Muziek Avatar Clip

Started by Lenay'ga, February 02, 2010, 04:14:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lenay'ga

Ik weet het het hoort hier misschien niet,
maar..

Ik ehb net de film "The Island" gekeken,
op het einde komt hier dezelfde muziek in voor als in de trailer van avatar.

Ik heb het dan over de muziek die gedraaid wordt tijdens de eerste minuut van de trailer.

je kan het al raden...
weet iemand hoe dit lied heet?

Atanä mungeyu

heb ik net ook al gepost in een andere topic(net gemaakt)
je keek hem zeker ook al op veronica? XD
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Lenay'ga

ja kopt, op veronica.

*kleine toevoeging aan de startpost gemaakt

ihnamere

he ja dat viel mij ook nogal erg op, had m gister ook opstaan toen zo ineens op het eide liepe al die gasten door de woestijd ik had zo van wow dat muziekje ken ik  ;D

en toen blergh, het is niet avatar

heb eigenlijk hele tijd zitten gamen met de TV aan en bij dat muziekje keek ik wel    :P

Txantslusam Skxawng

Ik heb alleen begin gekeken en daarna LBP gespeeld om mijn Sackboy als een Na'vi te maken  ;D Ik had The Island al 2x gezien op Veronica :P
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Atanä mungeyu

wel grappig, ik had die film al 2 keer ofzo voor avatar gezien, maar het was me nooit opgevallen, nu zat ik gisteren te kijken,
eerst komt de muziek dus, en ik dacht: he!, dit lijkt wel op AVATAR...
ik ga dus wat meer aandachtelijk luisteren, en het was precies hetzelfde, tot op iedere noot..
het is dus gewoon van de trailers van AVATAR, terwijl het eigenlijk gemaakt was voor the island..
eywa ayngahu,
unilyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

ihnamere

mja bij mij is 't nog dommer eigenlijk, ik wist niet da ik die film al 3x had gezien totdat ik al die gastjes buiten rond zag lopen in die woestijn, toen ineens hey... die film heb ik al 3x gezien  :-\

Lenay'ga

ben ik dan de enige die die film pas voor de 1ste keer gezien heb?

hmm lied al gevonden:
My Name Is Lincoln - The Island Soundtrack

Atanä mungeyu

de naam had ik al gepost in mijn topic daarover XD,
maar wel jammer dat de trailers dus niet van james horner zijn..
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Atanä mungeyu

die muziek is eigenlijk gemaakt door: steve jablonsky
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Lenay'ga on February 04, 2010, 05:12:17 AM
ben ik dan de enige die die film pas voor de 1ste keer gezien heb?

hmm lied al gevonden:
My Name Is Lincoln - The Island Soundtrack
Ik heb het net geluisterd en in ongeveer 0.40 tot 1.50 hoor je een stukje van Gladiator ( met Russel Crowe ) en toen was ik die gaan luisteren en daar hoorde ik The Pirates Of The Caribean weer in :P
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Atanä mungeyu

ik weet het, het is gewoon al veel gebruikt wat wel een beetje teleurstellend is..
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Lenay'ga

vind het wel meevallen,

waarom het wiel opnieuw uitvinden?
goede muziek past bij veel dingen,
alleen omdat het niet van dezelfde componist is of eerder gebruikt is het nog niet slecht IMO.

om een nummer te maken zit een bulk met tijd. wellicht dat dit ook een reden is.

ihnamere

beter goed gejat dan slecht verzonnen  ;)

Atanä mungeyu

Quote from: ihnamere on February 16, 2010, 07:23:10 AM
beter goed gejat dan slecht verzonnen  ;)
nog beter goed verzonnen dan gejat xD
maar ach, het is alleen voor de trailers, de rest is wel zelfgemaakt voor avatar,ik heb daar ook stukken van gezien, en ik hou ook echt van die muziek.
PS: rond hemelvaartsdag(13 mei dit jaar) wordt bij de cinestar(bioscoop, de beste in de buurt) alle posters verkocht, en dan ga ik lekker met mijn geld wat mooie, grote, posters halen xD, en natuurlijk 30 juni xD avatar op DVD, en lekker 3 juni me verjaardga xD
ook nog snowboarden volgend weekend, oftewel meer dan genoeg dingen om naar uit te kijken voor de komende tijd xD
eywa ayngahu,
atanä mungeyu
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Txantslusam Skxawng

Quote from: Atanä mungeyu on February 16, 2010, 07:45:24 AM
Quote from: ihnamere on February 16, 2010, 07:23:10 AM
beter goed gejat dan slecht verzonnen  ;)
nog beter goed verzonnen dan gejat xD
maar ach, het is alleen voor de trailers, de rest is wel zelfgemaakt voor avatar,ik heb daar ook stukken van gezien, en ik hou ook echt van die muziek.
PS: rond hemelvaartsdag(13 mei dit jaar) wordt bij de cinestar(bioscoop, de beste in de buurt) alle posters verkocht, en dan ga ik lekker met mijn geld wat mooie, grote, posters halen xD, en natuurlijk 30 juni xD avatar op DVD, en lekker 3 juni me verjaardga xD
ook nog snowboarden volgend weekend, oftewel meer dan genoeg dingen om naar uit te kijken voor de komende tijd xD
eywa ayngahu,
atanä mungeyu
Op youtube zei iemand bij de reactie dat de DVD eerder dan 30 juni uitkomt, maar hij had geen bewijs...
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


Atanä mungeyu

nou hij heeft gelijk, de Uiterlijke datum is 30 juni, maar hij kan eerder komen!
I haz teh DVD yaaaayy xD


nederlandse pocket guide door mij en txura tirea.

Na'rìngeyä Toruk

Stukje rond 1:10 is prachtig, doet me echt denken aan de jungles van Pandora. Vooral die ene scene in de trailer waarbij je over de boomtoppen vliegt! Ik vind het wel jammer dat hij niet IN Avatar zit, dan had het meer betekenis gehad en was het nóg mooier geweest.
Spivaw oeti rutxe, ma oeyä eylan. Fi'u ke lìmu ta Eywa. Oeri uniltìranyuyä 'eveng lu, ulte oe layu 'awpo Eywayä.