Recent posts

#1
Fan fiction / Re: Artreon.... eine Geschicht...
Last post by Artreon - Today at 09:53:11 AM
danke für eure Rückmeldungen bisher...
interessanterweise kam einiges zum vorletzten kapitel mit den ilus, das hat wohl den einen oder anderen berührt...
Danke,dafür, das freut mich. Genau so sollte es wirken.
Auch wenn dieses Kapitel wie ein monolithisches Denkmal für meine schreiberische Grausamkeit als Autor in der Geschichte zu stehen scheint, ist es doch weit mehr. Es ist ein wichtiger Wendepunkt, der die zukünftige Storry erst so richtig anschiebt. (Ja , es ist bisher nicht allzu storrylastig ;-) )

sicherlich habe ich mir bisher viel Zeit genommen, die Karakter vorzustellen, die Stimmungen einzufangen.
-Und vielleicht auch ein wenig die Sinnlosigkeit des ganzen Konfliktes, für den einzelnen. Denn das sind Kriege meistens, für den Einzelnen.
 Die Storry wired jetzt ein bischen zulegen versprochen....
liebe Grüsse ; Artreon
#2
Movies/TV / Re: Last Movie You Saw
Last post by Toliman - Today at 06:02:34 AM
The Shining (1980)
#3
Music / Re: What are you currently lis...
Last post by Toliman - Today at 06:01:23 AM
#4
Games / Re: What are you currently pla...
Last post by Toliman - Today at 06:01:01 AM
#5
Spam / Re: Make a Wish, Make it Usele...
Last post by Toliman - Today at 05:18:33 AM
They are angry ;D


I wish for clear night sky again.
#6
Spam / Re: Last letter word!
Last post by Toliman - Today at 05:16:34 AM
Sìltsan
#7
Science / Re: Astronomy thread/Kìng a te...
Last post by Toliman - Today at 05:15:29 AM
Nice :D
#8
Science / Re: Space news topic and space...
Last post by Toliman - Today at 05:14:53 AM
DESI first-year data delivers unprecedented measurements of expanding universe
https://www.rochester.edu/newscenter/what-is-dark-energy-desi-expanding-universe-600592/

Dark energy survey looks 11 billion years into the past, reveals most detailed view ever of expanding universe
https://www.rochester.edu/newscenter/what-is-dark-energy-desi-expanding-universe-600592/
#9
Pictures of your Cat / Re: Pictures you like
Last post by Toliman - Today at 03:54:06 AM
#10
Spam / Re: Can we get 90002 posts?
Last post by Toliman - Today at 03:38:58 AM
#31702