inventarisatie larp'ers

Started by Ptxèrra, February 28, 2010, 01:12:04 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ptxèrra

tja het moet er an komen,
t is alleen nog kwestie van tijd, maar ik wil weten hoeveel larpers er zitten, post dus alleen als je larper bent.

t zou namelijk om net als de star wars en die trekkies een "battlegroup" op te starten van avatars:P
net zoiets als dit http://dutchgarrison.nl

dus het zou leuk zijn om over 3 / 4 jaar we een groepje hebben die dus als uniltirantokx rondwandelen.
ik hoop dat er meer geintereseerd zijn.

iedergeval hoor ik het wel.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

leofox

--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

Ptxèrra

hahaha zoiets ja, en ze zitten allemaal op dit forum

tsahaleyu leggen met een bloem... geniaal
LOL ROFL

iets serieuzer zal het wel worden.
maar zo laag is ook wel lache
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Txantslusam Skxawng

LOL

Tree of Toiletpaper

Is dit echt, of gewoon voor de lol ( het filmpje )
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Lenay'ga

hmm de film geweldig vinden, en de taal willen leren is allemaal leuk,

maar om als een stel blauwe bavianen rond te gaan springen zie ik echt niet zitten,
misschien leuk voor carnaval.

Ptxèrra

dit is dus een spoof. hier zit ik niet aan te denken om dit ook zo te doen.

iets meer serieuzer, boogschieten, zwaardvechten, kleding maken.
maar ideeen zijn welkom
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Txantslusam Skxawng

Quote from: Ptxèrra on March 03, 2010, 03:07:26 PM
dit is dus een spoof. hier zit ik niet aan te denken om dit ook zo te doen.

iets meer serieuzer, boogschieten, zwaardvechten, kleding maken.
maar ideeen zijn welkom
Ik zie mijzelf dit niet doen, maar het filmpje is dus gein, dan weet ik dat :P
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txep swirä

dit gaat eerlijk gezegd, voor mij, te ver.
alleen de taal al is al een stap te ver voor de meeste vrienden van me.
dus hiermee ga ik niet beginnen
maar wel grappig voor Carnaval of een Fantasy Fair of zo ;D

maar het hangt er ook van af hoe je gezichtbouw is, dat is echt een belangrijk onderdeel, 7 van de 10 staat het gewoon niet
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Lenay'ga

voor de mensen die dit WEL willen doorzetten,

ga een dag vantevoren eens een proefles boksen doen!

Ptxèrra

stap dan gelijk een mosh-pit in.....
weet je zeker dat je egaal blauw eruit kom

maar over het feit dat je hekend word hoef je niet bang te zijn, daar zijn dus die maskers voor.
maar ik ga zekr geen boom volhange met toiletpapier, eerder met tuinfeest verlichting. ;)
ook erg milieu verandwoord.

maar ik zat ook op die mannier te denken, lenay'ga op carnaval, fantasy fair, game festival, zomercarnaval (als het er komt), nieuwe film avatar uit, niet zomaar ineens, moet wel een rede zijn
en niet als een vage knuppel zomaar in het stadspark, dat is roepen om aandacht, van oa blauwe collega's (woute)

maar er zijn genoeg evenementen om blauw te gaan.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Nekxi

Het lijkt me wel heel leuk om een tijdje als na'vi te leven, een weekje ofzo ergens, maar ik weet niet of je daarvoor perse blauw geverft moet zijn. Ik heb er opzich niet zo'n probleem mee dat mensen dat willen doen en snap het ook wel, maar het lijkt me niet altijd even mooi staan en ook erg ongemakkelijk als je het prongelijk uitveeg of iets dergelijks.

Verder vind ik een boom volhangen met toiletpapier stiekem wel een mooi beeld, aangezien de wind er wel mooi mee speelde. Maar goed, ik hou gewoon van dat soort stommiteiten :P

Swokéyan

Dit lijkt me best interessant  ;D
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Txantslusam Skxawng

Quote from: Nekxi on March 09, 2010, 03:42:52 AM
Het lijkt me wel heel leuk om een tijdje als na'vi te leven, een weekje ofzo ergens, maar ik weet niet of je daarvoor perse blauw geverft moet zijn. Ik heb er opzich niet zo'n probleem mee dat mensen dat willen doen en snap het ook wel, maar het lijkt me niet altijd even mooi staan en ook erg ongemakkelijk als je het prongelijk uitveeg of iets dergelijks.

Verder vind ik een boom volhangen met toiletpapier stiekem wel een mooi beeld, aangezien de wind er wel mooi mee speelde. Maar goed, ik hou gewoon van dat soort stommiteiten :P
Is toilet papier in een boom gooien, niet milieuvervuiling?
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Swokéyan

Quote from: Txantslusam Skxawng on March 09, 2010, 07:06:04 AM
Is toilet papier in een boom gooien, niet milieuvervuiling?

Technisch gezien niet omdat toiletpapier ook van bomen gemaakt wordt :P
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Nekxi

Quote from: Txantslusam Skxawng on March 09, 2010, 07:06:04 AM
Quote from: Nekxi on March 09, 2010, 03:42:52 AM
Het lijkt me wel heel leuk om een tijdje als na'vi te leven, een weekje ofzo ergens, maar ik weet niet of je daarvoor perse blauw geverft moet zijn. Ik heb er opzich niet zo'n probleem mee dat mensen dat willen doen en snap het ook wel, maar het lijkt me niet altijd even mooi staan en ook erg ongemakkelijk als je het prongelijk uitveeg of iets dergelijks.

Verder vind ik een boom volhangen met toiletpapier stiekem wel een mooi beeld, aangezien de wind er wel mooi mee speelde. Maar goed, ik hou gewoon van dat soort stommiteiten :P
Is toilet papier in een boom gooien, niet milieuvervuiling?

Ik heb nooit gezegd dat het geen milieuvervuiling was, ik zei alleen dat ik het op een vreemde manier toch een mooi beeld vond.

Ptxèrra

maar auto rijden is ook milieuonvriendelijk, en om het nog moeilijker te maken jij (als lezer, niet specefiek iemand) ook, je ademt CO2 uit en je stoot methaan uit.

nou en maak jezelf niet gelijk van kant, want dooien zijn ook onvriedelijk voor het milieu, bij afbraak komt ook CO2 vrij....
en ammoniak enz.
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Swokéyan

Lol klopt wel een beetje.
Daarom heb ik gezworen nooit te roken of auto/brommer/motor te rijden :P
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Txep swirä

Quote from: Swokéyan on March 15, 2010, 11:15:32 AM
Lol klopt wel een beetje.
Daarom heb ik gezworen nooit te roken of auto/brommer/motor te rijden :P
succes met het niet auto rijden ;) ???
ooit zul je het wel nog nodig hebben, maja dat kan dan niet meer omdat je in je vroegere jaren het heb afgezworen :P

"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Swokéyan

Ik zal t gewoon proberen xD en anders ga ik wel met openbaar vervoer...
Lurkin' the forums
Join the real life Na'vi tribe here (And yes, it will be a real tribe in the real world, NOT a role play)

Ptxèrra

openbaar vervoer....
als alles op tijd rijdt ben je redelijk milieu vriendelijk.

ik had al met het vliegtuig vliegen een beetje schuldkriebels, en heb toen per vlucht dat ik maakte ergens een boom neergestoken (in de grond gedaan).
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!