International / Multilingual > Suomi (Finnish)

Keskustelua na'vista

<< < (3/4) > >>

Torture Killer:
voi perse, jos kaikki on sielltä etelästä niin ei varmaan onnistu.

(paitsi ehkä 2-4.7 kun meen tuskaan helsinkiin)

Vicce:
Heis taas pitkästä aikaa...kiirettä pitää, kuten viestien välisestä aikaraosta huomaa. Mutta siis hienoa, että idea herättää kiinnostusta! Itse saan varmasti yhden innostuneen myös vielä mukaan - kyseisen olennon pitäisi täälläkin foorumilla pyöriä, mutta eipä ole näkynyt vähään aikaan o-O

Ajasta ja paikasta sun muista järjestelyistä lienee parasta sopia kesän lähestyessä? Hieman kauas menee miitin ajankohta, mutta parempi kai sitten odottaa hieman ja nauttia kaksinverroin kuin järkätä hätäinen miitti, jossa kaikki on levällään. Parastahan olisi, jos olisi päässyt ihan leffateatteriin katsomaan porukalla Avatar, mutta eipä taida moista herkkua enää olla tarjolla kesällä, joten DVDhen on tyydyttävä. Meillä tosin on tätä tarkoitusta varten liian pieni kämppä. Muitakin miitti-ideoita voi toki kehittää. Voihan Na'via opiskella tarvittaessa vaikka keskellä korpea sammalmättäällä, jos tarve vaatii. :D

Hopsu:
Pah! Ei meidän tarvitse katsoa Avataria... Na'vi -kielen opiskelustahan tässä on periaatteessa kyse?

Taitaa suurin osa suomalaisista tosin olla vain tuon elokuvan perään sen ihanuuden vuoksi. Itse käyny kattoon Avatarin leffassa jo 6 kertaa KIELEN perusteella. Se on vain niin ihanaa kuunneltavaa korvalle <3

Mutta että.. hätäisiä miittejä ei lasketa, siinä olen samaa mieltä Viccen kanssa. Mitähän ne koulussa sanoo, kun pitäisi tulostaa uusia tehtäviä kasa kaupalla...  ;D

Kerusey vrrtep:
Oma mielipiteeni on seuraava:
-ajankohdan ja paikan sopiminen myöhemmäksi.
-elokuva TÄYTYY katsoa, <- siitähän tämä ihana kieli on lähtöisin..
-tarkoin sovittu tapaaminen eikä mitään esim. "6.7 tavataan kampissa ja muuta ohjelmaa ei ole tiedossa"
-vois yrittää järjestää jonku näytöksen tennispalatsissa.. Maksais vaan vähä yli mun rahoje..

Hopsu:
Tennispalatsissa taikka Kinopalatsissa Avataria ei tulla näyttämään kesällä, kun se ilmestyy ensi kuussa jo DVD:llä...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version