gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txantslusam Skxawng

Haha, dat kan ik me wel voorstellen!

Kamp van Jong Nederland was weer leuk! Onze spokentocht was ook goed gelukt, sommige kinderen durfden niet eens de tent uit bij het begin! ^^

Alle nachtwachten waren ook goed gegaan... Alleen was het niet zo slim om een half uur voordat ik ging slapen nog een kop koffie te drinken... Ik lag nog wakker tot 6.30.....

Maar voor de rest is alles goed gegaan...


Ik zie dat het hier erg rustig is gebleven.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Tìtstewan

Quote from: Txantslusam Skxawng on July 11, 2013, 12:52:12 PM
Haha, dat kan ik me wel voorstellen!

Kamp van Jong Nederland was weer leuk! Onze spokentocht was ook goed gelukt, sommige kinderen durfden niet eens de tent uit bij het begin! ^^

Alle nachtwachten waren ook goed gegaan... Alleen was het niet zo slim om een half uur voordat ik ging slapen nog een kop koffie te drinken... Ik lag nog wakker tot 6.30.....

Maar voor de rest is alles goed gegaan...
Ik zie dat je veel leuk gehad. :)

Quote from: Txantslusam Skxawng on July 11, 2013, 12:52:12 PM
Ik zie dat het hier erg rustig is gebleven.
Dat is treurig, deze rust. :(

-| Na'vi Vocab + Audio | Na'viteri as one HTML file | FAQ | Useful Links for Beginners |-
-| Kem si fu kem rä'ä si, ke lu tìfmi. |-

Txantslusam Skxawng

Een dikke maand stilte hier en toch voelt het langer als dat....
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Tìtstewan

De activiteit hier in dit forum is voor de tijd ook zeer bescheiden, niet?

-| Na'vi Vocab + Audio | Na'viteri as one HTML file | FAQ | Useful Links for Beginners |-
-| Kem si fu kem rä'ä si, ke lu tìfmi. |-

Puvomun

James Cameron moet gewoon opschieten met de volgende film.
Er zit wel een beetje erg lang tussen om het gevoel levend te houden...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Uhu, krijgen we misschien een verdubbeling van het aantal Nederlanders en Belgen als de film uitkomt, hopelijk.


En ik ben aan mijn stage begonnen bij Alrecrea, onderhoud en reparatie bij speelautomaten, gokkasten enz. 
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Tìtstewan

Quote from: Txantslusam Skxawng on August 24, 2013, 12:56:00 PM
Uhu, krijgen we misschien een verdubbeling van het aantal Nederlanders en Belgen als de film uitkomt, hopelijk.
Oh, dat zou zeer wenselijk. :) Niet alleen nederlanders en belgen. ;)

Quote from: Txantslusam Skxawng on August 24, 2013, 12:56:00 PM
En ik ben aan mijn stage begonnen bij Alrecrea, onderhoud en reparatie bij speelautomaten, gokkasten enz. 
Ik wens u veel plezier. :)

-| Na'vi Vocab + Audio | Na'viteri as one HTML file | FAQ | Useful Links for Beginners |-
-| Kem si fu kem rä'ä si, ke lu tìfmi. |-

Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on August 24, 2013, 12:56:00 PM
Uhu, krijgen we misschien een verdubbeling van het aantal Nederlanders en Belgen als de film uitkomt, hopelijk.
Sìlpey oe tsnì tsat layu ngay! Ik hoop dat dat waar zal worden!

Quote
En ik ben aan mijn stage begonnen bij Alrecrea, onderhoud en reparatie bij speelautomaten, gokkasten enz. 
Vind je het leuk werk?

Ik werk tegenwoordig in Nieuwegein, bij een bedrijf dat financiele gegevens overzet van oude naar nieuwe software-systemen. Heel zwaar werk, verantwoordelijk, en ook een rot eind rijden (200km per dag).
Ke sunu oeru, maar ja, het betaalt de rekeningen. ;)
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Puvomun on August 24, 2013, 01:33:55 PM
Quote from: Txantslusam Skxawng on August 24, 2013, 12:56:00 PM
Uhu, krijgen we misschien een verdubbeling van het aantal Nederlanders en Belgen als de film uitkomt, hopelijk.
Sìlpey oe tsnì tsat layu ngay! Ik hoop dat dat waar zal worden!

Quote
En ik ben aan mijn stage begonnen bij Alrecrea, onderhoud en reparatie bij speelautomaten, gokkasten enz. 
Vind je het leuk werk?

Ik werk tegenwoordig in Nieuwegein, bij een bedrijf dat financiele gegevens overzet van oude naar nieuwe software-systemen. Heel zwaar werk, verantwoordelijk, en ook een rot eind rijden (200km per dag).
Ke sunu oeru, maar ja, het betaalt de rekeningen. ;)
Dan ga je ook ff heel nederland door!

