Är du intresserad i en Learn Na'vi-träff?

Started by Le'eylan, July 16, 2010, 09:44:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skulle du vilja träffa andra ifrån forumet i en Learn Na'vi-träff?

Ja, vi kan prata, studera Na'vi tillsammans och kanske hitta på något mer!
13 (92.9%)
Ja, vi kan träffas och studera Na'vi!
1 (7.1%)
Ja, och jag skulle kunna hålla i den
0 (0%)
Nej, jag är inte intresserad av att träffa andra härifrån
0 (0%)

Total Members Voted: 12

Carborundum

Jag blir tyvärr tvungen att göra en helomvändning; jag kommer inte kunna ta mig till Uppsala i helgen, eller över huvud taget den kommande månaden. :(
We learn from our mistakes only if we are made aware of them.
If I make a mistake, please bring it to my attention for karma.

Sіr. Ηaxalot

Frågan är om det inte är bättre att skjuta upp hela meetupet och framförallt marknadsföra det lite bättre och även på andra forum (typ, TreeOfSouls, AvatarForums, etc.)

Nyx

Smidigaste sättet att ta sig mellan Uppsala och Stockholm skulle jag säga är SJ:s vanliga tåg som går från central till central... Har för mig att det kostar en 50-60 kr åt ett håll (det var ett bra tag sen jag åkte, minns inte riktigt). Det kan finnas billigare men jag tycker det där är enkelt nog.

Men jo, det kan vara bra att skjuta på det ett tag nu när nästan ingen kan. Om vi vill göra nåt litet utan att bjuda med en massa andra kan vi bara välja en helg längre fram nån gång, men jag är öppen för förslag.

Förresten så har Le'eylan infiltrerat mitt campus xD

Sіr. Ηaxalot

Jag har förövrigt inte pratat med mina kusiner/min farbror om att åka hem alls ännu och känner mig för närvarande inte så taggad på att resa i typ 8 timmar när det fortfarande känns så oplanerat/oklart vilka som kommer.  :-\

Nyx

Förstår det... Vi kan ju ta det en annan gång :)

Le'eylan

Haha nyx jag blev så sjukt chockad när jag hörde le'eylan, jag ba O_O :P
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Sіr. Ηaxalot

Jag har för mig om att jag har sett på ett annat forum att det finns ett webbsystem skapat för just sånt här med att planera och komma överens om datum, jag ska försöka hitta det..

Nyx

Quote from: Sir. Haxalot on February 25, 2011, 03:51:21 PM
Jag har för mig om att jag har sett på ett annat forum att det finns ett webbsystem skapat för just sånt här med att planera och komma överens om datum, jag ska försöka hitta det..
http://doodle.com/ eller?

Quote from: Le'eylan on February 25, 2011, 03:40:56 PM
Haha nyx jag blev så sjukt chockad när jag hörde le'eylan, jag ba O_O :P
Haha xD

Sіr. Ηaxalot

Tree of Souls verkar vara på G igen: http://www.tree-of-souls.com/meetups/2650-swedish_cinema_meetup-3.html

De verkar också vara helt inne på att huvudaktiviteten ska vara att se på Avatar (även om de har dumpat iden att hyra en biosalong) och att det ska hållas i Göteborg.

Sіr. Ηaxalot

Det är inte så att vi ska försöka en gång till runt påsk?

Le'eylan

Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Sіr. Ηaxalot

Stockholm igen? Större delen av medlemmarna bor ju trots allt däromkring.

Nyx

När är det påsklov? Jag är på så länge det inte är den 27:e eller helgen innan. Och Stockholm låter bra :)

Sіr. Ηaxalot

För mig börjar lovet om två veckor iaf, så jag är ledig 16-26 April. Något som sätter en del käppar i min möjlighet att planera är att min morfar nyligen har gått bort och han ska begravas någon gång runt påsklovet, men ett exakt datum är inte bestämt ännu.

Carborundum

Jag har tyvärr inget påsklov i år. :( Måste bygga en bil för mitt exjobb.
We learn from our mistakes only if we are made aware of them.
If I make a mistake, please bring it to my attention for karma.

GarAng

Ngn som har lustat att träffa en 15åring runt umeå som vill lära sig na'vi? Eller bor ingen här uppe i norr :P

Sіr. Ηaxalot

Update från mig. Jag har fått veta att begravningen tidigast kommer att ske 29 april.

Egentligen så kanske man borde bortse från loven och försöka göra något på en vanlig helg istället, kanske helt enkelt sikta på 16de eller 17de (första helgen i påsklovet, för mig iaf (fast nu så börjar det bli väldigt tight, igen :P)). Jag tror inte att påskhelgen är optimalt iaf, eftersom att folk har en tendens att vara upptagna då..

Lance R. Casey

Quote from: GarAng on April 08, 2011, 12:47:57 PM
Eller bor ingen här uppe i norr :P

Misstänker att undertecknad här i Republiken är närmast.

// Lance R. Casey

Sіr. Ηaxalot

Nu börjar det hända grejer på riktigt tror jag. Mycket folk i #TreeOfSouls pratar just nu om ett Meetup i Sverige den här sommaren. Det verkar finnas ett visst internationellt intresse för ett Sverige meetup dessutom :D
(TireaAean vill komma och chilla med mig i Sverige :P)

Le'eylan

Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=