Zijn hier nog veel nederlanders actief ?

Started by sevina tireaioang aean, April 26, 2011, 06:54:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sevina tireaioang aean

Het word voor mij weer even zoeken hoe ik na'vi ga leren praten maar .. 

wie zijn er Veel actief van nederlanders en belgen ermee bezig ?? Ik hoop er iets van te horen .

Liefs, KupuAva oude naam is : Ftxavanga unilyu atxen  < (wil iemand de betekenis geven .. ik heb ooit die naam verzonnen met hulp van iemand ook hier :)



Txantslusam Skxawng

Quote from: KupuAva on April 26, 2011, 06:54:19 AM
Het word voor mij weer even zoeken hoe ik na'vi ga leren praten maar .. 

wie zijn er Veel actief van nederlanders en belgen ermee bezig ?? Ik hoop er iets van te horen .

Liefs, KupuAva oude naam is : Ftxavanga unilyu atxen  < (wil iemand de betekenis geven .. ik heb ooit die naam verzonnen met hulp van iemand ook hier :)



Volgens mij was het iets met droomwandelaar
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


eejmensenikbenhet

Zola'eiu nìprrte' ne'ìm ma tsmuke.

Ftxavanga unilyu atxen.
(Passionate many dreamer.)
Hartstochtelijke vele dromer.
Uhm... Tja...
Je bent dus iemand die veel en hartstochtelijk droomt?

sevina tireaioang aean

dankje Txantslusam skxawng !

ja dat klopt dat was het ! :D en ja dat ben ik , jeetje ik ben mijn basis na'vi beetje kwijt , en ik wil die naam terug  :)

wat gezellig hier de nederlanders weer te zien ! en hoop van jullie dingen weer te leren !

liefs,KupuAva oftewel Ftxavanga unilyu atxen....

eejmensenikbenhet

Als ik me dat zo nog eens bekijk is het totaal incorrect.  :-[ Sorry...

Zowiezo is unil geen werkwoord, maar een zelfstandig naamwoord dus je moet -tu gebruiken -> uniltu
en txan is nou niet echt een bijvoeglijk naamwoord dat op dromer toepasselijk is.

Ftxavanga uniltu. Is in ieder geval correct Na'vi, over dat txan moet je een van de betere mensen vragen...

sevina tireaioang aean

haha achja , ik moet zelf ook nog maar goed achterkomen , jeetje wat erg als je niet meer weet wat naja hallo weet ik wel , maar dag of zuster/broeder .

ik wist al die dingentjes eerst maar nu zit ik te kijken van uhmmmmmm wat is dit ook alweer .

waar kan ik ook alweer die zinnetjes opzoeken ??

liefs ,

eejmensenikbenhet

Kijk eens rond in het Beginners-board, daar zoek ik ook vaak van die simpele zinnetjes die je zelfs als je ze 100den keren gebruikt hebt nog niet weet. De "Na'vi in a Nutshell" is ook erg handig, ik ben momenteel bezig met een vertaling naar het Nederlands, dus nog even geduld.