nej til  ;D ;D bor selv tæt på så jeg vil gerne

Unilmokri

#11
Nåh, jamen jeg laver det til en weekend-tur så - se om ik der er nogle flere der kan lokkes med :)

Har bestilt 5 billetter til søndag, ta'r til udlandet inden længe efter det, og vil ha' set filmen én gang til før den går af biograf-listen :p
Er kl. 13 på en søndag, så burde ik være mange undskyldninger der holder vand nu, og ku da være hyggeligt at lære nogle andre folk at kende herinde fra ;)



Er du interesseret, så skriv herinde eller send en besked til mig, eller mød bare op (senest 30minutter før film-start dog ;))


.. og jeg kan se det ikke fremgår af billetten; men det foregår i Cinemaxx på Fisketorvet.
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Lenewa txe'lan

Må desværre melde fra da jeg lige er kommet hjem fra skitur med et ødelagt knæ  :-\

Unilmokri

Quote from: Lenewa txe'lan on March 03, 2010, 08:21:24 PM
Må desværre melde fra da jeg lige er kommet hjem fra skitur med et ødelagt knæ  :-\
Av for satan, er jeg da ked af at høre  :( lyder ik fedt, brækkede selv næsen for 3 år siden på en skitur.. har ik turde hoppe op på dem siden ;x
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Lenewa txe'lan

Jeg er også færdig med det gøjl

Txarlì Kortxes

Jeg vil da gerne med ind og se den =) Den må også være en del billigere nu da den har været ude så længe =)

Unilmokri

Herligt Andrea! :P Så vi i det mindste to, hehe :D

Den står dog 'desværre' stadig til 120kr for 3D-versionen (og det er jo den eneste version der er værd at se, hvis vi skal være ærlige ;))

Ku være fedt hvis der var andre der ogs ville med, er ik for sent endnu :P
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Unilmokri

Det var sgu lige godt utroligt... Så har DSB aflyst toget jeg skal med, og nu når jeg ik derind før filmen har været igang en halv time.

Christ on a bike da... ARH hvor irriterende!!! >:(
War is an ugly thing, but not the ugliest of things. The decayed and degraded state of moral and patriotic feeling which thinks that nothing is worth war is much worse. The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.       - John Stuart Mill

Txarlì Kortxes

Kan ikke komme da jeg ligger totalt forkølet hjemme -.-

maxthue

Lyder som en fed ide Andrea, havde faktisk også tænkt over ideen og så loged e jeg lige ind og så at du var kommet mig i forekøbet ;)

men vis vi kan finde ud af noget så ville det være fedt
Eywa Ngahu ma smuk