Meetup Holland Haarzuilen elf fantasy fair

Started by Ptxèrra, March 15, 2010, 12:14:44 PM

Previous topic - Next topic

Ptxèrra

well, a few people of the netherlands are going 2 the fantasy fair (www.elffantasyffair.com) (haarzuilen)
if you think well i do want 2 go..
paint your face blue and come.

we will recognise you ;)
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

'Awpo

Txo tìnusìnìl eo nga txopu seyki ngati
Ulte tìnusìn uo nga tìsraw seyki
Nìn nìhay ngati
Taweyk oel tayok tsatseng fpi nga.

:Perdozimat Tízavani widahan droh perdozan. Zihe nas perdozan fate Click;3

hii tutee

Me Me Me!!! I am one of the probably 2 you mean that is going to the EFF in Avatar Costume, but I don't speak Na'vi yet... and since I have to study for 3 exames I don't really have time for that right now, but it would be great to see more Na'vi  :D I am there on the Saturday by the way, my costume is in the costume topic here, and in the costume topic of the Elf Fantasy Fair Forum. Let me know if you go, anybody at all :)

Swokéyan

Ik zou wel willen komen maar ik weet niet wat ik aan zou moeten en of ik tijd heb :s
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Swokéyan

Haha t klinkt dom maar het enigste blauwe dat ik nog heb zijn mijn spijkerbroeken ::)
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

hii tutee

Ik was er in ieder geval, ik heb 1 andere Na'vi gezien, maar ik heb gehoord dat er zeker 5, en 1 iemand beweerde zelfs dat er 9 andere waren, hoewel er groepjes van 3 of 4 waren (1 of 2 groepjes) die een effen blauw shirt aanhadden, een blauw gesminkt gezicht met 3 blauwe streepjes op de wangen. Das IMO niet heel overtuigend, maar goed.... er waren er dus wel meer verkleed als Na'vi.

Swokéyan

Lurkin' the forums

Puvomun

Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Swokéyan

Hmm best mooi ;D en goed om te zien dat er nog meer verkleed als* Na'vi daar waren, alleen kon ik er zelf niet heen :[
Lurkin' the forums

Ftxavanga unilyu atxen

i see you ....Eywah ngahu...

Puvomun

De toeloop van Na'vi en Avatars in Arcen afgelopen weekend was erg bedroevend. Ik was er in het blauw, en ik heb er nog een paar gezicht-geschilderde juffrouwen gezien, en dat was het.

Ze waren trouwens erg knap geschminkt.

Ngopyu ayvurä.

Puvomun

Volgende maar is het weer zover. Wie gaat allemaal?

Ngopyu ayvurä.

Tanhì'kilvan te McEnti

uhhh ik heb mijn kaartje besteld

zaterdag als navi * verkorte versie '
zondag als iets anders dit keer

gr McEnti

Rangtsulfätu

Mijn kaart voor zaterdag is ook al besteld. :)
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.