hoe erg gaat men in de mooie avatar op ?

Started by sevina tireaioang aean, May 03, 2011, 02:27:08 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sevina tireaioang aean

kaltxí !

Ik ben zelf echt een ras echte beginneling , mijn nieuwschierigheid over jullie is :

in hoe ver leven jullie je in in Avatar, in die taal praten , lezen schrijven ?
ook verkleden mischien ? Dat soort dingen eigenlijk! :)

ikzelf :

Ik ben er gek op ! leef me bij de film zo in dat ik praktisch ook helemaal inzit! :)
ik wil het erg graag kunnen lezen en schrijven !
en ik wil dankzij een meisje die tutorial op youtube die er geweldig uitziet als avatar , ook een keer mezelf een heel metamorfose geven !
(dan krijgen we fotos ;))

mijn vrienden weten niet dat dit wel echt een hobby is voor mij , een soort ontspanning .
Mijn vriend wel , en die loopt er over te geinen ,maar vind ik niet erg leuk . dus dat heb ik hem ook al uitgelegd ;)

ik ben erg benieuwd wat jullie aantrekkingskracht is naar avatar/taal/lezen enzz.


veel liefs , van mij !

Puvomun

Ik ga best ver, vind ik.
Mijn wapenfeiten op een rijtje:
- tot nu toe schrijf ik het 3e avatar fan-fiction verhaal
- een avatar-gebaseerde tatoeage
- een weblog in het Na'vi (oeyä pìlok nìNa'vi)
- tot nu toe 4 keer "blauw" naar Elf Fantasy Fair en Castlefest geweest
- met Mìhìl in het blauw naar een winkel geweest om de Collector's Edition te gaan kopen
- ik vertaal, samen met Mìhìl, het Na'vi woordenboek in het nederlands
- ik stuur dagelijk het Na'vi word of the day uit via twitter en heb daar een webpagina voor gemaakt
- ik probeer te helpen in het Lexical Expansion Project, om nieuwe Na'vi woorden te bedenken

Volgens mij is het dat wel.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

sevina tireaioang aean

Quote from: Puvomun on May 03, 2011, 02:41:51 AM
Ik ga best ver, vind ik.
Mijn wapenfeiten op een rijtje:
- tot nu toe schrijf ik het 3e avatar fan-fiction verhaal
- een avatar-gebaseerde tatoeage
- een weblog in het Na'vi (oeyä pìlok nìNa'vi)
- tot nu toe 4 keer "blauw" naar Elf Fantasy Fair en Castlefest geweest
- met Mìhìl in het blauw naar een winkel geweest om de Collector's Edition te gaan kopen
- ik vertaal, samen met Mìhìl, het Na'vi woordenboek in het nederlands
- ik stuur dagelijk het Na'vi word of the day uit via twitter en heb daar een webpagina voor gemaakt
- ik probeer te helpen in het Lexical Expansion Project, om nieuwe Na'vi woorden te bedenken


ik vind het echt ge-wel-dig!! ps : geweldige tattoo ! mijn tattoo heb ik bewust in het avatarblauw gedaan een speciale vlinder :)
ik wil mezelf nog steeds een keer verfen , lenzen enzz.

en oh wat wil ik graag leren hoe je na'vi kan praten , jammergenoeg kan ik moeilijk leren . maar ik doe me best :) en als iemand mij beetje les wilt geven whoepiedoepie :D

wat is elf fantasy fair ? lijkt me gaaf !



Volgens mij is het dat wel.

Puvomun

Quote from: KupuAva on May 03, 2011, 12:20:09 PM
ik vind het echt ge-wel-dig!! ps : geweldige tattoo ! mijn tattoo heb ik bewust in het avatarblauw gedaan een speciale vlinder :)
ik wil mezelf nog steeds een keer verfen , lenzen enzz.

en oh wat wil ik graag leren hoe je na'vi kan praten , jammergenoeg kan ik moeilijk leren . maar ik doe me best :) en als iemand mij beetje les wilt geven whoepiedoepie :D

De meeste mensen hier op LN willen je met plezier helpen.

Quote from: KupuAva on May 03, 2011, 12:20:09 PM
wat is elf fantasy fair ? lijkt me gaaf !

Oisssss.... http://www.elffantasyfair.nl  en kijk ook eens op http://www.castlefest.nl :)
En hier staan mijn foto's van de afgelopen Elf.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Tanhì'kilvan te McEnti

hoever is ver

blauw naar festivals check

ik doe genoeg navi achtige dingen

had eerste ook zo een lange vlecht

allleen is mijn haar op dit moment meer lisbeth salander achtig

gr McEnti

Ptxèrra

helaas trekt me bedrijf me te veel op, daarnaast nog werken als hondentrainer en school, dus als ik iets doe dan is het iets leren, (ik ken nog niet veel, dus dat explains genoeg denk ik :P)
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

sevina tireaioang aean

Quote from: Ptxèrra on July 08, 2011, 08:40:30 PM
helaas trekt me bedrijf me te veel op, daarnaast nog werken als hondentrainer en school, dus als ik iets doe dan is het iets leren, (ik ken nog niet veel, dus dat explains genoeg denk ik :P)
wauw hondentrainer :D wat toevallig ik ga beginnen aan dierenverzorging in sept. !

ik probeer de basis dingen nog steeds beetje bij te houden :)