gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tanhì Tireafya'o

Quote from: Lì'uyä täftxuyu on January 23, 2010, 07:35:36 PM
Er zitten wat lulletjes op het forum, die niets leukers weten dan charisma af te nemen.
Het is niet leuk, maar het gebeurt, en tot dusver kunnen we er niet veel aan doen. (Dat weet je zelf ook wel, denk ik, maar het blijft steken, nietwaar?)
Ja, maar het betekent voor mij gewoon alleen in een klein groepje topics te gaan posten. Om eerlijk te zijn heb ik, om mijn post count te halen berichten zitten typen in het introductie topic. Ik begrijp dat dit sommige mensen kan gaan irriteren (die standaard al de welkomst boodschappen geven) Maar je hebt gelijk, we kunnen er niets aan doen. Ik dacht aan iets van controle door een speciaal iemand voordat het gebeurt, maar zelfs dan kan er nog irritatie komen. (Iemand kan geen karma weg krijgen, of iemand kan nooit bij krijgen etc.) Het blijft wel steken.

Daarom had ik eigenlijk gehoopt op een reden optie zodat je kan zien wat je fout hebt gedaan of dat iemand gewoon lullig bezig is.

Vandaag had ik een handbal wedstrijd in Dronten. 14-36 gewonnen.  :D

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Na'rìngeyä Toruk

Heb hem gister voor de eerste keer gezien. Het laat me niet meer los :P Echt gewoon zo mooi! Was blij dingen te herkennen in het Na'vi. Was een klein beetje teleurgesteld met de 3D later in de film, maar dat maakte niet echt uit. Ik ga hem nog voor een tweede keer zien want mijn ouders willen nu ook ;)
Spivaw oeti rutxe, ma oeyä eylan. Fi'u ke lìmu ta Eywa. Oeri uniltìranyuyä 'eveng lu, ulte oe layu 'awpo Eywayä.

ihnamere

hey iedereen,
ik heb film ook gezien vorige weekzaterdag was echt zoo, beautifull, made me cry
dus ik ga het cker nog vaker in de bios kijken, wilde gewoon melde dat ik ook nederlands ben, yay  :-[
ik heb serieus al een week dat ik echt alleen maar naar: "leona lewis - i see you" luister
ook doe ik me best Na'vi te leren, 't is best pittig nouja ook vooral omdat ik niet helemaal al die grammar snap in het engels.
word trouwens wel laat nu moet morge weer vroeg op.

kìyevame

Txura Tirea

Hoi ihnamere, welkom op de forums!  :D
Als je graag muziek van Avatar luistert, dan kan ik je de officiële Avatar cd aanbevelen, daar staat ook de soundtrack van Leona Lewis op trouwens. Ik heb de cd vandaag weer 3 keer gehoord.  ;)
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


ihnamere

hey ja heb ik ook aan zitte denken, maar voor nu heb ik gewoon een favorietenlijstje gemaakt op mijn youtube account en alle liedjes op de CD toegevoegd, die lijst heb ik al cker 10X afgespeeld  :D

en Yay ik ga vrijdag avond weer naar Avatar  :-*, can't w8

Shoep

Wow, ik was gister voor de 4e keer naar Avatar, maar de eerste keer in 3D... Wow, het voelde echt aan als een wereld van verschil, Pandora leek nog meer realistisch, vooral omdat de regen, de vliegen, het as enzo allemaal op de achter en voorgrond bewoog.

Txep swirä

welkom zou ik zeggen ;)

jaja de Hallelujah berg is nu ook in het echt te bezoeken.
de chinese autoriteiten hebben de berg hernoemd ;D
http://ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz-TV/article/detail/458946/2010/01/25/China-vernoemt-berg-naar-filmhit-Avatar.dhtml
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

ihnamere

woot nice, wel lame danm weer dat de film in delen van china niet meer vertoond mag worden.
nuja na hier een hele dag rondgehangen te hebben heb ik nu zoiets van ik heb ook een avatar nodig dan bedoel ik het plaatje dit x.
zo zonder ziet er zo newby uit...

