gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atanä mungeyu

Quote from: Ptxèrra on January 18, 2010, 12:24:15 PM
ik heb vandaag mijn eerste dag in het oceanium gehad......
en tja, ook daar heb je avatar fans, een van de eerste vragen die ik kreeg was: Heb je avatar gezien, en heb je zin om de zusterhaaien te voeren :p

ik begin na'vi te praten, en ze kijken elkaar aan, en zeggen: waarschijnlijk heeft die inderdaad avatar gezien, maar is dat dan ook echt een taal.

kijken of ik ze zover krijg om hier op het forum te komen,
(ook bevatten de computers allemaal bureaubladen van netiri :P,
maak er wel een foto van)

ik moet woensdag werken, dus kan ik niet komen.
cool, en btw ook leuk dat er weer eens bent, al dagen niet gezien, btw ben je op skype
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Ik zat te twijfelen, maar ik zeg het toch maar.

Morgen mijn laatste twee toetsen van de toetsweek!! Yay!!! Dan kan ik eindelijk weer tot rust komen. :D

Voor de gene die het gemist hebben: Nog 518 weken tot 2020; Nog 101 weken tot 'The Fourth Kind' tot werkelijkheid zou komen.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Ptxèrra

ik heb het zwaar met werken, t kost veel energie allemaal, om half 6 !!!! loopt de wekker af, dus het kan zo zijn dat ik afwezig ben.
(ik begin om 7.30 en ben klaar om 16.30)

ook wordt het niet makkelijker sinds mijn hobby bedrijf een opdracht heeft gekregen (chainmaille opdracht)
dit is een nogal groot project.
maar ik oefen na'vi onderweg.

ik ga proberen elke avond online te zijn.
maar een andere naam voor zusterhaaien zijn verplegerhaaien.

maar het voelt goed dat men me mist ^^.
ik ga stoppen en maffe, ben kapot ^^.

ik zal misschien wel wat foto's posten.
----------------------------------------------
gefelicitaart met die laatste toetsen.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Tanhì Tireafya'o

Zo.. dat is wel erg lang. 9 uur achter elkaar. En dan ook nog eens om half acht beginnen.

Mijn laatste twee toetsen 'gingen wel'. ANW ging het deel over de ruimte wel goed, over productverkoop minder.
Wiskunde ging zoals het bij de meeste mensen gaat.. (Niet dus..)

Maar goed. Toetsen zijn voorbij. Morgen vrij, films kijken en Na'vi leren zijn mijn plannen :D

Iemand nog films aan te raden.
(Op mijn lijstje staan al:) (nieuwere films)
The Fourth Kind
Law Abiding Citizen
Sherlock Holmes

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txura Tirea

Bleh, ik heb morgen een tentamen "Inleiding Experimentele Fysica". Ja, het is zelfs nog saaier dan dat het klinkt.  :o
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Het klinkt ook als een rotvak.. Succes!

Waarom is er niet een vak waarin je gewoon simpel laat zien: Kijk: als ik op dit knopje druk dan opent dat scherm. (Informatica 1e klas) Dat je dan tot je eindexamenjaar kan volgen. Dat zou wel chill zijn?

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Shoep

Morgen eerste drie uur vrij, eindelijk wat tijd wat ik kan gebruiken om meer woorden te leren dan 'Irayo' 'Eywa Naghu' en 'Itraia Mocri'. En ja, ik heb de laatste twee zelfs waarscheinlijk verkeerd gespeld :P

Atanä mungeyu

heb je inderdaad XD
eywa ngahu en ik denk dat je dit bedoelde: Utral Aymokriyä
eywa ayngahu
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txep swirä

zou het opvallen als ik Na'vi zou leren in de trein naar huis? ;D
nog 3 weken en mijn stage is voorbij... dus meer tijd om de taal te leren :)
voor het eerst heb ik het gevoel dat ik gewoon voor mijn plezier een taal ga leren.

btw... moeten sommigen hier niet gaan afkicken als de film niet meer in de bios is te zien?

en nog iets
weten jullie toevallig de vertalingen van spelen en koud?
ikzelf kan ze in de woordenboek niet vinden
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txep-swirä on January 20, 2010, 02:58:11 PM
zou het opvallen als ik Na'vi zou leren in de trein naar huis? ;D
nog 3 weken en mijn stage is voorbij... dus meer tijd om de taal te leren :)
voor het eerst heb ik het gevoel dat ik gewoon voor mijn plezier een taal ga leren.

btw... moeten sommigen hier niet gaan afkicken als de film niet meer in de bios is te zien?

en nog iets
weten jullie toevallig de vertalingen van spelen en koud?
ikzelf kan ze in de woordenboek niet vinden
Vertalingen weet ik niet, afkicken => Cold Turkey (of bootlegs kijken), Nee, het valt niet op, ten minste, zolang je alleen zit. O ja, en de papieren (tenzij je laptop gebruikt) in een krant of boek ofzo verstopt (doe je alsof je boek leest :P).

