International / Multilingual > Nederlands (Dutch)

niNa'vi momenten...

<< < (2/5) > >>

Puvomun:
Ik zat een Na'vi - Engels woordenlijst samen te stellen uit een van mijn verhalen en ik snapte niet dat er zo weinig Na'vi in voorkwam...
Urgh... ik heb de woorden zovaak geschreven dat ik niet eens meer zomaar zie dat het Na'vi is. Heb ik er maar een spellingscontrole overheen gejaagd, die haalde er meer Na'vi woorden uit dan ik...  8)

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä:
Ik ga in de zomervakantie naar Estland, voor een bezoekje te brengen aan Kalakuival :p Zal in't Na'vi zijn =D

Txantslusam Skxawng:

--- Quote from: Mìhìl Taronyu on March 20, 2011, 03:12:30 pm ---Ik ga in de zomervakantie naar Estland, voor een bezoekje te brengen aan Kalakuival :p Zal in't Na'vi zijn =D

--- End quote ---
Sjiek! Ik moet nog eens keer op MSN en wat met hem gaan praten ( maar in Engels, want mijn Na'vi is nog niet goed genoeg :P )

eejmensenikbenhet:
Ik:

--- Quote ---Seykxel sì nìtram ma oeyä 'eylan, oe sìlpey tsnì ngenga rayey txana krr.
Nawma sa’nok lrrtok siveiyi ngengari.
--- End quote ---
Hij:

--- Quote ---iragnegn iyievis kotrrl kon'sa amwan. Rrkarf yeyar agnegn inst yeplis eo, askes kupayfil am martin is lexkyes!
--- End quote ---
Ik:

--- Quote ---Oel ke tslam ngeyä aylì'ut... Oe fpìl tsa'u lì'fya kangay ke lu. Oeru lu tìyawr srak?
--- End quote ---

Wordt (misschien) vervolgd...

Puvomun:

--- Quote from: eejmensenikbenhet on March 27, 2011, 07:01:46 pm ---Ik:

--- Quote ---Seykxel sì nìtram ma oeyä 'eylan, oe sìlpey tsnì ngenga rayey txana krr.
Nawma sa’nok lrrtok siveiyi ngengari.
--- End quote ---
Hij:

--- Quote ---iragnegn iyievis kotrrl kon'sa amwan. Rrkarf yeyar agnegn inst yeplis eo, askes kupayfil am martin is lexkyes!
--- End quote ---
Ik:

--- Quote ---Oel ke tslam ngeyä aylì'ut... Oe fpìl tsa'u lì'fya kangay ke lu. Oeru lu tìyawr srak?
--- End quote ---

Wordt (misschien) vervolgd...

--- End quote ---

Hehehehe. Ik had zo'n geintje eens met Tirea Aean op facebook, waar een derde ook brabbel zat te verkondigen. Zat me (bijna) dood te lachen!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version