gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Puvomun

Hmm. Misschien herkent iemand hier iets in? ;)


Still hand in hand the two walked among the forest of engines, stabilisers, and tubes that hung from the ceiling.

"It is as if I can feel our ancestors at work here, Zopie," Barthomeu said as he laid a hand against one of the micro-reactors. "The residual beating of their hearts, their very thoughts."

Zopierama wrapped a hand around a number of flexible brass tubes and leaned her head against them. The static electricity tugged at her hair, wrapping it around a few tubes. The blue light of the indicators gave her face an amazing glow. "They live, Barthomeu. Here, within the engine block."
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Haha, lachte me bijna kapot!

En Teyl, wat lees ik op Facebook, ga je het leger in (landmacht?)
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Rangtsulfätu

Hoe is het nog hier?

Eigenlijk zou ik nog eens opnieuw moeten beginnen aan mijn Na'vi...
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.

Puvomun

Quote from: Rangtsulfätu on November 05, 2012, 08:22:13 PM
Hoe is het nog hier?

Eigenlijk zou ik nog eens opnieuw moeten beginnen aan mijn Na'vi...
Het is hier rustig zoals je ziet... Goeiemorgen.
26000 woorden.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Puvomun

Okee, nog eentje. Kon het niet laten en het kwam zo mooi uit:

"Where's the ship?" Tibbaloo asked as he checked the instrument-panel in front of him.
"Out there somewhere in the interference," Ding said, her voice dripping annoyance. "It's VFR from here."
As the moon was in the shadow of the planet (the sun was on the other side, which was lucky for the ship but lousy for visibility) Tibbaloo said: "What does that mean?"
"It means that you've got to see where you're going."
"But you can't see a bloody thing!"
"Really," Ding muttered, "ain't that a b****."
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Oh man, wat is het stil, ik ben hier niet echt vaak meer.

Gisteren voor de 4de keer gezakt voor m'n auto theorie. Alle 4 de keren 4 fouten teveel gemaakt bij de Wet- en Regelkennis. Het leren is nu ook lastig.... Ja lastig...., het is gewoon vervelend om iets te leren wat je al begrijpt.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Het is echt stil hier.
Gelukkig is nanowrimo nu over. Misschien scheelt dat. ;)

4 keer al? Balen... je wordt er moedeloos van op die manier lijkt me... Sterkte!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

#3447
Ik heb helaas wederom de 50.000 niet gehaald, school nam te veel tijd in beslag. Gek genoeg heb ik het juist nu ik anderhalve week lang schoolexamens heb de meeste vrije tijd (o.a. omdat ik slechts 2 uurtjes per dag op school hoef te zijn om die examens te maken).

Tijd voor een update hier! Ik heb mijn HaFa-D theorie examen gehaald met een 8,1 gemiddeld! (Het cijfer voor theorethisch inzicht was een 9,1!)
Mijn Rabobank random reader werkt niet, dus ik heb nog steeds Bactine niet besteld, net als de nieuwe microfoon en de computeronderdelen. (Ik ga zelf een computer ineenzetten met een vriend, vooral om te gamen.) Mijn ouders kunnen heel simpel met hun random reader en pinpas vanaf mijn rekening betalen maar dat doen ze niet omdat ik "Nao sjool effe bie de bank langs ken gaon...".

Ben momenteel naast "Turks Fruit" ook "Taal is zeg maar echt mijn ding" aan het lezen, het eerste lijkt een seksistisch boek, maar je moet echt het hoofdmotief zien om het te begrijpen. Het tweede boek is heel anders maar zit ook erg slim in elkaar, de manier waarop Paulien het brengt is heel herkenbaar. Ik heb bijna alle taalverschijnselen in het boek wel eens gehoord of gezien.

Txantslusam Skxawng

Je kunt gewoon de random reader van je ouders gebruiken, maar je moet wel toch je eigen pas gebruiken?

Maar random reader is een fijn ding, hoef ik niet meer minstens 3 dagen te wachten als ik een accept-giro verstuurde.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Klopt, je kunt elke random reader gebruiken, die zijn allemaal hetzelfde.

