Clan

Started by Txantslusam Skxawng, January 27, 2010, 10:54:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txantslusam Skxawng

Het is nu al een dag(!) geleden dat ik me hier heb aangemeld op de Learn Na'vi Forum. En ik heb een paar keer...nou....redelijk vaak al, iets gezien van een clan genaamd Ikran Tribe of the Eastern Sea, maar dat is de enigste clan die ik tot nu toe heb gezien. Wat ik niet snap is dat die er wel is en een clan van de Omatikaya, omdat die van uit de film was en daar de meeste info over is, lijkt mij. Maar zijn er ook andere clans of is het daar een beetje vroeg voor. Zou ik ben bij die clan eens kijken of gewoon wachten tot er meerdere clans zijn?....

Gr Thomas
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Atanä mungeyu

jah, die clans, die zijn vanwege de forum role-play(rollenspel) wat nog een beetje op gang moet komen, maar het begint al wel,
die zijn dus gemaakt voor de mensen die daar aan mee doen(waaronder ik) als een soort van Character-verhaal,als je begrijpt wat ik bedoel
voor betere uitleg zou je hier heen moeten gaan: http://forum.learnnavi.org/role-play/
daar wordt alles wel duidelijk
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Mooie link. Nu is de role-play nog niet zo hard gegaan qua clans. Dit mede omdat er in het begin maar één clan was, later twee, die samen een RP zouden starten. Van één van de twee clans zit de clanleader nu in zijn examenjaar en dus minder aanwezig dan nodig is. Dit zorgt voor een vertraging die ervoor zorgt dat meer mensen mee kunnen doen aan het begin en niet een duik in het diepe hoeven maken. Je kan je dus gewoon aanmelden en lekker mee gaan doen. Ongeveer iedereen zit nu nog op ongeveer dezelfde rang.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been