[pdf] Veelgemaakte fouten door beginners

Started by Txura Tirea, January 30, 2010, 03:21:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Txura Tirea

Als je eenmaal alle grammatica hebt doorgekeken en denkt klaar te zijn om je eerste zinnen te gaan maken, raad ik je aan eerst dit document door te lezen.
"Veelgemaakte fouten door beginners om te voorkomen", samengesteld door omängum fra'uti, is een lijst van fouten die vaak worden gemaakt in het forum Beginners. Leer hiervan, zodat jij niet dezelfde fouten maakt!  :)

Ik heb het document vertaald, zodat het allemaal wat duidelijker wordt. Typisch Engelse voorbeelden heb ik vervangen door Nederlandse en Fout #2, wat een typisch Engels probleem is, heb ik weggelaten. Laat het me weten als er foutjes in staan. Succes met leren!
"There are many dangers on Pandora, and one of the subtlest is that you may come to love it too much." - Dr. Grace Augustine


Tanhì Tireafya'o


Son of The Eastern Sea Ikran Tribe

Pandora, is all our earth could have been

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Ty, ik was al een tijdje op zoek naar Nederlandse uitleg, ik ben goed in Engels, maar sommige dingen gingen me een beetje te ver.  :D

Rangtsulfätu

Irayo. Weer wat geleerd.

Maar hoe kom je precies aan de <ev> in kìyevame? Ik weet wel dat het klopt, ik kan alleen de betekenis niet terugvinden.
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.