gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Puvomun

Quote from: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä on September 04, 2012, 04:02:16 PM
Also, Paul, ken jij een zekere Marco 'unde' Swokéyan vanop EFF?

De naam zegt me helemaal niets. Ik zou niet weten wie dat is.
Fijn voor je dat je een leuke week hebt gehad. :)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Puvomun

Eindelijk weer eens geprogrammeerd. Niks bijzonders, maar wel leuk dat het werkt.
Conversie van Fahrenheit en Celsius, beide kanten op, met of zonder parameters, en als ze meegegeven worden zoekt het programma zelf wel uit wat F/C of de temperatuur is.

Peu aynga si, ma smuk? Wat spoken jullie uit?
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Puvomun on September 08, 2012, 04:59:02 AM
Eindelijk weer eens geprogrammeerd. Niks bijzonders, maar wel leuk dat het werkt.
Conversie van Fahrenheit en Celsius, beide kanten op, met of zonder parameters, en als ze meegegeven worden zoekt het programma zelf wel uit wat F/C of de temperatuur is.

Peu aynga si, ma smuk? Wat spoken jullie uit?
School, stageplaats zoeken...
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Sterkte ermee.

Nog 4 dagen werken, en dan naar Amerika.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Een week stilte hier, gebeurd de laatste tijd toch wel vaker...

Maarja, ik ben er ook niet altijd :P



Ik begin aandrijftechniek op school toch langzamer beter te begrijpen. En meetkunde vorige week, waren we in 10 minuten klaar. Eerst moesten we de spanning over L1, L2, en L2, L3 en L1, L3 meten. Daarna moesten we 3 lampen erop aansluiten en dan de stroom meten. Ook erg simpel en daarna moesten we de nul weghalen en kijken of de lampen bleven branden. Ja ze bleven branden omdat ze zijn doorgelust.

Dus was een les van oorspronkelijk 1,5 uur maar infeite 10 minuten.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Haa, eindelijk hier nog eens terug, ik heb een paar weekjes afscheid genomen van de andere community, ik zal nog wel contact houden met de mensen afzonderlijk, maar niet als community. Dus kom ik hier terug wat neuzen. :) Ik denk dat ik ga proberen de basis van het Na'vi terug op te nemen in die enkele weken. Iemand een linkje naar Le'eylan haar lessen van vroeger?

eejmensenikbenhet

#3406
Kaltxì ma oeyä smuk. Ayngaru lu fpom srak?
Het is zo'n drukke maand, ben vorig weekend weg geweest, ga aankomend weekend weer weg, veel verjaardagen en twee PTA herkansingen. Het is en blijft moeilijk om tijd te besteden aan het Na'vi maar ik ben alweer aardig op gang gekomen met wat vertaalwerk (Hämlet, zie foto in bijlage).

Quote from: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä on September 18, 2012, 05:45:58 PM
Haa, eindelijk hier nog eens terug, ik heb een paar weekjes afscheid genomen van de andere community, ik zal nog wel contact houden met de mensen afzonderlijk, maar niet als community. Dus kom ik hier terug wat neuzen. :) Ik denk dat ik ga proberen de basis van het Na'vi terug op te nemen in die enkele weken. Iemand een linkje naar Le'eylan haar lessen van vroeger?
Bedoel je deze? projectngaynume.com
Heb je mijn partijen nu al ontvangen (of heb ik ze weer naar een verkeerd adres gestuurd? -.-)

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Quote from: eejmensenikbenhet on September 19, 2012, 01:35:04 AM
Kaltxì ma oeyä smuk. Ayngaru lu fpom srak?
Het is zo'n drukke maand, ben vorig weekend weg geweest, ga aankomend weekend weer weg, veel verjaardagen en twee PTA herkansingen. Het is en blijft moeilijk om tijd te besteden aan het Na'vi maar ik ben alweer aardig op gang gekomen met wat vertaalwerk (Hämlet, zie foto in bijlage).

Quote from: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä on September 18, 2012, 05:45:58 PM
Haa, eindelijk hier nog eens terug, ik heb een paar weekjes afscheid genomen van de andere community, ik zal nog wel contact houden met de mensen afzonderlijk, maar niet als community. Dus kom ik hier terug wat neuzen. :) Ik denk dat ik ga proberen de basis van het Na'vi terug op te nemen in die enkele weken. Iemand een linkje naar Le'eylan haar lessen van vroeger?
Bedoel je deze? projectngaynume.com
Heb je mijn partijen nu al ontvangen (of heb ik ze weer naar een verkeerd adres gestuurd? -.-)

Ja die had ik ontvangen :p. ik heb tuxguitar om de midi's te openen, dan kan ik ook alle instrumenten zien. :)

Puvomun

Kaltxì, goeiemiddag, hoi allemaal.
Hoe is het hier? Ik ben weer in Nederland en had het liefste in Seattle gebleven. Gek he?
Na'vi is er met mijn vakantie helemaal bij ingeschoten, maar daar zit ik niet zo mee. Ik was tenslotte op vakantie - helaas niet in Na'vi-land.

Ik heb net wat zitten kijken naar de IT banenmarkt rond Seattle. Dat ziet er goed uit. Microsoft zit daar, en Amazon, om maar eens wat te noemen.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Heb je net de eerste herfst storm gemist! Het was gister echt hard aan het waaien. Ik had ook nog rijles, gelukkig rij ik in een Kia Sportage, dus daar merkte ik niks van die wind.




Het gaat goed met de rijlessen, paar details waar ik nog moet opletten. En als ik volgende week m'n theorie examen haal, kan de tussentijdse toets worden aangevraagd!


Edit: Al mijn notificatie emails die van LN forum komen stonden ineens in mijn Ongewenst map i.p.v. Postvak In op mijn Hotmail. raar
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Tussentijdse toets? Zeker wat nieuws met rijlessen. (Ik heb ze al een tijdje nietmeer ;)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txep swirä

Quote from: Puvomun on September 25, 2012, 11:01:19 AM
Tussentijdse toets? Zeker wat nieuws met rijlessen. (Ik heb ze al een tijdje nietmeer ;)

Als je voor je tussentijdse toets slaag, dan hoef je geen bijzondere handelingen meer te verrichten op het echte examen ;)
zak je voor je tussentijdse toets of voor je examen, dan vervalt dat recht automatisch.



Alloha allemaal.
Hoe gaat het hier eigenlijk? hoe gaat het met iedereen?
Lange tijd niet meer gezien of gesproken.
ben wel benieuwd hoe het hier gaat :)
zo te zien blijven jullie lekker bezig, de een heeft rijlessen, de ander spijkert bij en wordt beter in de taal.

Nadat de site er uit heeft gelegen ben ik er eigenlijk ook niet meer op geweest.
of dat ik dit weer allemaal ga oppakken? ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Laat ik eerst maar weer beginnen met het actief worden op deze site :)

Gegroet!

"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Puvomun

Weer wat geleerd over moderne rij-examens dus. hehe

Ik ben langzaamaan weer beter aan het worden. Woensdag half ziek op het werk, 2 dagen in bed en goed gammel, maar nu weer op en bezig met dingen. Was geen griep of zo, maar jesses, het pakte wel aan.

Morgen wordt mijn vader 89. Hele leeftijd. Het valt voor hem niet mee, zijn geheugen is steeds slechter. Net belde hij op om iets te vragen, en hij wist al niet meer wat hij wilde vragen. Moet je indenken dat je zelf zoiets hebt. maar ja, het is de leeftijd.

Wat eten jullie vandaag? Ik heb in elk geval vis. Verder moet ik nog even kijken. Fijn weekend, muntrr lefpom lu ayngaru!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Puvomun

Nog 100 boeken en het totaal aan downloads/verkopen van mijn spul zit op 194.000. In 2 jaar en 3 maanden. Gekkenhuis, mensen.

Op het werk gaat het de goeie kant op, er was een enorme achterstand in af te handelen helpdesk calls, daar begint een beetje een eind aan te komen.

