Meeting!

Started by Nekxi, March 04, 2010, 05:01:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txep swirä

Quote from: eywa´eveng frrtu sì on March 08, 2010, 09:15:26 AM
Quote from: Ptxèrra on March 08, 2010, 04:52:23 AM
ik zal me als avatar schminken en een malienkolder drage. ofsofiets
Een avatar in malienkolder?
mss net een verkeerd beeld van de na'vi dan.
kan je beter een t-shirt en korte broek met een Woodland camo print dragen ;) dan lijk je net een Droomwandelaar

ikzelf speelde ook met de gedachte om er naar toe te gaan maar niet verkleed en als ik verkleed zou gaan dan zou het bovenstaande doen... of als Magiër of zo
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

leofox

Quote from: Txep-swirä on March 08, 2010, 11:52:39 AM
Quote from: eywa´eveng frrtu sì on March 08, 2010, 09:15:26 AM
Quote from: Ptxèrra on March 08, 2010, 04:52:23 AM
ik zal me als avatar schminken en een malienkolder drage. ofsofiets
Een avatar in malienkolder?
mss net een verkeerd beeld van de na'vi dan.
kan je beter een t-shirt en korte broek met een Woodland camo print dragen ;) dan lijk je net een Droomwandelaar

ikzelf speelde ook met de gedachte om er naar toe te gaan maar niet verkleed en als ik verkleed zou gaan dan zou het bovenstaande doen... of als Magiër of zo

Korte bruine broek en zwarte Stanford tanktop IMO
--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

Nekxi

Ik hoop dat ze dingen zullen verkopen van Avatar, kettingen enzo. :)
Ik wil eigenlijk wel graag gaan als Na'vi, maar het is niet warm genoeg om zo schaars gekleed te gaan. Misschien een blauwe panty en strak shirt?  ::)

Txantslusam Skxawng

#23
Quote from: leofox on March 08, 2010, 04:46:00 PM
Quote from: Txep-swirä on March 08, 2010, 11:52:39 AM
Quote from: eywa´eveng frrtu sì on March 08, 2010, 09:15:26 AM
Quote from: Ptxèrra on March 08, 2010, 04:52:23 AM
ik zal me als avatar schminken en een malienkolder drage. ofsofiets
Een avatar in malienkolder?
mss net een verkeerd beeld van de na'vi dan.
kan je beter een t-shirt en korte broek met een Woodland camo print dragen ;) dan lijk je net een Droomwandelaar

ikzelf speelde ook met de gedachte om er naar toe te gaan maar niet verkleed en als ik verkleed zou gaan dan zou het bovenstaande doen... of als Magiër of zo

Korte bruine broek en zwarte Stanford tanktop IMO
Hmmm.... Dat heb ik eerder gezien, waar oh waar?
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txantslusam Skxawng

Quote from: Nekxi on March 09, 2010, 03:16:32 AM
Ik hoop dat ze dingen zullen verkopen van Avatar, kettingen enzo. :)
Ik wil eigenlijk wel graag gaan als Na'vi, maar het is niet warm genoeg om zo schaars gekleed te gaan. Misschien een blauwe panty en strak shirt?  ::)
Elf Fantasy Fair naar Spanje verplaatsen misschien ?
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Nekxi

Quote from: Txantslusam Skxawng on March 09, 2010, 07:09:50 AM
Quote from: Nekxi on March 09, 2010, 03:16:32 AM
Ik hoop dat ze dingen zullen verkopen van Avatar, kettingen enzo. :)
Ik wil eigenlijk wel graag gaan als Na'vi, maar het is niet warm genoeg om zo schaars gekleed te gaan. Misschien een blauwe panty en strak shirt?  ::)
Elf Fantasy Fair naar Spanje verplaatsen misschien ?

Zeker, zeker, dat moeten we doen!

eywa´eveng frrtu

efkes trug on topic, over de meeting.
Wat is jullie idee hierover? gewoon een dagje uit met mensen die alleen na'vi spreken, of een dagje het leven van de na'vi nabootsen, ...?
of willen julie er een weekendje of zelfs een hele week van maken?
voor mij allemaal geen probleem gewoon even duidelijk stellen dan kunnen we beginnen afspraken maken.

leofox

Quote from: eywa´eveng frrtu sì on March 10, 2010, 09:44:42 AM
efkes trug on topic, over de meeting.
Wat is jullie idee hierover? gewoon een dagje uit met mensen die alleen na'vi spreken, of een dagje het leven van de na'vi nabootsen, ...?
of willen julie er een weekendje of zelfs een hele week van maken?
voor mij allemaal geen probleem gewoon even duidelijk stellen dan kunnen we beginnen afspraken maken.
Wat mij betreft gewoon ergens op vrijdagavond een biertje doen, en een beetje lullen, al dan niet in Na'vi.
--
Txampayyä 'evenge

"Oel yereiom putxìngìt" (I'm eating pudding)

eywa´eveng frrtu

dus een avondje uit met mensen die dezelfde interesse hebben.
Wordt moeilijk als er mensen van ver moeten komen.
Wat denkt de rest van jullie?

Tanhì Tireafya'o

Ik vind het wel leuk, zo'n avondje, maar voor een aantal wordt het dichtbij, voor een aantal ver weg. Is er niet een soort middenweg te vinden?

Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Txantslusam Skxawng

Quote from: eywa´eveng frrtu sì on March 10, 2010, 06:10:24 PM
dus een avondje uit met mensen die dezelfde interesse hebben.
Wordt moeilijk als er mensen van ver moeten komen.
Wat denkt de rest van jullie?
Ik ben pas 15, dus alleen opstap in buurt hier kan nog net, maar ver weg ( verder in Nederland ( of Belgie ) mag ik dan niet van mijn ouders. In 2012 wordt ik 18. Ik zie het al voor me. Jippie! Eindelijk 18, BOEM, aarde weg. ( nou, ik ben op 5 mei jarig ( bevrijdingsdag ) en het einde de kalender van de Maya's was op 21 december of 21 januari 2012 ? )

Maar in conclusie, ik kan niet, simpelweg omdat ik nog te jong ben.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Rangtsulfätu

Ik zou er niet wakker van liggen ma Txantslusam Skxawng. Op 21 december eindigd gewoon de Maya kalender. Kortom, de ramp zal vergelijkbaar zijn met 31 december 2009, 31 december 2008, 31 december 2007,... Grote kans dat je het overleeft dus. ;)
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.

Nekxi

Een avondje uit kan inderdaad wel leuk zijn, maar is een beetje onpractisch voor de mensen die daardoor heel ver moeten reizen. Ik dacht er zelf aan om ergens af te spreken en daar een dag te spenderen, het zou wel leuk zijn als we dat konden doen ergens waar er veel natuur is.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Nekxi on March 12, 2010, 02:03:40 AM
Een avondje uit kan inderdaad wel leuk zijn, maar is een beetje onpractisch voor de mensen die daardoor heel ver moeten reizen. Ik dacht er zelf aan om ergens af te spreken en daar een dag te spenderen, het zou wel leuk zijn als we dat konden doen ergens waar er veel natuur is.
FF een skxawng zijn, in het bos misschien?
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Txep swirä

Quote from: Nekxi on March 12, 2010, 02:03:40 AM
Een avondje uit kan inderdaad wel leuk zijn, maar is een beetje onpractisch voor de mensen die daardoor heel ver moeten reizen. Ik dacht er zelf aan om ergens af te spreken en daar een dag te spenderen, het zou wel leuk zijn als we dat konden doen ergens waar er veel natuur is.
zoals een route lopen door een bos of zo?
dat terwijl we zo veel mogelijk dingen benoemen in het Na'vi.
maar als er een Wo2 locatie bij in de buurt ligt is mijn interesse wel getrokken ;)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Txantslusam Skxawng

Quote from: Txep-swirä on March 12, 2010, 10:38:20 AM
Quote from: Nekxi on March 12, 2010, 02:03:40 AM
Een avondje uit kan inderdaad wel leuk zijn, maar is een beetje onpractisch voor de mensen die daardoor heel ver moeten reizen. Ik dacht er zelf aan om ergens af te spreken en daar een dag te spenderen, het zou wel leuk zijn als we dat konden doen ergens waar er veel natuur is.
zoals een route lopen door een bos of zo?
dat terwijl we zo veel mogelijk dingen benoemen in het Na'vi.
maar als er een Wo2 locatie bij in de buurt ligt is mijn interesse wel getrokken ;)
Ik heb wel eens van de blote-voeten paden gezien ( routes door het bos zonder schoenen ( of sokken )
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Nekxi

Een boswandeling lijkt me best heel erg leuk, dan kunnen we ook ergens gaan zitten met zijn allen als we moe zijn. Als we eten en drinken meenemen kan dat nog best even heel gezellig worden ;D

eywa´eveng frrtu

ik heb eens een blote voeten pad gedaan (in Belgie weliswaar) en het is echt wel leuk hoor.

Ptxèrra

we kunnen naar de biesbosch, centraal gelegen voor belgië en nederland,en.. dan kan ik dat aanfietsen zonder blauw te worden van zuurstoftekort.
daar kunnen we evt een weekend avatarachtig leven....

en ik denk dat we bij de fantasy de eerste meetup kunnen houden, gezien het veel wordt besproken.
www.elffantasyfair.com haarzuilens uiteraard....

de fantasy fair haarzuilens plaats ik ook even bij european meetup....

ik hoop dat iedereen dit een leuk idee vind?
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

Atanä mungeyu

#39
Quote from: leofox on March 06, 2010, 07:36:38 AM
Lelystad is een beetje slecht bereikbaar, Utrecht is dan handiger (en ook leuker, Lelystad is pokkeklein).

Voor mij is Lelystad meer dan 2 uur reizen, Utrecht maar 1,5 uur.

Ik ben trouwens zondag om 20:00 bij de Avatar 3D voorstelling in Cinestar tussen Hengelo en Enschede. Volgens mij zijn er nog kaartjes, wie komen er mee?
holly Muahaha ik woon in hengelo is 30 min fietsen!!

maareh, ik kan waarschijnlijk wel de trein nemen, ookal ben ik 13, vindt mijn moeder vast wel goed, het is namelijk niet alsof jullie wildvreemde mensen  zijn etc xD dus kan waarschijnlijk wel, maar niet al te ver dan, utrecht zou wel kunnen.
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.