gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skxawng-Eyktan

Quote from: unil-tìran-tokx on January 08, 2010, 09:28:44 AM
of je doet het gewoon niet!?!
is toch veel makkelijker XD
eywa ayngahu

ja dat doe ik ook vaak, alleen heb ik van die ouders die dat wel eens nalopen en dan heb ik weer straf  :(


Tanhì Tireafya'o

Ja.. ik had teveel tijd over en ipv van huiswerk te maken, besteedde ik tijd om te kijken hoe ik het zo snel mogelijk kon maken. Niet is dus eigenlijk de oplossing. Ik moet er alleen wel opletten dat ik wel weet waar de les over gaat, anders ben ik wel del lul.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Tanhì Tireafya'o

nee.. epic failure.
Pas net ruim twee weken hier. Sinds drie dagen een 'relatie' op RP. Nu al weer gedumpt.. Ik denk dat ik de eerste ben? LOL.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 08, 2010, 01:52:58 PM
nee.. epic failure.
Pas net ruim twee weken hier. Sinds drie dagen een 'relatie' op RP. Nu al weer gedumpt.. Ik denk dat ik de eerste ben? LOL.
op de roleplay topic??
ik snap niet wat je bedoelt
eywa ayngahu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Ja.. ik had je al verteld op MSN.

Maar goed, voor roleplay dus met iemand een 'relatie' aangegaan. Twee dagen later: Sorry, someone else beat you. Bye.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

nog steeds ouch...
wat a a-hole,kill him for me okay(i try to stay clean of murders..)
eywa ayngahu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Quote from: unil-tìran-tokx on January 09, 2010, 05:21:32 AM
nog steeds ouch...
wat a a-hole,kill him for me okay(i try to stay clean of murders..)
eywa ayngahu
Ach nou ja, jammer dan. Ik zal kijken of ik me in de RP kan krijgen om diegene te vermoorden.
Het is nu al veel minder ouch geworden. Ik dacht eerst dat hij een zij was, totdat ik op de Role Play character info keek, daar stond duidelk: Gender: Male.
En bij mij ook. Het zou meer ouch zijn geweest als ik daar later pas achter kwam. :P

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Atanä mungeyu

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 09, 2010, 11:18:34 AM
Quote from: unil-tìran-tokx on January 09, 2010, 05:21:32 AM
nog steeds ouch...
wat a a-hole,kill him for me okay(i try to stay clean of murders..)
eywa ayngahu
Ach nou ja, jammer dan. Ik zal kijken of ik me in de RP kan krijgen om diegene te vermoorden.
Het is nu al veel minder ouch geworden. Ik dacht eerst dat hij een zij was, totdat ik op de Role Play character info keek, daar stond duidelk: Gender: Male.
En bij mij ook. Het zou meer ouch zijn geweest als ik daar later pas achter kwam. :P
OMG FAILOR,je bent homo volgens mij...
dat is best wel meer ouch dus XD
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Tanhì Tireafya'o

Quote from: unil-tìran-tokx on January 09, 2010, 12:04:37 PM
Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 09, 2010, 11:18:34 AM
Quote from: unil-tìran-tokx on January 09, 2010, 05:21:32 AM
nog steeds ouch...
wat a a-hole,kill him for me okay(i try to stay clean of murders..)
eywa ayngahu
Ach nou ja, jammer dan. Ik zal kijken of ik me in de RP kan krijgen om diegene te vermoorden.
Het is nu al veel minder ouch geworden. Ik dacht eerst dat hij een zij was, totdat ik op de Role Play character info keek, daar stond duidelk: Gender: Male.
En bij mij ook. Het zou meer ouch zijn geweest als ik daar later pas achter kwam. :P
OMG FAILOR,je bent homo volgens mij...
dat is best wel meer ouch dus XD
Nou eigenlijk niet. Hij kwam naar mij toe. Ik was alleen zo dom genoeg geweest niet in zijn character info te kijken. Ik dacht dus dat hij een zij was. Fout las eigenlijk aan mijn kant, maar hij kwam naar mij toe... Lijkt mij dat hij homo is, en niet ik?(Relatie contact: ± 4 berichten xD)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Tanhì Tireafya'o

Nog even een vraagje. Als je karma krijgt, kan je ook zien van wie je dat hebt gekregen? Of de reden?  :)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txura Tirea

Ik heb je net eentje erbij gegeven voor je hulp bij het compendium, ik hoefde geen reden op te geven.

