gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txura Tirea

Quote from: Lenay'ga on February 15, 2010, 05:18:06 AM
vergaat de wereld niet in 2012?

*tip*
maak een dual-boot met linux ubuntu naast windows.
probeer het eens uit, geen virussen, gebruiksvriendelijker (na verloop van tijd), pc wordt niet trager etc.

Nee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012. Misschien dat Avatar 2 dan uitkomt?  ;D
Ik zie de krantenkoppen al: "Maya's voorspelden daverend succes van Avatar 2".
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Swokéyan

Quote from: Txura Tirea on February 15, 2010, 05:26:34 AM
Nee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012. Misschien dat Avatar 2 dan uitkomt?  ;D
Ik zie de krantenkoppen al: "Maya's voorspelden daverend succes van Avatar 2".

Lol ;D ik hoop t
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txura Tirea on February 15, 2010, 05:26:34 AMNee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012.
Ik snap ook niet waarom men dat associeert met het vergaan van de wereld. Misschien ontdekt iemand hoe we ons kunnen veranderen in Na'vi :P (Rond die tijd heb ik mijn profiel werkstuk al afgerond. Waar zal die nu over gaan :P Nee)

Zou wel vet zijn als Avatar 2 wordt voorspeld door de Maya's als daverend succes xD

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txantslusam Skxawng

Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 15, 2010, 09:52:40 AM
Quote from: Txura Tirea on February 15, 2010, 05:26:34 AMNee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012.
Ik snap ook niet waarom men dat associeert met het vergaan van de wereld. Misschien ontdekt iemand hoe we ons kunnen veranderen in Na'vi :P (Rond die tijd heb ik mijn profiel werkstuk al afgerond. Waar zal die nu over gaan :P Nee)

Zou wel vet zijn als Avatar 2 wordt voorspeld door de Maya's als daverend succes xD
Het is toch verkeerd, ze zaten er zo'n 200 jaar naast. Het zou ergens in 2208 ofzo zijn.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Brainiac

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 16, 2010, 04:21:54 AM
Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 15, 2010, 09:52:40 AM
Quote from: Txura Tirea on February 15, 2010, 05:26:34 AMNee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012.
Ik snap ook niet waarom men dat associeert met het vergaan van de wereld. Misschien ontdekt iemand hoe we ons kunnen veranderen in Na'vi :P (Rond die tijd heb ik mijn profiel werkstuk al afgerond. Waar zal die nu over gaan :P Nee)

Zou wel vet zijn als Avatar 2 wordt voorspeld door de Maya's als daverend succes xD
Het is toch verkeerd, ze zaten er zo'n 200 jaar naast. Het zou ergens in 2208 ofzo zijn.
En dan nog. De wereld vergaat ook niet als mijn scheurkalender op is :p
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 15, 2010, 09:52:40 AM
Quote from: Txura Tirea on February 15, 2010, 05:26:34 AMNee, volgens de Maya's zou er een nieuw tijdperk aanbreken op 21 december 2012.
Ik snap ook niet waarom men dat associeert met het vergaan van de wereld. Misschien ontdekt iemand hoe we ons kunnen veranderen in Na'vi :P (Rond die tijd heb ik mijn profiel werkstuk al afgerond. Waar zal die nu over gaan :P Nee)

Zou wel vet zijn als Avatar 2 wordt voorspeld door de Maya's als daverend succes xD
Ik heb geen ideewaar je Profiel werstuk over gaat
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txura Tirea

Dit was bij mij een profielwerkstuk: een groot werkstuk dat je moet maken in 5HAVO of 6VWO en het moet gaan over een onderwerp uit je gekozen profielvakken. Hierin moet een onderzoek staan en je sluit het in het voorjaar af met een presentatie voor een publiek.
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txura Tirea on February 18, 2010, 05:04:37 AM
Dit was bij mij een profielwerkstuk: een groot werkstuk dat je moet maken in 5HAVO of 6VWO en het moet gaan over een onderwerp uit je gekozen profielvakken. Hierin moet een onderzoek staan en je sluit het in het voorjaar af met een presentatie voor een publiek.
Klopt.

Maar goed. Morgen nog naar school toe en dan: Vakantie! Eindelijk! (Daarna wel weer meteen toetsweek)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txantslusam Skxawng

Quote from: Tanhì Tireafya'o on February 18, 2010, 09:48:01 AM
Quote from: Txura Tirea on February 18, 2010, 05:04:37 AM
Dit was bij mij een profielwerkstuk: een groot werkstuk dat je moet maken in 5HAVO of 6VWO en het moet gaan over een onderwerp uit je gekozen profielvakken. Hierin moet een onderzoek staan en je sluit het in het voorjaar af met een presentatie voor een publiek.
Klopt.