Ja, het is weer wat anders dan installatie. Maar nu na 1,5 week zijn toch veel storingen simpelweg een slecht contact of de sensor wordt door iets geblokkeerd.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Ik kijk nu naar avatar...  :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Yaknun

Quote from: Puvomun on August 31, 2013, 07:32:33 AM
Ik kijk nu naar avatar...  :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Ik - de extendet versie. Ik hou van hen. en ik ben absoluut tevreden - Pardon de Übersetzug is van Googl  :-* :-\ :-X :'( :-[
Neytiri:
"Sie leben, Jake, in Eywa"

alt, aber
vernarrt in AVATAR
...


Txantslusam Skxawng

Een goeie auto vinden is toch niet zo makkelijk dan ik dacht..... En dan moet ie ook nog eens onder de 1000Kg zijn, want dat bespaard weer in kosten.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on September 11, 2013, 04:30:53 PM
Een goeie auto vinden is toch niet zo makkelijk dan ik dacht..... En dan moet ie ook nog eens onder de 1000Kg zijn, want dat bespaard weer in kosten.
Sterkte met de zoektocht. Toch is er denk ik wel een aardige markt, maar ja, waar ben je naar op zoek?

Nog 2 weken naar Nieuwegein rijden, dan zit voor mij de klus erop daar.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Puvomun on September 12, 2013, 11:45:43 AM
Quote from: Txantslusam Skxawng on September 11, 2013, 04:30:53 PM
Een goeie auto vinden is toch niet zo makkelijk dan ik dacht..... En dan moet ie ook nog eens onder de 1000Kg zijn, want dat bespaard weer in kosten.
Sterkte met de zoektocht. Toch is er denk ik wel een aardige markt, maar ja, waar ben je naar op zoek?
Een kleine auto, hatchback formaat, onder de 1000kg, niet te veel verbruiken aan benzine en iets wat echt een goede eerste auto is, waar je nog wat vaker mee kan mis schakelen, een deukje niets uitmaakt.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Ga eens bij wat dealers langs, die hebben vaak wat staan. Kijk eens op autotrack.nl.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

eejmensenikbenhet

Het is weer eens tijd voor een update, tjonge, ik moet wat vaker hier posten (ik ben er toch elke dag :-\)...

Ik zit nu achter mijn laptop op mijn eigen 12 m2 in Maastricht. Natuurlijk vanwege mijn studie, maar ook zeker vanwege de gezelligheid ben ik drie weken geleden naar Maastricht verhuisd.
8) I'm an independent student now! (Alleen niet in het weekend want dan ga ik naar pappie en mammie.)

Zoals jullie misschien al wisten studeer ik Biomedische Wetenschappen, dat begint nu langzaam op te starten. Ik heb nog steeds introductiecolleges (introductie in labwerk, in scheikundige reacties, in cellen, in weefsels, etc.) dus echt diepe stof is nog niet aan bod gekomen. Om die reden heb ik maar voor iets echt diepgaands gekozen: ik ben lid geworden van de oudste, grootste en mooiste traditionele studentenvereniging van Maastricht, studentenvereniging Circumflex. Na een drie weken lange introductie, die op sommige momenten mentaal best zwaar was, ben ik vorige week geïnaugureerd tot volwaardig lid. 's Avonds ben ik nu dus vaak te vinden in jasje-dasje op de kroeg. Daar beleef je pas echt diepgaande momenten!

Verder, tja... Ik heb nog een songtekst naar het Na'vi vertaald, die moet ik nog nakijken, opnemen en dan zal ik die ergens in het Pamtseo-forum zetten. Ik heb mijn aantekeningen voor Hämlet mee naar Maastricht genomen, dus daar kan ik op vrije momenten ook aan werken.

Dus ben je een keer in Maastricht, kom een bakkie koffie drinken! Ik kan niets beloven want ik drink zelf geen koffie en mijn koffieapparaat is niet bepaald hi-tech. Thee en ranja heb ik wel in goede kwaliteit... ;)

Puvomun

Hee Eej,

Welkom thuis, waar dan ook. Als je je maar prettig voelt, da's het belangrijkste. :-)

Muntrr lefpom ayngaru, ma smuk.  Eywa ayngahu.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Quote from: eejmensenikbenhet on September 20, 2013, 09:25:52 AM
Dus ben je een keer in Maastricht, kom een bakkie koffie drinken! Ik kan niets beloven want ik drink zelf geen koffie en mijn koffieapparaat is niet bepaald hi-tech. Thee en ranja heb ik wel in goede kwaliteit... ;)
Is het nog een normaal koffiezetapparaat of nog een oude moka? Haha!

En verder veel plezier en succes in Maastricht!
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Puvomun

Quote from: Txantslusam Skxawng on September 22, 2013, 02:09:53 PM
Is het nog een normaal koffiezetapparaat of nog een oude moka? Haha!
Jeetje, da's antiek! LOL!

Nog 4 dagen en dan heb ik vakantie. En ben ik klaar met mijn opdracht in Nieuwegein. Niet meer 1000km per week in de auto. Phew...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Oh...
Hier ben ik al lang niet meer geweest.
???

Hoi XD  :-X