Tweede film?

Started by Kxetse!, February 06, 2010, 02:25:34 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Wat denken jullie, komt er een tweede film van Avatar? Een vervolg?

Ik weet het nu al zeker!
20 (76.9%)
Ja, ik wil wel een tweede film zien!
4 (15.4%)
Ik weet het niet.
1 (3.8%)
Nee, echt niet!
1 (3.8%)
Geen mening
0 (0%)

Total Members Voted: 25

Puvomun

Quote from: Txep-swirä on July 18, 2010, 04:07:47 PM
mij ook, lijkt mij wel gezellig om zo is te doen, de tweede film te bezoeken. gewoon met zijn allen.
verkleden, umh, ja waarom niet?
maar ik heb echt nul ervaring met cosplay...
"In het blauw" kan ook gewoon blauwe kleren zijn hoor. :)

Quote from: Txep-swirä on July 18, 2010, 04:07:47 PM
ik zit wel in het cosplay gedeelte (soms) te kijken maar vind het er nog best wel lastig uitzien om dat zo goed na te maken.
trouwens, wat zouden mijn ouders er wel niet van zeggen? die weten niet eens dat ik op dit forum zit... laat staan dat ik dat verhaal schrijf (eigenlijk schaam ik me er wel een beetje voor :-[)
Schamen is, zoals McEnti al zei, niet nodig. Je doet gewoon wat je kunt, meer gaat gewoon niet, hoeft niet. Simpel.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Stynat

Waarom zou je er voor schamen, ik leer een Engels lerares van mijn school in de pauzes de kleine beetjes Na'vi die ik kan :D
En mijn ouders vinden mij sowieso al gek  ::)

Puvomun

Quote from: Stynat on July 19, 2010, 05:48:58 AM
Waarom zou je er voor schamen, ik leer een Engels lerares van mijn school in de pauzes de kleine beetjes Na'vi die ik kan :D
Woehahaha! Geweldig!

Quote from: Stynat on July 19, 2010, 05:48:58 AM
En mijn ouders vinden mij sowieso al gek  ::)
Prima, vasthouden en uitbouwen. Hoe gekker mensen je vinden, hoe meer je kunt doen. Ik spreek uit meer dan 30-jarige ervaring. ;)

Kiyevame, ma 'eylan!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Stynat

Ik heb het al best ver uitgebouwd  ::)
Mijn ouders kijken niet eens meer raar op als ik in mn onderbroek over straat ga dansen :D

Of misschien gaat dat toch iets te ver :-\

Txep swirä

ja misschien hebben jullie gelijk maar ik ben gewoon bang dat het verkeerd wordt ontvangen of begrepen.
nou ja mijn ouders vonden me toch al een beetje vreemd en gek ;D

maja, als mens gaan kan ook ja, maar als Na'vi is toch aparter ;)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Puvomun

HRH, je kunt altijd ons nog de schuld geven. "Als je niet blauw bent kom je er niet in."

:D
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Tanhì'kilvan te McEnti

je kan altijd je nog bij mij komen laten sminken dan hoeven je ouders er niks van te weten

hih mischien ben ik een beetje stiekem bezig


je moet zelf weten

je mag altijd ons de schuld gegeven


liefs McEnti

Puvomun

Quote from: Na'vi McEnti on July 19, 2010, 12:53:35 PM
je kan altijd je nog bij mij komen laten sminken dan hoeven je ouders er niks van te weten

hih mischien ben ik een beetje stiekem bezig

HRH!! Geweldig! Of we brengen wat spul mee!

(Heb je wel wat uit te leggen als je dan opeens blauw thuiskomt... ;))
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Stynat

haha, inderdaad, mijn ouders zouden ook wel een beetje raar kijken hoor. ::)

Ik denk dat het het beste is al we ergens in het midden van het land naar de bios gaan dan.
En als daar iemand in de buurt woont waar we zouden kunnen schminken enzo zou dat helemaal tof zijn. ;D

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Voor de IMAX uitgave is er in België enkel eentje in Brussel :-( Dat is ver, maar de kans wordt groter dat je andere fans ontmoet!

Stynat

Dat wordt naar België dus  ::)

Puvomun

Quote from: Mìhìl on July 19, 2010, 02:12:07 PM
Voor de IMAX uitgave is er in België enkel eentje in Brussel :-( Dat is ver, maar de kans wordt groter dat je andere fans ontmoet!
Is dat een beetje bereikbaar zonder dat je je arm moet betalen voor parkeren van de auto? Ik heb geen idee of er in NL een IMAX is die Avatar draait...
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Stynat

Als deel 2 dus uitkomt ben ik net 18 en verwacht ik nog geen auto te hebben.  :o

Puvomun

Quote from: Stynat on July 19, 2010, 02:37:00 PM
Als deel 2 dus uitkomt ben ik net 18 en verwacht ik nog geen auto te hebben.  :o
Maar misschien kun je dan wel een treinkaartje deze kant op kopen (Cuijk bij Nijmegen) en dan meerijden. :D
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Ik weet niet of er in Nederland ook een IMAX cinema is :p Je kan altijd nachecken.

Tanhì'kilvan te McEnti

in nederland draait IMAX in Rotterdam en Amsterdam

mischien dam nog wel in meer plaatsen

Rotterdam is mijn stam bios

gr McEnti

Puvomun

Quote from: Na'vi McEnti on July 19, 2010, 04:14:17 PM
in nederland draait IMAX in Rotterdam en Amsterdam

mischien dam nog wel in meer plaatsen

Rotterdam is mijn stam bios
Het Omniversum in Den Haag is er dacht ik ook een.
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txep swirä

Rotterdam heeft ook mijn voorkeur.
en ik denk dat dat zelfs voor de belgen ook nog wel redelijk te doen is (trein verbinding en dergelijk)


haha ik heb voor mijn ouders nog wel wat dingen verborgen gehouden (eentje dan: van mijn ouders mocht ik onder geen beding member an Runescape worden... ben het nu al 2 a 3 jaar ;D)
nou ja misschien is het ook wel  het voor gek staan voor omstanders of vrienden (die willen me nog wel eens uitlachen... je had ze moeten horen toen ik vertelde dat ik de taal leerde :-\)
"You not be here. Go back!"
Neytiri

I survived Black Mesa, I went trough City 17, I fought trough Rapture and escaped....
So what can possible go wrong on Pandora?

Stories:
The untold stories of the war on Pandora (written in Dutch)written in English

Puvomun

Quote from: Txep-swirä on July 20, 2010, 03:54:57 AM
Rotterdam heeft ook mijn voorkeur.
Rotterdam is voor mij ook geen punt.

Quote from: Txep-swirä on July 20, 2010, 03:54:57 AM
haha ik heb voor mijn ouders nog wel wat dingen verborgen gehouden (eentje dan: van mijn ouders mocht ik onder geen beding member an Runescape worden... ben het nu al 2 a 3 jaar ;D)
nou ja misschien is het ook wel  het voor gek staan voor omstanders of vrienden (die willen me nog wel eens uitlachen... je had ze moeten horen toen ik vertelde dat ik de taal leerde :-\)
Ach... bekrompen geesten. Als zij niet enthousiast kunnen worden over iets aparts, dan is dat hun beperking.
Ikzelf heb me daar nooit door laten tegenhouden. Op die manier leer je wel buiten de kaders te kijken en denken!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Stynat

Rotterdam lukt mij ook wel.

Damn,, ik heb er nou al zin in  ::)