Telkens als ik mijn Na'vi tatoeages zie ben ik er weer trots op...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txep swirä

Quote from: Puvomun on October 02, 2012, 11:15:57 AM
Nog 100 boeken en het totaal aan downloads/verkopen van mijn spul zit op 194.000. In 2 jaar en 3 maanden. Gekkenhuis, mensen.

Op het werk gaat het de goeie kant op, er was een enorme achterstand in af te handelen helpdesk calls, daar begint een beetje een eind aan te komen.

Telkens als ik mijn Na'vi tatoeages zie ben ik er weer trots op...

Mooi om te horen dat alles weer beter gaat :) hopelijk blijft goed gaan ;)

bij mij is het een stuk slechter, het zoeken naar vacatures is echt vermoeiend.
Dag in, Dag uit, zoeken... zoeken...
Gelukkig kan ik volgende week wel op 2de gesprek komen bij een bedrijf :D gelukkig.
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Puvomun

Quote from: Txep swirä on October 03, 2012, 04:31:20 AM
bij mij is het een stuk slechter, het zoeken naar vacatures is echt vermoeiend.
Dag in, Dag uit, zoeken... zoeken...
Gelukkig kan ik volgende week wel op 2de gesprek komen bij een bedrijf :D gelukkig.
Jesses, dat is inderdaad zwaar. Sterkte met het zoeken en vinden!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Txep swirä on October 03, 2012, 04:31:20 AM
Mooi om te horen dat alles weer beter gaat :) hopelijk blijft goed gaan ;)

bij mij is het een stuk slechter, het zoeken naar vacatures is echt vermoeiend.
Dag in, Dag uit, zoeken... zoeken...
Gelukkig kan ik volgende week wel op 2de gesprek komen bij een bedrijf :D gelukkig.
Veel succes! Maar wat zoek je precies? Een 'echte' baan of een bijbaantje?
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Hee allen,

Niet veel te melden hier. Ik heb een rustig weekend gehad, heel rustig. Ben gewoon aan het werk door de week, en schrijven is even rustig in aanloop op Nanowrimo waar ik een redelijk plan voor klaar heb liggen. Benieuwd of dat eens haalbaar is, normaliter zijn mijn personages het totaal niet eens met de plannen en gaan hun eigen weg.
;)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Daar zijn we weer, het was even een druk weekendje en de aankomende week belooft niet veel beters... De hele week PTA toetsen en zit dus de hele dag met m'n neus in de boeken. (Niet dat ik dat erg vind ;))
Ik heb vandaag ook Karyu Pawl's lessen van de Avatar Meeting gekeken, heb nog iets nieuws geleerd. (Had het nieuwe vocabulair over drank en dronken zijn nog niet gezien.) En mijn video met "Kelku mì Tayo" stond tussen de aanbevolen video's naast Pawl's lessen :D.

Ah, Paul, jij gaat NaNoWriMo zeker halen, dat is het verschil tussen een professionele schrijver en een jongen die zo nu en dan eens een plotje bedenkt en vervolgens niet verder komt dan een hoofdstuk of twee... Ik denk dat ik mijn plot van vorig jaar gewoon hergebruik en misschien schrijf ik nu wel wat meer dan twee hoofdstukken. (Ik tel de woorden van vorig jaar in ieder geval niet mee.)

Txep swirä

Quote from: Txantslusam Skxawng on October 08, 2012, 10:57:31 AM
Quote from: Txep swirä on October 03, 2012, 04:31:20 AM
Mooi om te horen dat alles weer beter gaat :) hopelijk blijft goed gaan ;)

bij mij is het een stuk slechter, het zoeken naar vacatures is echt vermoeiend.
Dag in, Dag uit, zoeken... zoeken...
Gelukkig kan ik volgende week wel op 2de gesprek komen bij een bedrijf :D gelukkig.
Veel succes! Maar wat zoek je precies? Een 'echte' baan of een bijbaantje?

Laat ik het zo zeggend at ik ben aangenomen :)
ik krijg eerst 3 maanden een interne opleiding en dan, als alles goed gaat, een contract van een half jaar.
Dus gewoon een vaste baan.
Eindelijk kan ik weer aan de slag.
Dan kan ik weer wat centen verdienen voor vakanties en vele dromen  :)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English