gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Puvomun

Quote from: eejmensenikbenhet on January 17, 2013, 10:10:37 AM
Nee, het niveau van de Engelse taal in Nederland is niet om over naar huis te schrijven, wacht, dat zouden we toch niet in het Engels doen.
Alleen al het feit dat enkele klasgenoten "koppijn" kregen van een verfilming van Macbeth omdat ze geen Nederlandse ondertiteling hadden, nou, daar krijg ik dus koppijn van!
De gemiddelde Nederlander is denk ik te lui om nog echt een taal te leren. Als ze maar wat aanbrabbelen (zoals zovelen op Internet doen) komt de bedoeling toch wel een beetje over en dan is het al gauw goed.

I really can't blame you for developing a severe headache over such bloody ignorance.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Net bij De Mol ( de derde aflevering ) en toen kwam ineens muziek van Avatar !


En ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik wel of niet met nederlands accent Engels spreek. Ik denk zonder....
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

En nu weer muziek van Avatar, vlak voordat Janine sprong en verkeerd neer kwam en uit De Mol ligt.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

En voor de derde keer in de aflevering muziek van Avatar !
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

En ja hoor, voor de vierde keer!
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

Tim ligt eruit.... Dat was dus mijn hoofdverdachte....... Al mijn notities wezen naar Tim.... Nu heb ik geen idee wie de Mol kan zijn
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


eejmensenikbenhet

Haha, ik zag meerdere mensen Twitteren over het afvallen van Tim. Ik wil de aflevering ook zien. :(
Dat zal tot morgenmiddag moeten wachten...

Ik ben benieuwd of ik de muziek herken (vast wel, ik heb de hele soundtrack geluisterd op zoek naar mooi arrangeerbare stukken), in aflevering 1 (en minder prominent in aflevering 2) heb ik een stukje gemist toen ik de eerste keer keek omdat ineens de muziek uit BBC's Sherlock gebruikt werd, ik werd helemaal afgeleid. ;D

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Ik kijk geen televisie, dus ik kan niet echt meespreken over wat jullie spreken.

In other news.
M'n MC server is weer online.
Volledig survival, onbebouwd (behalve de spawn die ik heb gemaakt.)
mc.akiwiguy.net

Puvomun

Quote from: Teyl Maktoyu Ayfìwopxä on January 20, 2013, 01:17:13 PM
Ik kijk geen televisie, dus ik kan niet echt meespreken over wat jullie spreken.

Ik heb ook geen idee. ;)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Maar jullie zullen vast hebben meegekregen dat de Koninging is afgetreden!


Meegeluisterd op de radio, historisch moment.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on January 28, 2013, 03:12:12 PM
Maar jullie zullen vast hebben meegekregen dat de Koninging is afgetreden!


Meegeluisterd op de radio, historisch moment.

Ja, ik zag het. Officieel op 30 april, en vanaf volgend jaar Koningsdag op Willem's verjaardag, 27 april.
Was 33 jaar geleden ook heel speciaal toen Juliana de troon overgaf aan Beatrix.

Veel mensen lopen te klagen dat een koningshuis zo achterhaald is en dat we maar aan de presidenten moeten. Ik vind een koningshuis toch wel wat hebben.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Klopt, ik vraag me af of een koningshuis het gaat volhouden.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 01, 2013, 07:54:55 AM
Klopt, ik vraag me af of een koningshuis het gaat volhouden.
Goeie vraag want met prins Bier aan het stuur is het nog maar afwachten wat ervan komt. Al zal die ook wel een heel eind de wet voorgeschreven krijgen. De macht van een monarch is ook een heel eind geregeld.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Volgens mij vandaag heel wat weer gehad; sneeuw, regen, en zon....
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Dat was hier gisteren. Zo erg dat ik niet in Arnhem kon komen, heb thuis gewerkt.

Vandaag ging dat een stuk beter. :)

Laatste nieuws: ik zit er heel af en toe over te denken om een kat te adopteren. Of 2 die elkaar gezelschap kunnen houden. Ik heb enkel geen idee hoeveel tijd je aan katten kwijt bent door de weeks. Ik zit niet zo ruim in mijn vrije tijd als ik eenmaal van het werk terug ben en gekookt heb en zo en zo...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

's ochtends eten geven, 's middags eten geven, 's avonds eten geven, een kattenbak om te tijd verschonen, slaapplaats vindt de kat zelf wel en wat 'buitentijd'
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on February 07, 2013, 11:50:36 AM
's ochtends eten geven, 's middags eten geven, 's avonds eten geven, een kattenbak om te tijd verschonen, slaapplaats vindt de kat zelf wel en wat 'buitentijd'
's Middags gaat al niet, dan ben ik niet thuis maar op mijn werk...
Buitentijd zou beperkt worden tot even op het balkon als het geen slecht weer is. De kattenbak schoonmaken lijkt me iets voor elke dag, katten zijn schone dieren weet ik, en het gaat er na een dag niet beter op ruiken. ;)
Dank je voor de input!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txep swirä

Quote from: Puvomun on February 07, 2013, 11:22:27 AM

Laatste nieuws: ik zit er heel af en toe over te denken om een kat te adopteren. Of 2 die elkaar gezelschap kunnen houden. Ik heb enkel geen idee hoeveel tijd je aan katten kwijt bent door de weeks. Ik zit niet zo ruim in mijn vrije tijd als ik eenmaal van het werk terug ben en gekookt heb en zo en zo...
Je bent aan katten weinig tijd kwijt.
Sommige (dat aantal is groot) hebben maar weinig aandacht nodig.
Het enigste waar je echt voor moet zorgen is
1. een kattenbak
2 een (rustige) plek waar ze kunnen eten
3. (bijna het belangrijkste) is dat ze een plek hebben waar ze naar kunnen "ontsnappen", waar ze naar toe kunnen  als ze bang zijn.
meestal zijn dit ook de plekken waar ze rustig kunnen slapen, zoals vensterbanken.
4. paar speeltjes zijn goed, van een papieren propje tot speelgoedmuizen.
5. kartonnen dozen! serieus die dingen trekken katten aan :D
6. er zijn 2 soorten katten, buitenkatten en binnenkatten. dat spreekt wel voor zich.
Woon je in een flat, dan zou ik geen buitenkatten nemen.
anders er voor zorgen dat die beesten af en toe naar buiten kunnen ;)


Eeyup, i am back from the dead ;D
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Puvomun

Kaltxì ma Txep Swirä,

Dank je voor de tips en info. Ter completering hier even een plaatje van de twee die mogelijk gaan verhuizen:



:)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Paus afgetreden en SBS6 bij carnaval! Het kan niet gekker worden.... Laat carnaval maar aan de carnavalisten over ;)
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF