gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ptxèrra

dan kom ik niet meer,
hatelijk he dat studeren?

k ga denk studeren en film kijken nu
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Txura Tirea

Studeren...ach ja, dat moet ook nog gebeuren.  :(
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Skxawng-Eyktan

Pff studeren! Gelukkig heb ik daar nog geen last van. :D

Brainiac

examen filosofie morgen. Bleuaargh.
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Skxawng-Eyktan

S.o. Natuurkunde morgen, lijkt me wel iets makkelijker dan je examen  ;D

Atanä mungeyu

huiswerk-loos LMAO
PW is verplaatst...
eywa ngahu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Skxawng-Eyktan

Ik ben bijna nooit huiswerkloos

Tanhì Tireafya'o

Als je niet huiswerk-loos bent, dan maak je je datzelf toch? Het kost je één middag van je kostbare leven, maar het geeft je een week ervoor terug.

Benodigdheden:
- 2 pennen
- Alle vakken die je hebt, netjes opgestapeld van minste werk (hoog) meeste werk (laag)
- Geduld en concentratie
- Geen afleiding (zoals deze website en anderen)
- Een bureau is ook wel handig

Werkwijze:
- Begin rond 15:00
- Begin bovenaan de stapel
- Maak alle opdrachten zo vlug maar zo goed mogelijk
- Werk in een hoog tempo
- Als je iets niet snapt, plaats je een vraagteken of iets dergelijks en ga je verder. Vragen stel je in de les.
- Maak meer dan dat je is opgegeven (dus werk vooruit, nu je toch bezig bent. Raar maar het bespaard je later tijd)
- Hiermee red je voor 18:00 om bijna alles af te hebben. Rest maak je na het avondeten.
- Eenmaal alle vakken bij, hoef je de komende week/twee weken geen ene moer meer te doen.

Conclusie:
Werkt wel, maar zelf houd ik me hier niet echt aan, geen zin in, ben veel te lui  :-\
Niet doen, levert alleen maar meer vrije tijd op, tot een bepaalde tijd, zolang je maar goede cijfers haalt.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Aztique

Ik wou dat ik huiswerkloos was! Zit nu aan het einde van een project, ik vind het al vreselijk om in projectgroepen te werken, ik lijk de enige te zijn die zich ook maar iets inzet!
Verder als dit afgelopen is hebben we nog altijd die heerlijke twee tentamenweken, dus ik zit voorlopig met genoeg te doen  :(

Ptxèrra

ik heb 8 projecten :P
nog 4 maanden, ben al met een aantal bezig.

t is wel hels, einde jaar opleiding.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Tanhì Tireafya'o

Quote from: Aztique on January 06, 2010, 01:28:56 AM
Ik wou dat ik huiswerkloos was! Zit nu aan het einde van een project, ik vind het al vreselijk om in projectgroepen te werken, ik lijk de enige te zijn die zich ook maar iets inzet!
Verder als dit afgelopen is hebben we nog altijd die heerlijke twee tentamenweken, dus ik zit voorlopig met genoeg te doen  :(
Ik haat dat projectwerken met een groep echt zooo erg.
In de 1e werd gezegd: Je moet meer met mensen samenwerken in plaats zo afgesloten en zelfstandig te blijven.
2e: Je moet meer zelfstandig worden en niet het werk alleen maar bij anderen laten.
3e: zie 1e.
4e: Zit ik in een project, zit de rest een kaartspelletje te spelen de hele dag door en zit ik al het denkwerk en maakwerk te doen. Om vervolgens opmerkingen te krijgen die niet kloppen; (Onderzoek naar groei bij verschillende sterkten/typen licht. "Waarom gebruik je spiegels aan de zijkant om licht te weerkaatsen?  Licht gaat alleen recht naar beneden en raakt de zijkant toch nooit. Jij bent echt een mongool" Dat terwijl licht van een gloeilamp toch echt divergent is. Ik heb toen alles voor zover ik had ingeleverd. Gezegd dat ik er vanaf dat punt mee kap omdat de rest niets doet. Krijg ik van de docenten weer commentaar dat ik me niet zo moet aanstellen en dat ik er onderuit probeer te komen omdat ik niet kan bedenken wat ik zou moeten doen omdat de rest dat al gedaan zou hebben. Ik ben vervolgens naar de schoolleiding gestapt en die gaf mij ongelijk omdat een docent nooit zou liegen.

