Kilka uwag....

Started by Unicorn, April 16, 2010, 03:48:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sa'ethri

#20
Quote from: Fox vas Cyniad on April 16, 2010, 01:34:39 PM
a ty, kolego Sa'ethri - z księdzem? - jakoś tego nie pamiętam...
Niektórzy chyba naprawdę mają sklerozę... To smutne. Cytat stąd:
Quote from: Dan vas Narrya nar Riggya on March 21, 2010, 01:47:23 PM
Kaltxi,
jestem nowy, wcześniej udzielałem się tylko na angielskim forum
trochę z opóźnieniem piszę - ale jednak. Nazywam się Daniel, mieszkam w Krakowie, mam 28lat. Z zawodu jestem księdzem, ale tu mogę być osobą całkiem prywatną. Na razie języka się nie uczę, ale jestem (w pewnym stopniu) zainteresowany każdą dziedziną związaną z Avatarem.
A co do mojej obecnej znajomości języka... umiem mówić kilkanaście słówek - ale zdecydowanie nie umiem ich zapisać, bądź przeczytać - ale w końcu Na'vi is unwritten language.
Tak tylko dla odświeżenia pamięci Dana vel Foxa.


Co do miecza natomiast - Na'vi z mieczami trochę mi nie pasują do klimatu, ale jednego przeżyję. ;) Byleby się wszyscy nie uzbroili w ten sposób :D


Quote from: Fox vas Cyniad on April 17, 2010, 03:46:58 AM
kolego! kolego!
Koleżanko, na Jowisza. W polskiej sekcji są tylko dwie kobiety, czy naprawdę tak trudno zapamiętać, które to?

Na'rìngyä vrrtep

kolego! kolego! z tym księdzem... nie byłem w Złym humorze - to było coś innego ;)

miecz ok. ale czemu nie kościany?



Tireaniawtu

Wszystko w swoim czasie. Już z kolegą ustaliłem, że wyjaśnimy całość jak tylko Uni napisze post dla Grace.
Oe tsngawvìk tengkrr sirea ke lu pxan lerey livu.

Kredke