International / Multilingual > Nederlands (Dutch)

gezellig hier chatten

<< < (728/730) > >>

Puvomun:
Mijn woord van de dag:

tìtxen.
Het wakker zijn.

Valt niet mee. Jetlag zit me goed dwars sinds ik terug ben gekomen...

Aynga txen lu, ma frapo?

Txantslusam Skxawng:
Al bijna een jaar sinds de laatste post... Zelf heb ik ook al heel lang niks meer van mij laten horen.

Ik heb in de tussentijd mijn diploma behaald afgelopen zomer, vervolg studie was het niet geworden en komende week begin ik met fulltime werken.

En hoe gaat het met de rest hier?

Wllìm:

--- Quote from: Puvomun on May 13, 2015, 01:33:15 pm ---Aynga txen lu, ma frapo?

--- End quote ---

Oeri nìlaw kehe, taluna ke tsame'änga tsapostìti. Ngaytxoa!

--- Quote from: Txantslusam Skxawng on February 22, 2016, 07:45:35 am ---En hoe gaat het met de rest hier?

--- End quote ---

Kaltxì! Gefeliciteerd met je diploma!
Met mij gaat het goed, ik heb ook vorig jaar mijn studie afgerond en ben sinds september bezig met een promotie.

Puvomun:
Felicitaties aan de gediplomeerden. Goed gedaan, seykxel si nìtram!

Mijn Na'vi is helemaal aan gort. Ik werk nu sinds 1 jaar bij mijn nieuwe baas, gaat prima, en ik heb net de laatste hand gelegd aan de omslag/kaft/cover van mijn nieuwe Nederlandse boek. Over Cuijk. En het is spannend. (Bizarre combinatie he? ;) )

Wllìm:

--- Quote from: Puvomun on February 23, 2016, 12:56:47 pm ---Felicitaties aan de gediplomeerden. Goed gedaan, seykxel si nìtram!

Mijn Na'vi is helemaal aan gort. Ik werk nu sinds 1 jaar bij mijn nieuwe baas, gaat prima, en ik heb net de laatste hand gelegd aan de omslag/kaft/cover van mijn nieuwe Nederlandse boek. Over Cuijk. En het is spannend. (Bizarre combinatie he? ;) )

--- End quote ---

Ja, nou ja, ik ben nog nooit in Cuijk geweest, dus ik weet eigenlijk niet of dat raar is ;)
Gefeliciteerd met het afmaken van je boek in ieder geval! (Ik neem ten minste aan dat je pas een omslag maakt als het boek klaar is, of niet?)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version