Vanaf toen doe ik niets meer in groepsverband en laat de rest maar lekker zitten. Ik haal nu achten en negens en zij halen telkens vieren en vijfen. Nog geloven de docenten en de schoolleiding mij niet.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Ptxèrra

ze begrijpen dat niet omdat ze zelf geen school hebben gehad, sommige leraren vallen onder:"psyco"

wij hebben ook domme leraren ertussen zitten.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Skxawng-Eyktan

Quote from: Ptxèrra on January 06, 2010, 01:28:42 PM
ze begrijpen dat niet omdat ze zelf geen school hebben gehad, sommige leraren vallen onder:"psyco"

wij hebben ook domme leraren ertussen zitten.

Sommige leraren? Bij mij zijn ze allemaal psyco!!!!

Tanhì Tireafya'o

Bij mij vallen ze over het algemeen wel mee.
Alleen mijn scheikunde docent (ook: Mentrix), decaan, afdelingsleidster (ook: Nederlands docent), absentiepersoon. Van docenten van nu dan.
Ik had eerder: 3e: beeldende vorming docent (ook: Mentrix 1e 2 kwartalen), geschiedenis docent (ook: Mentrix laatste 2 kwartalen), economiedocent,
Verder zijn er ook een hoop psycho's waar ik geen les van heb, maar vaak wel problemen mee heb.
Blijkbaar is het verboden om een leeg pakje te gooien naar een prullenbak vanaf een afstand van ± 10 meter. Ook niet als-ie er gewoon in gaat. Levert je een week corvee op om een of andere reden.
Niet te vergeten: Donderag; drie tussenuren achter elkaar. Laatste uur verplaatsen we dus drie uur eerder. Ik netjes aanmelden begin uur, netjes afmelden einde uur. Wordt ik gewoon als absent opgeschreven. Na discussie met docent blijft deze volhouden dat ik niet in de les ben geweest. Zorgde ook weer voor twee dagen vroeg komen.
Op gegeven moment op de donderdag zelfs een foto laten maken van docent en ik. Met datum, (op papier op de foto). Weer absent. Ik weer naar docent toe met het probleem. Docent: "Je hebt de foto gephotoshopt. Hoe weet ik niet, maar aangezien jij goed bent met computers, kan je dat gedaan hebben."
Weer een ochtend corvee.   ;D ???

Vanaf een week of drie geleden negeer al die terugkomingen gewoon. Ik krijg wel brieven thuis enzo. Maar goed, ik heb volgens mij genoeg informatie achter de hand om dit te regelen.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

gemene rotleraren soms ook...
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Ja.. enige 'normale' leraren bij mij op school is één van de vier practicum docenten.
Die zit gewoon de hele dag achter de PC. Als je hem nodig hebt helpt hij even. Vervolgens gaat hij weer terug achter de PC of doet weddenschappen met andere practicum docenten. LOL.
En daar krijgen ze dan betaald voor.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Tanhì Tireafya'o

Nog één dag en dan is de eerste schoolweek van dit deccenium alweer voorbij. WooHoo!. Nog 519 weken te gaan tot 2020. :D

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 07, 2010, 04:22:43 PM
Nog één dag en dan is de eerste schoolweek van dit deccenium alweer voorbij. WooHoo!. Nog 519 weken te gaan tot 2020. :D
519 ???
da's nieuw,normaal gesproken zien er maar 512 hoor...
XD eywa ayngahu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txura Tirea

Ik kom uit op ongeveer 520. (365*10/7)
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Atanä mungeyu

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 05, 2010, 03:26:46 PM
Als je niet huiswerk-loos bent, dan maak je je datzelf toch? Het kost je één middag van je kostbare leven, maar het geeft je een week ervoor terug.

Benodigdheden:
- 2 pennen
- Alle vakken die je hebt, netjes opgestapeld van minste werk (hoog) meeste werk (laag)
- Geduld en concentratie
- Geen afleiding (zoals deze website en anderen)
- Een bureau is ook wel handig

Werkwijze:
- Begin rond 15:00
- Begin bovenaan de stapel
- Maak alle opdrachten zo vlug maar zo goed mogelijk
- Werk in een hoog tempo
- Als je iets niet snapt, plaats je een vraagteken of iets dergelijks en ga je verder. Vragen stel je in de les.
- Maak meer dan dat je is opgegeven (dus werk vooruit, nu je toch bezig bent. Raar maar het bespaard je later tijd)
- Hiermee red je voor 18:00 om bijna alles af te hebben. Rest maak je na het avondeten.
- Eenmaal alle vakken bij, hoef je de komende week/twee weken geen ene moer meer te doen.

Conclusie:
Werkt wel, maar zelf houd ik me hier niet echt aan, geen zin in, ben veel te lui  :-\
Niet doen, levert alleen maar meer vrije tijd op, tot een bepaalde tijd, zolang je maar goede cijfers haalt.
of je doet het gewoon niet!?!
is toch veel makkelijker XD
eywa ayngahu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.