Gefeliciteerd met het halen van je examens, heel mooie cijfers!

Ik zit te wachten op die enorme bak sneeuw die vannacht zou gaan vallen. Als ik op nu.nl/weer kijk dan komt dat ongeveer een half uur nadat ik normaal naar mijn werk zou vertrekken. Geen zin in natuurlijk, maar het voelt wel raar om te besluiten vanuit thuis te werken als er niks ligt.  :-\
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Hier ligt er inmiddels een pak sneeuw, nouja, wat op de weg ligt kun je moeilijk sneeuw noemen, dat is meer derrie...
Ik heb net geprobeerd af te rekenen met de random reader van mijn ouders, maar dan zegt hij dat mijn pas daarvoor niet geactiveerd is. Toch maar eens bij de Rabobank langs morgen, moet toch naar de stad.


Puvomun

Raar, volgens mij moeten die readers het gewoon doen. Misschien is dat laatst veranderd.

Het is -6 hier. Goeiemorgen, rewon lefpom. Wat zijn jullie weekendplannen? Ik ga als het lukt morgen naar de Dickensnight in Helmond met een paar vrienden en dan daar ook uit eten voor een verjaardag.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Weekenplannen heb ik niet echt, stapels met leerwerk houden dat een beetje tegen.
Vandaag wel in de pauzes tussen het leren (die vaak langer duren dan het leren zelf) verdergewerkt aan het vertalen en formatteren van Hämlet met TATATATA van Hans Liberg op de achtergrond.

Txantslusam Skxawng

Zo, geen school meer dit jaar! Alleen nog even van maadag t/m woensdag bij Boels werken, voor stage en dan heb ik vakantie t/m 1 januari !

En 9GAG op zn Limburgs op Facebook is ook wel sjiek, zul je misschien al hebben gezien de verschillende plaatjes die ik heb 'gedeeld'.

WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


eejmensenikbenhet

Ik moet nog één PTA en dan heb ik ook vakantie, kan ik lekker met mijn nieuwe PC spelen.
Eerst nog even aller erop installeren en zorgen dat ik hierboven een wat betere internetverbinding krijg...

Ja die plaatjes zijn geweldig! Ik vind sommige een beetje flauw maar andere zijn weer erg goed gevonden.

Puvomun

Ik heb nog 1 week te werken en dan heb ik 5 dagen weekend!
De maandag voor Kerst en Nieuwjaar is de tent gesloten. Mij hoor je niet klagen. :D
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Ik begrijp het, ik heb een paar dagen vrij moeten nemen bij Boels om anderhalve week vakantie te krijgen.

Auto theorie eindelijk gehaald! In midden Januari kan ik rijlessen nemen
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on December 23, 2012, 01:01:02 PM
Ik begrijp het, ik heb een paar dagen vrij moeten nemen bij Boels om anderhalve week vakantie te krijgen.
Maar nu dus lekker vrij. Geniet ervan!

Quote from: Txantslusam Skxawng on December 23, 2012, 01:01:02 PM
Auto theorie eindelijk gehaald! In midden Januari kan ik rijlessen nemen
Huh? Ook iets nieuws zeker. Gefeliciteerd in elk geval!!

Fijne dagen, iedereen!
Srr lefpom, ma frapo!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Ik heb dan wel vakantie, maar ik heb weinig tijd omdat ik druk aan het gamen ben... :P
Heb mezelf voor kerst op een paar nieuwe spellen getrakteerd en in een ervan is de corporation/clan/guild (hoe je het ook noemen wil) waar ik en vrienden bij zitten in oorlog met een andere corporation. Best wel leuk, maar ook irritant omdat je dan geen andere missies kunt doen.

Naast het gamen voor de fun, probeer ik ook nog steeds mijn YouTube channel te draaien, met als Kerst-Special 12 dagen met elke dag een video. De 12 dagen van kerst beginnen op de 25e en dus heb ik net om 12 uur GMT de 'kalender' video gepubliceerd. Hier krijg ik het nog druk mee want de 1e video is nog niet af :/

De video:
Twelve Days of Gaming Christmas

Ftxozä lefpom ayngar nìwotx!

Puvomun

Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.