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Shoep

In de trein naar huis kan je meestal gewoon doen wat je wilt :P Ik reis elke dag 30 min heen, en 30 min teurg naar school in de trein. En iedereen doet daar wat voor zichzelf.

Trouwens, Avatar is verbannen uit China! Is dat niet tegen de vrijheid van meningsuiting gebeuren?

Tanhì Tireafya'o

Nee, dat is niet tegen vrijheid van meningsuiting. Zoiets heet propaganda, tenminste: China verbergt een verhaal waarin staat dat mensen slecht zijn en aliens goed. Als mensen slecht zijn -> Regering China dus ook. Als de regering China slecht staat, staat het land slecht. Als het land slecht staat worden de mensen chagrijnig en beginnen er rellen? Dus zonder Avatar geen dode mensen?

Ik denk niet dat dit helemaal klopt, ik typte gewoon het eerste dat in me opkwam.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Shoep

Ze zeggen dat het is om hun eigen films te beschermen, aangezien Avatar heel erg veel geld verdiende daar.
En anderen zeggen dat het is omdat er op het moment veel chinesen uit hun huis gezet zijn om ruimte te maken voor nieuwe gebouwen, dus ze zijn bang dat die mensen zichzelf terug zien in de onderdrukte Na'vi.
Maarja, het is maar een film :S

Txep swirä

hmm de chinese regering heeft gezegt dat avatar alleen nog maar vertoond mag worden in 3d... maar heel veel bioscopen hebben dat niet.
dus in zekere zin is die verbannen ja.
en de regering legt de link  Na'vi = plattelands mensen (boeren) en mensen = chinese regering.
die chinezen zijn maar gek bezig
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Tanhì Tireafya'o

Yep. Ach, het zal ooit wel weer eens goed komen? In ieder geval hebben ze nog maar 3 jaar tot wereld vergaat. (Oke, 2 jaar en 11 maanden (precies) Tenminste, volgens latere ontdekkingen (zie: The Fourth Kind).)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txura Tirea

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 21, 2010, 06:23:00 AM
Yep. Ach, het zal ooit wel weer eens goed komen? In ieder geval hebben ze nog maar 3 jaar tot wereld vergaat. (Oke, 2 jaar en 11 maanden (precies) Tenminste, volgens latere ontdekkingen (zie: The Fourth Kind).)

Alsjeblieft zeg... de wereld vergaat niet totdat de zon een rode reus wordt, wat nog 5 miljard jaar duurt.
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Atanä mungeyu

Quote from: Txura Tirea on January 21, 2010, 09:41:44 AM
Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 21, 2010, 06:23:00 AM
Yep. Ach, het zal ooit wel weer eens goed komen? In ieder geval hebben ze nog maar 3 jaar tot wereld vergaat. (Oke, 2 jaar en 11 maanden (precies) Tenminste, volgens latere ontdekkingen (zie: The Fourth Kind).)

Alsjeblieft zeg... de wereld vergaat niet totdat de zon een rode reus wordt, wat nog 5 miljard jaar duurt.
ooit gehoord van de film 2012 XD?
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Skxawng-Eyktan

Het enige is dat 2012 verkeerd is geteld het had 2112 moeten zijn ;)

leofox

Quote from: unil-tìran-tokx on January 21, 2010, 11:40:15 AM
ooit gehoord van de film 2012 XD?
eywa ayngahu,
unilyu
2012 was een kutfilm, zelden zoveel cliches op één hoop gezien.

Ze roepen al tijden dat de wereld vergaat, en altijd als het bijna zover is, is er weer een rekenfout geweest en duurt het nog 20 jaar.
--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

Txura Tirea

Quote from: unil-tìran-tokx on January 21, 2010, 11:40:15 AM
Quote from: Txura Tirea on January 21, 2010, 09:41:44 AM
Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 21, 2010, 06:23:00 AM
Yep. Ach, het zal ooit wel weer eens goed komen? In ieder geval hebben ze nog maar 3 jaar tot wereld vergaat. (Oke, 2 jaar en 11 maanden (precies) Tenminste, volgens latere ontdekkingen (zie: The Fourth Kind).)

Alsjeblieft zeg... de wereld vergaat niet totdat de zon een rode reus wordt, wat nog 5 miljard jaar duurt.
ooit gehoord van de film 2012 XD?
eywa ayngahu,
unilyu

Natuurlijk, die heb ik ook gezien. Pure fictie.
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine