Twój własny Na'vi

Started by Derath, January 03, 2010, 11:49:47 AM

Previous topic - Next topic

Ean

hahahahahah, najlepsza czesc to ta juz po umalowaniu !!!!
http://www.myspace.com/marout
http://www.megaupload.com/?d=W8WX66JA wymowa słów w Na'vi z tłumaczeniem angielskim
http://www.megaupload.com/?d=K3OABRD7 wymowa słów w Na'vi z tłumaczeniem polskim
At least Darth Vater did'nt show up on Pandora, if he did there would be no Pandora.

Thorinbur

Dobra obejrzałem to... err... chyba właśnie znalazłem kolejny temat do którego nie będę zaglądać...
oel kame futa oel kekame ke'u

Mato

Odkopanie tematu... ale może to kogoś zainteresuje :)

http://akcje.interia.pl/f/avatar/?s_id=13303

Znając możliwości naszych przyjaciół z innych sekcji forum to udział w takim konkursie miałby spore szanse powodzenia... zawsze można z nimi zagadać i poprosić o "drobną" przysługę ;P
"In ancient times, the land lay covered in forests, where, from ages long past, dwelt the spirits of the gods. Back then, man and beast lived in harmony, but as time went by, most of the great forests were destroyed. Those that remained were guarded by gigantic beasts who owed their allegiances to the Great Forest Spirit, for those were the days of gods and of demons."

Unicorn

Jakbym umiała i była zdolna graficznie to bym pewnie wysłała.. :P

Tireaniawtu

Ja czekam do wakacji na taką obróbkę. Wtedy będę mógł się jeszcze włosami pobawić.
Oe tsngawvìk tengkrr sirea ke lu pxan lerey livu.

Eter

Ten koleś sobie jakieś jaja robi?! Nienawidzę takich filmików... Jest to żenujące i ironizujące z jego strony... -.-' 
"The Sky People have sent us a message - that they can take whatever they want and no one can stop 'em... But we will send them a message... You ride out as fast as the wind can carry you, and you tell the other clans to come... and tell them Toruk Makto calls to them! And you fly now, with me, my brothers, sisters! And we will show the Sky People, that they cannot take whatever they want!
And that this... This is our land!"

Kxortelung

Quote from: Eter on May 02, 2010, 02:48:24 PM
Ten koleś sobie jakieś jaja robi?! Nienawidzę takich filmików... Jest to żenujące i ironizujące z jego strony... -.-'  
Robi to po to żeby potem czytać komentarze zbulwersowanych filmikiem osób i mieć z tego niezły ubaw.  ;)

Eter

Dlatego nie daje mu tej satysfakcji i piszę swoje oburzenie tutaj. ;)
"The Sky People have sent us a message - that they can take whatever they want and no one can stop 'em... But we will send them a message... You ride out as fast as the wind can carry you, and you tell the other clans to come... and tell them Toruk Makto calls to them! And you fly now, with me, my brothers, sisters! And we will show the Sky People, that they cannot take whatever they want!
And that this... This is our land!"

DarkMan

a oto mój Avatar
podziwiajcie i oceniajcie :)

Terìran Tawka

Tewti! Niezły! Trochę za mało niebieski jak na mój gust, ale i tak dobra robota.

P.S Witamy na forum!
You are not on Pandora anymore. You are on Earth, ladies and gentlemen.
pamrel si nìna'vi ro [email protected] :)

Thorinbur

Wydaje się być straszie... płaski

Tireaniawtu

Ok. Mam już fotkę do przerobienia. Mógłby ktoś zapodać link do PS'a? wszystko co znalazłem to trial albo trzeba wykupywać serial key.

Kxamìl

Chcesz mogę ci coś na PM wysłać. Tylko ściągnij trial PS CS5 Extended po polsku z Adobe. To co oni wstawiają to są pełne wersje ale z możliwością testowania przez 30 dni.
Ke'u ngay ke lu, fra'u letsunslu lu.

Livu mì fpom.

Tireaniawtu

Wielkie dzięki mam już i biorę się do roboty ;D. Stawiam "+".

Kxamìl

Podziwiajcie moją 3 miesięczną prace.

old gallery link?id=773[/img]

wiem wygląda trochę plastycznie ale taki miałbyś efekt.

Livu mì fpom.

Tireaniawtu

Nice one. ale widać że tło z filmu wyjęte, bo poznać po sylwetce idzie. podejrzewam, ze pozostałe zakryłeś sobą.
Całościowo wyszło świetnie. Staram się teraz rozgryźć jakiś tutortial, gdyż wszystko są po angielsku. Wiem już jak zrobić niebieską skórę.
Mam jedynie problem z wklejeniem oczu. Mówi że po wklejeniu za pomocą gumki używa się nadmiar wyciętego obrazka niestety jakoś mi nie wychodzi.

Thorinbur

Wklejasz oczy na odzielna warstwe, jesli chcesz gumka usowac

Tireaniawtu

To rozgryzłem, ale dalej tego nie mogę zrobić. Staram się robić według tego:
http://www.youtube.com/watch?v=XWtlWpdfjPA&feature=related

Na'rìngyä vrrtep

Kxamìl
wygląda to na teksturkę z gry sprzed kilku lat, pierwsze co mi się nasuwa na myśl, to Morrowind :)

Kxamìl

bo to nie było robione w PS tylko w 3ds maxie 2011, Mayi 2011 oraz Mudboxie 2011.

Jak chcesz to moge to zrobić w PS. Żaden problem dla mnie

moja przeróbka w PS. Gdybym dłużej popracował to ładniejsza może by była ale to dopiero moja pierwsza praca w PS.
old gallery link?id=778[/img]

Livu mì fpom.