RPG - komentarze

Started by Unicorn, February 03, 2010, 04:00:35 AM

Previous topic - Next topic

Unicorn

Tak myślę, że to dobry pomysł żeby ruszyć Roberta i Grace za drzwi Parkera...

A tak gazetka mi się podoba!!  ;D Dodałam Ci karmę za to ;)

EDIT - a zwłaszcza ostatni filmik mnie rozwalił :P

Na'rìngyä vrrtep

oj, jak go wcześniej wrzuciłem, to ostro krytykowali - ale że jest to przeróbka In the Navy - to tu pasował.

super Uni, świetnie to wymyśliłaś - tylko jakoś cicho. Proponuję by Creeze porozmawiał z Samsonem

Unicorn

czasami trzeba cicho  ;D

Czekam na odpowiedź od Roprra i ruszamy z akcją...

Tsu'teya napiszę wieczorkiem po szalonym treningu ;)

Roprr

Ja zaraz znajdę trochę czasu i odpiszę. ;)

Unicorn

^ spoko... nie ma pośpiechu ;)

I tak muszę lecieć do dentysty! :(( buuu potem na trening.. będę pewnie późno ;)

Na'rìngyä vrrtep

kończę współpracę z Parkerem - on sobie poradzi jako NPC. Zastanawiam się natomiast co stworzyć w jego miejsce... Na'vi? Marine? Pilota?
A może jakieś propozycje dla mnie?

Thorinbur

Mamy mało pilotów Avatarów. (W sumie tylko Baker, dobrze by było jakby miał towarzysza, plus może być to pilot który już jakiś czas bawi na Pandorze.
oel kame futa oel kekame ke'u

Na'rìngyä vrrtep

mamy... 4
Grace, Brown, Creeze i ja

Unicorn

tak właśnie pisałam to samo ^ ;)

Thorinbur

hmmm. Nie liczyłem Grace o Creezie zapomniałem, Brown też mi umknął (taki rozbiegany ten doktorek..) i Baker... Hmmm w sumie racja, to ja już siedzę cicho... :P
oel kame futa oel kekame ke'u

Na'rìngyä vrrtep

dobra tworzę postać. Jak myślicie - jaki wiek musiał mieć Na'vi by stać się łowcą/wojownikiem?

Unicorn

ja bym jednak optowała koło 14/15/16 roku życia ;)

Na'rìngyä vrrtep

18? ci Na'vi z filmu - wyglądali na młodych, ale sądzę że pod 17-18 można ich podpiąć ;) Chcę stworzyć... swój odpowiednik w RPG. Szalony pomysł.

Unicorn

heheh próbuj -> może i 18 nie wiem.. to już jak uwżasz ;)

Na'rìngyä vrrtep

Ze zdjęcia w życiu nie wywnioskował bym, że Sylwanin była starsza od Neytiri!
ale:

QuoteThere is good in all. Even among the skypeople, there is sometimes good.

- Sylwanin talking to Neytiri.

QuoteSylwanin te Tskaha Mo'at'ite is the older sister of Neytiri, and she first appeared on James Cameron's Avatar: iPod/iPhone Game. She told the story of a human-turned-Na'vi named Ryan Lorenz to Neytiri, who narrates the story to players of the app. In the final chapters of the story, Sylwanin is abducted by a human raiding party, and is eventually rescued in a heroic raid by Lorenz and a party of Na'vi.

QuoteDuring the events before the Movie, Sylwanin was a student of Dr. Grace Augustine, Sylwanin and a few other young hunters attacked and set a Bulldozer on fire. The fled to Grace's school hoping that she would be able to protect them. They were followed by RDA soldiers and killed in the school before Grace could help them. This scene was in the script, but cut from production.

There is a picture of Neytiri at Grace's school on the refrigerator at Site 26, and many believe the female Na'vi standing next to her is Sylwanin.

It has been speculated that Sylwanin, being Neytiri's older sister and given the tribal/cultural norms of the Na'vi, was originally to be mated to Tsu'tey. This may account for the odd, tense relationship between Neytiri and Tsu'tey. It also likely drives Tsu'tey's anger even more when Jake and Neytiri are mated- he has had TWO mates literally taken from him by the Humans. In the end- it may also explain his suicidal attack in the final battle.

Uni, uwzględnij to w profilu Tsu Tseya

Sa'ethri

Quote from: Na'rìngyä vrrtep on February 12, 2010, 05:54:52 AM
It has been speculated that Sylwanin, being Neytiri's older sister and given the tribal/cultural norms of the Na'vi, was originally to be mated to Tsu'tey.

Myślę, że w takim razie to już zależy od Uni. ^^

Roprr

Tak byłoby ciekawiej, ale już za późno. Najlepiej całkowicie pominąć ten wątek. ;) Zabieram się właśnie do odpisania w RPGu i przez najbliższe cztery dni będę bardzo mało na forum, ale postaram się chociaż raz dziennie zajrzeć.

Unicorn

pomijam ten wątek bo już sobie jakoś tak poukładałam w głowie postać Tsu'teya a to mi koncepcje psuje.. ;)

Na'rìngyä vrrtep

to by oddziaływało tylko na kartę postaci

Sa'ethri

Quote from: Na'rìngyä vrrtep on February 13, 2010, 03:41:39 AM
to by oddziaływało tylko na kartę postaci
Bez sensu. W karcie Tsu'Teya co innego, niż w jego łbie i duszy? Skoro Uni już sobie zaplanowała postać tak, a nie inaczej, to byłoby dziwne teraz coś zmieniać w karcie w imię wyższych wartości, prawda? Zresztą, nie trzymamy się przecież fabuły filmu.