BE-NL Limburgse meetup

Started by Teyl Maktoyu Ayfìwopxä, June 07, 2010, 03:19:44 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Kaltxì frapo,

Ik zou graag een meetup willen organiseren in Belgisch EN Nederlands Limburg,
omdat het een eerste keer is, zou dit best slechts een weekendje mogen duren,
het best zou dit gebeuren in, of dichtbij een bos, ZONDER mobieltjes, pc's en/of andere technische snufjes,
(behalve voor medische/noodgevallen), het best is zover mogelijk van andere bewoning, (maar toch dicht genoeg bij hulpposten).

Als iemand me hiermee kan helpen, dan zorg ik ervoor dat alles wordt opgeschreven.
Suggesties voor locaties/activiteiten enz... zijn welkom.
Best zouden er ook enkele mensen moeten zijn die EHBO kennen.

Tanhì'kilvan te McEnti

mij lijk het idee wel gaaf
als het  te bereiken is met ov

gr Maris McEnti

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Hmm, dat kunnen we altijd nog regelen, maar ik moet nog altijd een goede locatie :-).

Rangtsulfätu

Een weekend is niks voor mij. Hooguit een dag EFF.
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.

Puvomun

EFF is in september weer. Ik zag vanmorgen dat ze voor Arcen alweer bezig zijn met de website...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Nou, Ik kan alles nog aanpassen, niets staat vast :-), 1 dag is ook goed voor mij, ik heb zelf nog nooit iets georganiseerd

Ptxèrra

#6
wie heeft er ervaring met survivalen?
ik heb wel wat ervaring... en de bieschbosch is vlakbij bewoning.
alleen is kamperen verboden...

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&ll=38.754083,-77.01416&spn=4.976906,7.250977&t=h&z=7&msid=117685783506440324066.00047b9c219b13dd53b72
dit is trouwens de internationale map
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

eejmensenikbenhet

Even dit topic reanimeren, het lijkt me namelijk een super idee om zoiets in de lente te organiseren. Een hele dag zonder technologie in een bos met allemaal mensen die Na'vi spreken. Misschien een idee om dit in het weekend van de vakantie te doen? Dat we ergens bij een bos verzamelen, alle telefoons en dingen bijeenstoppen in een afgesloten iets (koffertje ofzo) en dan het bos in.

Puvomun

Quote from: eejmensenikbenhet on December 14, 2010, 04:09:07 PM
...met allemaal mensen die Na'vi spreken.
Alles tussen een paar woorden en redelijk vloeiend, bedoel je. ;)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Quote from: Puvomun on December 14, 2010, 11:44:15 PM
Quote from: eejmensenikbenhet on December 14, 2010, 04:09:07 PM
...met allemaal mensen die Na'vi spreken.
Alles tussen een paar woorden en redelijk vloeiend, bedoel je. ;)
Srane

Ptxèrra

wel, ik ben dierenartsassistent, awel ik het officieel niet op mensen mag practiseren
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Hehe, woensdag is mijn verjaardag, iemand zin om ergens te gaan drinken? Zaterdag dan, ik weet niet wat doen.

Txantslusam Skxawng

woensdag kan ik niet, tot 16.00 school en op vrijdag en zaterdag moet ik werken. Vaak heb ik de zondag nodig om huiswerk af te krijgen en om te leren.... Ik kan pas waarschijnlijk na dit schooljaar :P Of misschien in de vakantie....
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


sevina tireaioang aean

kaltxi,

we kunnen inderdaad een keer een meetup regelen. wie van jullie denkt er nog over na om dat eens te doen ?

liefs ,

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Als we al een meetup willen doen dan moet het bereikbaar zijn per bus/fiets voor diegene zonder eigen vervoer (Txantslusam sì oe).

eejmensenikbenhet

Quote from: Mìhìl Taronyu on May 12, 2011, 02:51:06 PM
Als we al een meetup willen doen dan moet het bereikbaar zijn per bus/fiets voor diegene zonder eigen vervoer (Txantslusam sì oe).
sì oe ;)

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä


sevina tireaioang aean

Quote from: Theyl Maktoyu Ayfìwopxä on May 12, 2011, 02:51:06 PM
Als we al een meetup willen doen dan moet het bereikbaar zijn per bus/fiets voor diegene zonder eigen vervoer (Txantslusam sì oe).

kaltxí , wie woont waar in de buurt? ik nijmegen/arnhem(er tussen ) :P

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä


Puvomun

Cuijk, net onder Nijmegen.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.