die berg lijkt er wel veel op ja alleen vind die in de film mooier :D

verder vond ik deze link die ik gevonden had echt zo vet AVATAR NR1
http://boxofficemojo.com/movies/?id=avatar.htm

Txura Tirea

#168
Haha, een berg vernoemen naar een berg in een film... ::)

Quote from: ihnamere on January 25, 2010, 06:36:37 AM
verder vond ik deze link die ik gevonden had echt zo vet AVATAR NR1
http://boxofficemojo.com/movies/?id=avatar.htm


Nog niet, maar bijna wel!  :D
Rank   Title   Studio   Worldwide   Domestic / %      Overseas / %         Year^
1    Titanic    Par.    $1,842.9    $600.8    32.6%    $1,242.1    67.4%    1997
2    Avatar    Fox    $1,836.1    $552.8    30.1%    $1,283.3    69.9%    2009
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


ihnamere

#169
ja als je naar de overal kijkt, maar eigenlijk staat hij gewoon op nr1 na dit weekend :D
weekend komt ongeveer nog 10M bij per dag WoOhOo

lol kun je nagaan gisteravond gejoined op dit forum: Total time logged in: 5 hours and 10 minutes.
"miss een leven zoeken?" <_<

o.O Gevonden, Avatar  ;D

Txura Tirea

Ik nu 2 dagen en 10 uur, dat is dus 58 uur... :P

Hm, volgens deze site staat Avatar inderdaad al op 1.  :)
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


ihnamere

dit schooljaar word echt zo ver irritant, zit op ICT ook nog dus ben de hele dag "online",
k loop achter op huiswerk, schoolwerk, en op stage ook nog, lol heb eigenlijk nog niks gedaan.

ben hele tijd bezig met Perfect world international, ben ik nogal verslaafd aan die game(lvl101 ben ik, 102 is het hooste op de server) zijn met een paar mensen in het na'vi aan het praten, vet lache :D
en nu naar dat spel ook nog eens de hele dag met Avarat bezig <3
vanavond maar eens naar de Vent of TS server gaan, s horen hoe je het uitspreekt ben wel benieuwd

naja, ff kijke of ik photoshop ergens mee kan jatte (downloaden) ^^
hopelijk kan ik het een beetje, nog nooit gedaan eigenlijk we'll see

Txura Tirea

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb woensdag een tentamen, maar kan de motivatie niet meer opbrengen om daaraan te beginnen.  :-\
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Swokéyan

Hmmm ja... school verpest onze levens :P ik heb wel genoeg geleerd maar in dit nazi land mag je niet eerder van school voordat je 18 ben en mbo diploma hebt :(
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Ptxèrra

tja die chinezen, een appart volk.
voor de vrijheid, maar onderdrukken minderheden.

nu ik dit heb gezegd wordt ik op mijn vakantie daar geschaduwd ^^

rare jongens die chinezen, al lijkt die berg er sprekend op.


iedergeval doet avatar inderdaad ons leven, en vooral mijn portomonee ruineren.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Atanä mungeyu

ook leuk dat je er weer eens bent ptxerra XD
te druk geweest?
maja, btw voor de mensen die geinterreseerd zijn, ik ben op het moment de pocket-guide aan het vertalen XD
ik denk dat ik ong vrijdag of eerder klaar ben,
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txep swirä

het is nu officieel, Avatar is de best winstgevende film ooit
http://ad.nl/ad/nl/1023/Film/article/detail/459170/2010/01/26/Avatar-nu-meest-winstgevende-film-ooit.dhtml

unil-tìran-tokx, dat zou super zijn :)
hou ons op de hoogte zou ik zeggen ;)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Brainiac

Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

ihnamere

wooo nice nice  ;D
nu nog ever die lat lekker hoog zetten zou ik zeggen, komop over die 2miljard heen!!
deze film mag niet verslagen worden door iets anders dan Avatar II

Txep swirä

#179
er staat een mooi stuk over avatar in de SPits van vandaag, probeer die eens te bemachtigen.
zal hem vanavond wel inscannen en hier op zetten

edit
http://hirespdf.spitsnieuws.nl/2010-01-27/SPI20100127.pdf
pagina 18 en 19 staat het , plus de voorpagina
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English