Maar goed. Morgen nog naar school toe en dan: Vakantie! Eindelijk! (Daarna wel weer meteen toetsweek)
Ik zit nog in het derde jaar van het VMBO
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

btw , ik ga zometeen naar Avatar voor de 5de keer ! En een 6de keer zit er ook nog in !
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

Ben net een uurtje thuis van Avatar, hij is nog steeds fantastisch. P3 vond ik na 4 keer saai worden en The Dark Knight na 5 keer. Nu heb ik Avatar 5 keer gezien en hij is nog steeds fantastisch. Ik ga er ook nog een zesde keer heen. Ligt eraan als m'n vader nog wilt. ( En dat wilt ie ( :P )
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

Ik ga dit bericht ook nog in amerikaanse forums zetten en heb het bericht ook al op youtube als een reactie, maar hier is mijn bericht.

Leona Lewis is Ninat.

Want Ninat is de beste zangeres in de film en Leona Lewis zingt de soundtrack van de film, zie je het verband al.....

( lol , je begrijpt me wel als je film hebt gezien en de soundtrack hebt geluisterd. )
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

#292
Het staat al bij de own projects/ other recourses  topic maar hier zijn de links naar een Na'vi - English translator en een English - Na'vi translator
http://dvi.clonk2c.ch/navi_translate.pl   - Na'vi to English
http://dvi.clonk2c.ch/translate_navi.pl   - English to Na'vi

Erg handig voor beginners

Edit: ik bekijk nu net de site weer en je kunt het vertalen in het nederlands
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


leofox

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 19, 2010, 11:58:00 AM
Het staat al bij de own projects/ other recourses  topic maar hier zijn de links naar een Na'vi - English translator en een English - Na'vi translator
http://dvi.clonk2c.ch/navi_translate.pl   - Na'vi to English
http://dvi.clonk2c.ch/translate_navi.pl   - English to Na'vi

Erg handig voor beginners

Edit: ik bekijk nu net de site weer en je kunt het vertalen in het nederlands
Ja, de Nederlandse vertaalmachine is een zijproject van het Nederlands woordenboek. Dankzij het geniale systeem van Tuiq wordt automatisch mijn woordenboek gebruikt voor die website.

Als je dus een fout tegenkomt moet je mij eventjes een berichtje sturen :)
--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

Txep swirä

pff hoofdstuk 4 is af.. lastig hoofdstukje, minder fantasie meer saaie dingen...helaas, maja moet er ook eens bij he? ;)
och dan zien jullie ook een andere kant van het verhaal.
volgend verhaal komt er een Turok voor. dat is de hint ;)
wordt leuk, mogen jullie lezen hoe .... nou ja.. ontdek dat zelf maar in het volgende hoofdstuk.. ;D
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Txantslusam Skxawng

Quote from: leofox on February 19, 2010, 12:42:14 PM
Ja, de Nederlandse vertaalmachine is een zijproject van het Nederlands woordenboek. Dankzij het geniale systeem van Tuiq wordt automatisch mijn woordenboek gebruikt voor die website.

Als je dus een fout tegenkomt moet je mij eventjes een berichtje sturen :)
[/quote]Ik heb nog geen fouten ontdekt, maar er zijn nog wat woorden waar de betekenis in Na'vi wel bestaat maar niet in de translator staan, misschien ie upgedate worden, ik zal morgen eens kijken welke woorden zijn, het waren kleine woorden zoals 'is'
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


ihnamere

lol iemand net de nieuwe ulri geller gezien? dat eerste 20 min is helemaal gevult met soundtracks van avatar XD

Txantslusam Skxawng

Quote from: ihnamere on February 19, 2010, 02:23:10 PM
lol iemand net de nieuwe ulri geller gezien? dat eerste 20 min is helemaal gevult met soundtracks van avatar XD

Niet gezien, ik zal eens kijken op uitzending gemist, of hoe dat ook heet en als het erop staat.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


leofox

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 19, 2010, 01:59:17 PM
Ik heb nog geen fouten ontdekt, maar er zijn nog wat woorden waar de betekenis in Na'vi wel bestaat maar niet in de translator staan, misschien ie upgedate worden, ik zal morgen eens kijken welke woorden zijn, het waren kleine woorden zoals 'is'
Vervoegingen van werkwoorden staan niet in de vertaalmachine, je moet altijd het hele werkwoord gebruiken.
--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

Txantslusam Skxawng

Quote from: leofox on February 19, 2010, 04:56:48 PM
Quote from: Txantslusam Skxawng on February 19, 2010, 01:59:17 PM
Ik heb nog geen fouten ontdekt, maar er zijn nog wat woorden waar de betekenis in Na'vi wel bestaat maar niet in de translator staan, misschien ie upgedate worden, ik zal morgen eens kijken welke woorden zijn, het waren kleine woorden zoals 'is'
Vervoegingen van werkwoorden staan niet in de vertaalmachine, je moet altijd het hele werkwoord gebruiken.
Ok, bedankt
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF