International / Multilingual > Off-topic (polski)

Prezentacje i projekty

(1/6) > >>

nataliapop:
Cześć! W poniedziałek za tydzień tzn. 13 grudnia br. będę robić w szkole prezentację multimedialną na ocenę. Wpadłam na pomysł, aby pokazać podstawy niNa'vi. Chcę się doradzić w sprawach technicznych. Podstawowe moje pytanie brzmi: czy mogę wykorzystać pracę pewnej kreatywnej wielbicielki avatara, kótra zrobiła obrazkowe lekcje? zapewne wszyscy wiedzą o kogo mi chodzi. Czekam na odpowiedzi :)

rodrygo:
Swietny pomysł z tą prezentacją!

Nie przypuszczam, żeby wykorzystanie lekcji dostępnych na poblicznym serwerze (np youtube) było naryszeniem prawa, ale któż to wie. Najlepiej zrobisz , jak napiszesz do autorki z prosbą o zgodę. (w razie czego mogę Ci pomóc napisać)
Myslę, że nie powinna robić trudnosci  ;), ostatnio pytałem Ją w sprawie jabłek na Pandorze i szybko przyszła odpowiedź  ;D

powodzenia!

Tängal:
Do tego, jeśli oprócz zgody dopiszesz jeszcze na samej prezentacji skąd te slajdy, to już nikt nie będzie mieć prawa do niczego się doczepić :)

Chciałbym móc przyjść i zobaczyć taką prezentację na żywo  :P

nataliapop:
Bardzo mi miło, że ktoś się tym zainteresował. Zamierzam wykorzystać obrazkowe lekcje z częściami ciała, tylko proszę o link bo gdzieś mi się zawieruszył wśród 400 innnych linków  ;D Zamierzam także użyć ballady: "Tirol teri vurit uniltìrantokxä", którą zafascynował mnie rodrygo. Bardzo proszę o pomoc z zapytaniem o zgodę tego, kto umieścił na youtube tę balladę, gdyż dla mnie byłby to duży problem. Już zapytałał Le'eylan(dziewczyna od obrazków). Jeśli macie jakieś pomysły to proszę o informacje gdyż chcę by moja praca była jak najlepsza :) Tängal, jeśli chcesz, to gdy zrobię prezentację, mogę Ci ją wysłać mailem :)

Tängal:
Dzięki, z miłą chęcią :)
Jeśli chodzi o link, to chyba chodzi Ci o ten.
Co do pozwolenia na użycie ballady, mogę się spytać w Twoim imieniu, ale nie dziś, a nie wiem kiedy znalazłbym czas jutro (kolejny ciężki dzień się zapowiada) :(

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version