Voorstellen

Started by Ptxèrra, December 29, 2009, 11:35:03 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rangtsulfätu

Quote from: Txep swirä on October 22, 2010, 04:43:10 PM
Interessant!
Dat NoLimits, waar zou ik dat kunnen downloaden/krijgen?
Is het een lastig progamma?
Alsjeblieft: http://www.nolimitscoaster.com/
Het is enkel online te krijgen. Maar ik zou wachten met het te kopen want er is een NoLimits 2 in de maak wat nog veel realistischer moet zijn.
Voor een beginner is het best lastig, maar als je eenmaal het programma kent gaat het vrij makkelijk.

@Ptxèrra: Waar kan ik jouw banen downloaden? Die van mij post ik altijd op Coastercrazy onder de naam Wishmaster. Daar stond laatst trouwens nog een mooie blauwe floorless divemachine op.
Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.

Ptxèrra

Quote from: Rangkaryu on October 22, 2010, 05:18:22 PM
Waar kan ik jouw banen downloaden? Die van mij post ik altijd op Coastercrazy onder de naam Wishmaster. Daar stond laatst trouwens nog een mooie blauwe floorless divemachine op.

well, mijn banen houd ik eigenlijk altijd voor mijzelf.
ik ben nu bezig met joris en de draak, maar dat is wel een hoop werk.
ik werk eigenlijk alleen met houten achtbanen, zelf ben ik een houten achtbaan fan.

wel leuk dat er nog iemand is die die dingen maakt.
ik zelf kijk ook enorm uit naar no limits2, want dan hoef je met duel / racer achtbanen geen mobius te maken.
daarbij kan je meerdere achtbanen tegelijk laten draaien
Oel ayngati kameie i was there

remember power corrups, absolute power..... is a whole lot of fun.
Sheepies: They just eat grass until something kills them,  it might as well be you!!

eejmensenikbenhet

#202
Hoi allemaal, ik ben eejmensenikbenhet. Maar noem me maar EMIBH.
Ik ben 15 en vind Na'vi een zeer interessante taal en probeer het dan ook goed te leren.
Ik woon in het prachtige Limburg en ik zit in de 4e klas van het Gymnasium. Talen zijn niet mijn sterkste kant maar toch leer ik Latijn en Na'vi ;D

Mijn avatar zou zich Kaltxì, ma sute, fìpo oe lu noemen. Vragen kun je stellen in mijn voorsteltopic.

Puvomun

Heej Eej,

welkom, leuk dat je hier je virtuele neus even laat zien!
Krr a lì'fya lam sraw, may' frivìp utralit.

Ngopyu ayvurä.

Txantslusam Skxawng

Ey Eej !   HRH

Welkom en hopelijk zul je hier blijven en ook tijd genoeg hebben hiervoor vanwege je studie, Gymnasium is heel wat. Ik zit op TL+ , net een niveau onder HAVO.
WirelessTsaheylu=Bluetooth
Inventor of the word NARF


eejmensenikbenhet

Quote from: Txantslusam Skxawng on December 12, 2010, 05:00:41 AM
Ey Eej !   HRH

Welkom en hopelijk zul je hier blijven en ook tijd genoeg hebben hiervoor vanwege je studie, Gymnasium is heel wat. Ik zit op TL+ , net een niveau onder HAVO.
Tuurlijk, mijn computer staat toch altijd aan als ik aan het leren ben dus. ;)

Rangtsulfätu

Oe skxawng lu!

Suteo plltxe san po tsun pivlltxe nìNa'vi ulte peyä ta'leng ean lu sìk. Ayoel omum nì'aw futa por syaw fko stìkx.

Teyl Maktoyu Ayfìwopxä

Zola'u nìprrte, welkom.