gezellig hier chatten

Started by Ptxèrra, December 30, 2009, 06:01:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ptxèrra

we kunnen hier gewoon over vanalles en nog wat praten.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Aztique

Heey leuk! Vroeg me gisteren al even af waarom NL er niet bijstond, aangezien er nu toch al wat nederlanders zijn.

Ptxèrra

nou alles komt op zijn tijd hoor.
maar voor 2 nederlandssprekende was dat niet nodig (tot eergisteren dan)
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Brainiac

Quote from: Aztique on December 30, 2009, 07:34:08 AM
Heey leuk! Vroeg me gisteren al even af waarom NL er niet bijstond, aangezien er nu toch al wat nederlanders zijn.
Belgen niet vergeten, hé  ;)
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Ptxèrra

oh srry, tja die ene ^^ eigenlijk mogen wij hem niet vergeten, hij is mod.
is je ego nu gestreeld??

iedergeval we moeten nog wat meer mensen zien uit te nodigen, dat het hier ook drukker wordt.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Brainiac

Quote from: Ptxèrra on January 02, 2010, 04:26:47 AM
oh srry, tja die ene ^^ eigenlijk mogen wij hem niet vergeten, hij is mod.
is je ego nu gestreeld??

iedergeval we moeten nog wat meer mensen zien uit te nodigen, dat het hier ook drukker wordt.
Zoveel gestreel heeft mijn ego niet nodig hoor :p
anyway: er zijn vast en zeker nog nederlandstaligen die hier nog niet terecht gekomen zijn.
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Tanhì Tireafya'o

#6
Ik ben al vanaf (bijna) het begin van de site al hier. (Begin: er was nog bijna niets, ik weet niet wanneer de site precies online is gegaan.) Alleen niet laten blijken dat ik Nederlands ben. :P Waarom zou het als Engels ook redelijk vloeiend ging.

Er moet alleen wat meer sensatie op deze website zitten, in plaats van alleen de taal leren.
(Ik denk aan simpele spelletjes in de taal etc. gewoon iets simpels dat je aandacht af en toe af kan leiden)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Brainiac

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 02, 2010, 06:06:52 AM
Ik ben al vanaf (bijna) het begin van de site al hier. (Begin: er was nog bijna niets, ik weet niet wanneer de site precies online is gegaan.) Alleen niet laten blijken dat ik Nederlands ben. :P Waarom zou het als Engels ook redelijk vloeiend ging.

Er moet alleen wat meer sensatie op deze website zitten, in plaats van alleen de taal leren.
(Ik denk aan simpele spelletjes in de taal etc. gewoon iets simpels dat je aandacht af en toe af kan leiden)
Er is een RPG die langzaam maar zeker op gang aan het komen is?  :)
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Tanhì Tireafya'o

Ok, goed om te horen dat er al aan gewerkt wordt. Is-ie al te proberen of alleen bij de maker zelf tot nu toe?

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Brainiac

Kijk eens in de RPG-sectie
Hij is nog niet van de grond, maar iedereen kan al character-profiles beginnen maken.
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Kip Pizayu

Hello!

Dis so cool om 'n bietjie Nederlands te sien. Ek praat Afrikaans. 'n Taal in Suid-Afrika. Maar, dis baie naby aan Nederlands, en baie soos Vlaams. Ek kan als verstaan wat julle sê. Ek wonder of julle my verstaan?
Kip Pizayu - Among an Ancestor

Brainiac

Quote from: NielDLR on January 02, 2010, 10:35:58 AM
Hello!

Dis so cool om 'n bietjie Nederlands te sien. Ek praat Afrikaans. 'n Taal in Suid-Afrika. Maar, dis baie naby aan Nederlands, en baie soos Vlaams. Ek kan als verstaan wat julle sê. Ek wonder of julle my verstaan?
Ik versta je, maar het is niet makkelijk. :)
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Aztique

ik kan het het ook prima lezen! Wat leuk zeg , helemaal uit afrika :)

Tanhì Tireafya'o

Verstaan lukt wel. Anders even hardopzeggen, (of hardop denken, hoe je het zou zeggen  :P). Dan lukt het wel. Leuk dat je er ook bent.

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Kip Pizayu

#14
Hahaha awesome!

Ja, ek moet Nederlands so paar keer oor lees om dit honderd persent te verstaan. Ek wil in 2010 bietjie meer Nederlands leer, sodat ek dit kan skryf ook. Ek hoop ek kan die Nederlands' seksie saam met julle geniet. :D Dalk ek leer ek sommer Nederlands deur net julle te volg. hehe

As julle hulp nodig om my te verstaan, kan julle Google se translate gebruik. Dit het onlangs Afrikaans by gekry!
Kip Pizayu - Among an Ancestor

Brainiac

Quote from: Kip Pizayu on January 02, 2010, 01:00:43 PM
Hahaha awesome!

Ja, ek moet Nederlands so paar keer oor lees om dit honderd persent te verstaan. Ek wil in 2010 bietjie meer Nederlands leer, sodat ek dit kan skryf ook. Ek hoop ek kan die Nederlands' seksie saam met julle geniet. :D Dalk ek leer ek sommer Nederlands deur net julle te volg. hehe

As julle hulp nodig om my te verstaan, kan julle Google se translate gebruik. Dit het onlangs Afrikaans by gekry!
Het is wel leuk om je te lezen, en te merken dat dat een andere taal is :p
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Tanhì Tireafya'o

Iemand nog enig idee waar we hier over kunnen chatten?
(Films, games, weet ik veel wat. Het is een chat-topic, dus lijkt me dat dit een soort off-topic is in het Nederlands?)

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Brainiac

Zou idd kunnen, maar ik ben gisteren een beetje leeggelopen wat gewoon gesprekjes betreft, dus verzin jij maar iets :p
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.

Tanhì Tireafya'o

Nou.. ik moet over een twintig minuten gaan handballen. Verder doe ik aan Judo en zwemmen. Ik vind het zelf allemaal leuke sporten. Doen jullie ook aan sport? Zo ja, welke?

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Brainiac

Quote from: Tanhì Tireafya'o on January 03, 2010, 03:09:41 AM
Nou.. ik moet over een twintig minuten gaan handballen. Verder doe ik aan Judo en zwemmen. Ik vind het zelf allemaal leuke sporten. Doen jullie ook aan sport? Zo ja, welke?
Vroeger deed ik Judo en wielrennen, maar dat is wat opgehouden met het unief.
Speed is a ppoor sbubstitue fo accurancy

Check out my blogif my presence on this board isn't weird enough for you.