gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tanhì Tireafya'o

Zoiets had ik ook laatst, maar dan zonder de wond. Ik stapte van mijn fiets, terwijl deze nog reed (zacht, klein stukje) maar er lag ijs onder.. :P Rest kan je wel raden.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txantslusam Skxawng

Quote from: Txep-swirä on January 31, 2010, 07:27:52 AM
ik kan mezelf voor anderen nog niet echt nuttig maken voor de taal of vertalen, helaas.
daarom wilde ik mezelf op een andere manier meer betrekken met de wereld Pandora.
daarom ga ik een klein verhaaltje schrijven.
het verhaal telt nu 2 hoofstukken (elk 1,5 a4-tje) en ik heb nog ideeën voor een 3de hoofdstuk.

we volgen een jager, die wordt verstoord door een patrouille Skywalkers en besluit hun het leven zuur te maken
Skywalkers ??? Bedoel je niet Skypeople , ik heb de film gister ( zondag ) nog gezien. Anders zal je je wel vergist hebben... Of ik.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txep swirä

Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 01, 2010, 12:43:22 AM
Zoiets had ik ook laatst, maar dan zonder de wond. Ik stapte van mijn fiets, terwijl deze nog reed (zacht, klein stukje) maar er lag ijs onder.. :P Rest kan je wel raden.

haha, ik noem het knuffelen met het asfalt... klinkt lulliger en iedereen snapt het ;D
maja ben ook nog een paar keer flink onderuit gegaan... liep de rest van de dag op stage met een gescheurde broek met bloedvlekken :( (vanaf 7:30 tot 17:00 uur)

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 01, 2010, 02:27:50 PM
Quote from: Txep-swirä on January 31, 2010, 07:27:52 AM
ik kan mezelf voor anderen nog niet echt nuttig maken voor de taal of vertalen, helaas.
daarom wilde ik mezelf op een andere manier meer betrekken met de wereld Pandora.
daarom ga ik een klein verhaaltje schrijven.
het verhaal telt nu 2 hoofstukken (elk 1,5 a4-tje) en ik heb nog ideeën voor een 3de hoofdstuk.

we volgen een jager, die wordt verstoord door een patrouille Skywalkers en besluit hun het leven zuur te maken
Skywalkers ??? Bedoel je niet Skypeople , ik heb de film gister ( zondag ) nog gezien. Anders zal je je wel vergist hebben... Of ik.
o ja, foutje
maar heb het wel goed geschreven in het verhaal ;D
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

ihnamere

ja ik heb m zondag ook nog es gezien 3e keer al, maar nu zit er dus nog iemand bij mij op school die nog een x met me daarheen wil, iemand op msn en me ouders  :-X

denk dat ik nog wel een aantal keer ga dus, lol!! :D

Txep swirä

#244
pff ik had wat tegenslagen met mijn verhaal, maar de eerste 2 hoofdstukken zijn af.
zie het nieuwe topic  :)
misschien is het een beetje teveel fantasy, maar ik vind het niet slecht.
er komt nog een derde hoofdstuk aan.
oh ik wil de Na'vi jager eigenlijk dood laten gaan in de massale gevechten tussen mens en Na'vi ( die van de film) het al een gehele eindiging scene bedacht, maar vind het ook zonde.
want ik heb nog zo veel meer voor hem in petto. :)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Txep swirä

"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Atanä mungeyu

hehe iedereen die ik ken is al wel gevallen: ik niet XD
ik glij soms even maar ben niet gevallen, oh btw asfalt knuffelen, ik gebruik toch het liefst faceplant, maar die komt minder voor >_<
oh voor de mensen die het willen en nog niet hebben gelezen, ik heb de pocket guide in het nederlands, maar nu zonder alle typfouten etc afgemaakt en een paar uur terug gepost in de topic:Topic: nederlandse pocket-giude*nog mee bezig*
kon de topic naam niet veranderen XD
maja
hehe mijn moeder vond het ok om op de pc(eigenlijk van haar) een avatar achtergrond etc te zetten op firefox XD
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txantslusam Skxawng

Ik heb een vraagje wat helemaal niet met Avatar te maken heeft. Wie gaat er de Kennedymars lopen? Ik in ieder geval wel, want vorig heb ik maar tot de 40 km gehaald. Dit jaar ga ik voor de 80 en het speldje!  :P
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


ihnamere

ikke niet man, ben veels te lui om zo'n eind te gaan lopen :P

Tanhì Tireafya'o

Ik ga ook niet..