Ik weet niet of je nog kan nagaan wie allemaal je karma veranderd hebben, aangezien ik nog op 0 sta.  :P
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txura Tirea on January 10, 2010, 04:42:44 AM
Ik weet niet of je nog kan nagaan wie allemaal je karma veranderd hebben, aangezien ik nog op 0 sta.  :P
Ik snap niet waar je het over hebt. ;)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txura Tirea

#72
Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 10, 2010, 05:17:02 AM
Quote from: Txura Tirea on January 10, 2010, 04:42:44 AM
Ik weet niet of je nog kan nagaan wie allemaal je karma veranderd hebben, aangezien ik nog op 0 sta.  :P
Ik snap niet waar je het over hebt. ;)

Haha, bedankt. Ik kon in mijn profiel nergens terugvinden van wie, het is dus een anoniem systeem.
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txura Tirea on January 10, 2010, 06:28:32 AM
Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 10, 2010, 05:17:02 AM
Quote from: Txura Tirea on January 10, 2010, 04:42:44 AM
Ik weet niet of je nog kan nagaan wie allemaal je karma veranderd hebben, aangezien ik nog op 0 sta.  :P
Ik snap niet waar je het over hebt. ;)

Haha, bedankt. Ik kon in mijn profiel nergens terugvinden van wie, het is dus een anoniem systeem.
Het zal wel leuk zijn als je op zijn minst kon weten van wie en bij welke post zeg maar. Zodat je een beetje weet dat mensen het prettig vonden dat je die reactie/thread plaatste. Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit, maar het zou wel leuk zijn al het kon.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Ptxèrra

anoniem is ook wel goed hoor, al is het te begrijpen,

ow ja ik heb net een 1 gehaald voor scheikunde, ik snapte er geen reed van, ben maar weg gegaan na vraag èèn.
1,2,2,3,4,4,5,6,6 trimethylofaan 1,2,3,8 butchloraan, WTF

iedergeval zak ik ervoor, ik was weggegaan op maar niet hoofdpijn te kweken.
ik maak voor de herkansing wel een spiekbrief
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Txura Tirea

Quote from: Ptxèrra on January 11, 2010, 06:16:46 AM
anoniem is ook wel goed hoor, al is het te begrijpen,

ow ja ik heb net een 1 gehaald voor scheikunde, ik snapte er geen reed van, ben maar weg gegaan na vraag èèn.
1,2,2,3,4,4,5,6,6 trimethylofaan 1,2,3,8 butchloraan, WTF

iedergeval zak ik ervoor, ik was weggegaan op maar niet hoofdpijn te kweken.
ik maak voor de herkansing wel een spiekbrief

Is dat hogeschool/universiteit? Ik heb het op de middelbare nooit zo moeilijk gehad.  :-\
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Quote from: Txura Tirea on January 11, 2010, 07:04:01 AM
Quote from: Ptxèrra on January 11, 2010, 06:16:46 AM
anoniem is ook wel goed hoor, al is het te begrijpen,
ow ja ik heb net een 1 gehaald voor scheikunde, ik snapte er geen reed van, ben maar weg gegaan na vraag èèn.
1,2,2,3,4,4,5,6,6 trimethylofaan 1,2,3,8 butchloraan, WTF
iedergeval zak ik ervoor, ik was weggegaan op maar niet hoofdpijn te kweken.
ik maak voor de herkansing wel een spiekbrief
Is dat hogeschool/universiteit? Ik heb het op de middelbare nooit zo moeilijk gehad.  :-\
Op zich is het wel simpel. Alleen moet je even goed lezen om door te hebben waar het over gaat.
Het betekent gewoon dat op elke C van ofaan beginnend op 1 een methyl groep hangt. Op twee hangen er twee, op drie een, op vier weer twee, op vijf weer een op zes weer twee. Bovendien zou het (telwoordvoor9)methylofaan moeten zijn inplaats van trimethylofaan. (Ik heb dit in 3H/V gehad  :-[, koolstofchemie) Ookal heb ik geen flauw idee wat ofaan is.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Ptxèrra

da's dan mbo niveau,
maar onze school wil iets nieuws proberen, 2 jr scheikunde in een jaar proppen, oftewijl elke 3 weken een examen.
dus je heb 2 weken om de stof te leren, de hele klas had trouwens een onvoldoende, op twee nerds na.
t is te bizar voor woorden.

iedergeval gaan we nu met z'n alle staken, gamen in de les, voor mij betekend dit: Na'vi leren.
misschien krijgen we een nieuwe nl member bij.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Txura Tirea

Dat zou leuk zijn!  :D Ik heb ook al geprobeerd om mensen te 'werven', maar tot nu toe zonder succes.  :-\
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o

Ja. Ik ook. Maar meestal kijken mensen je raar aan. En degene die je het zou kunnen vragen zijn meestal rare mensen waar je vaak liever niets mee te maken wilt hebben.

Maar goed. Ik had ook in het Spam forum een topic geplaats met (fe)male. Blijkbaar klinkt (volgens de stemmen) mijn Na'vi naam nogal vrouwelijk. Waarschijnlijk vandaar ook dat misverstand in de RP dat ik gevraag werd voor een 'relatie'. Enig idee hoe ik deze naam mannelijker kan laten klinken?

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been