(Ja, ik ben even weg geweest. Had gewoon gen tijd om op de PC te kunnen en nu nog steeds niet :P)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 03, 2010, 09:50:03 AM
Ik heb een vraagje wat helemaal niet met Avatar te maken heeft. Wie gaat er de Kennedymars lopen? Ik in ieder geval wel, want vorig heb ik maar tot de 40 km gehaald. Dit jaar ga ik voor de 80 en het speldje!  :P
kom ik er natuurlijk weer als de skxawng bij staan: nog nooit van de kennedmars gehoord... XD
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txantslusam Skxawng

Quote from: unil-tìran-tokx on February 04, 2010, 08:55:54 AM
Quote from: Txantslusam Skxawng on February 03, 2010, 09:50:03 AM
kom ik er natuurlijk weer als de skxawng bij staan: nog nooit van de kennedmars gehoord... XD
De Kennedymars is een wandeltocht van 80 kilometer die binnen 20 uur gelopen dient te worden. Deze wandeltocht is vernoemd naar de Amerikaanse president John F. Kennedy en wordt in veel Nederlandse plaatsen jaarlijks georganiseerd.


Het populaire tijdschrift Life plaatste op het omslag van het nummer van 22 februari 1963 de tekst: "THE BIG WALK Can YOU do 50 miles? Marines do it, Bobby Kennedy does it, 10-year-olds do it".

Dat is van wikipedia over gekopieerd
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Atanä mungeyu

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 04, 2010, 11:29:42 AM
Quote from: unil-tìran-tokx on February 04, 2010, 08:55:54 AM
Quote from: Txantslusam Skxawng on February 03, 2010, 09:50:03 AM
kom ik er natuurlijk weer als de skxawng bij staan: nog nooit van de kennedmars gehoord... XD
De Kennedymars is een wandeltocht van 80 kilometer die binnen 20 uur gelopen dient te worden. Deze wandeltocht is vernoemd naar de Amerikaanse president John F. Kennedy en wordt in veel Nederlandse plaatsen jaarlijks georganiseerd.


Het populaire tijdschrift Life plaatste op het omslag van het nummer van 22 februari 1963 de tekst: "THE BIG WALK Can YOU do 50 miles? Marines do it, Bobby Kennedy does it, 10-year-olds do it".

Dat is van wikipedia over gekopieerd
lold, heb ik ook eens een idee waar het over gaat XD
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txep swirä

"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Atanä mungeyu

cool, bedankt voor het posten van deze link!
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Blossom

Quote from: Txep-swirä on February 05, 2010, 10:32:18 AM
wilt er iemand nog in een Na'vi veranderen?
zie hier en volg deze tips
http://www.ad.nl/ad/nl/1023/Film/article/detail/461480/2010/02/05/Zo-verander-je-in-een-Na-vi.dhtml
;) ;D

idd leuke link! Spijtig genoeg heb ik geen photoshop, anders zou ik dat direct uitproberen :)

Lenay'ga


Tanhì Tireafya'o

Ik ben niet zo'n photoshop pro, maar begrijp het taaltje wel. Ik had even gezocht ± 2 minuten (paar dagen geleden) maar kon hem niet vinden. Nu wel.

Maar goed, ik zag ook al een filmpje op YouTube van een gast die dat zo even in 10 minuutjes doet. (Ja, 32x vooruitgespoeld of zo)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

ihnamere

woo gister avatar voor de 4e keer gezien, kon bijna allt tekst meepraten, lol

Lenay'ga

Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 05, 2010, 04:39:38 PM
Ik ben niet zo'n photoshop pro, maar begrijp het taaltje wel. Ik had even gezocht ± 2 minuten (paar dagen geleden) maar kon hem niet vinden. Nu wel.

Maar goed, ik zag ook al een filmpje op YouTube van een gast die dat zo even in 10 minuutjes doet. (Ja, 32x vooruitgespoeld of zo)

van peter ammentorp zeker?
the birth of an avatar!

Ik heb em gecontacteerd, krijg deze week de tutorial van hem :)