Är du intresserad i en Learn Na'vi-träff?

Started by Le'eylan, July 16, 2010, 09:44:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skulle du vilja träffa andra ifrån forumet i en Learn Na'vi-träff?

Ja, vi kan prata, studera Na'vi tillsammans och kanske hitta på något mer!
13 (92.9%)
Ja, vi kan träffas och studera Na'vi!
1 (7.1%)
Ja, och jag skulle kunna hålla i den
0 (0%)
Nej, jag är inte intresserad av att träffa andra härifrån
0 (0%)

Total Members Voted: 12

Nyx

Valborg i Uppsala någon? Inte? Fine, då får ni inga marshmallows ;)

Sіr. Ηaxalot

#61
Hade du sagt något tidigare så sure :P

(ja, jag har email notifiering på den här tråden)

Nyx

Kom på det för sent, tyvärr... men den andra planen för sommaren låter bra ^^

Sіr. Ηaxalot

Jo, förhoppningsvis så blir det av. Det viktigaste är ju att någon tar tag i så att man får en tid och plats bestämd.

Teylar Ta Palulukankelku

Wow, jag har definitivt varit för inaktiv på ``Potatis-monarkins´´ del av forumet  ;D! Jag höll t.o.m. på att glömma bort hur man skriver på svenska, Dolph Lundgren-style  :P!

Jag vill bara säga att det vore awesomesauce med en träff under sommaren  ;D! Jag har inget speciellt inplanerat över sommarlovet (Förutom Metaltown 17-18 Juni, såklart  ;D!) så det duger när som helst. Transport kan dock vara ett problem. Jag skulle gärna vilja träff aynga nìwotx och plltxe leNa'vi med er men jag vet inte om det är värt att sitta 3-6 timmar på ett tåg till Stockholm  :-\. Jag är dessutom relativt oerfaren när det gäller att pendla.

Hur som helst så kommer jag gärna med förslag om så behöves  ;D.
Set oe slolu Kxitx, hifkeyä ska'ayu

The spam section: Where the random s**t happens ;D.

I can't deny it: I'm a smiley addict ;D.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sіr. Ηaxalot

Jo, ett sverige meetup skulle vara awesome, det gäller nog bara att faktiskt bestämma något och helst se till att kordinera med ToS.

Om jag ska åka tåg igen så hoppas jag att de inte slackar lika mycket med att kolla biljetter som de gjorde när jag åkte i veckan. Det känns så onödigt att betala 500:- för tågbiljetter, sen så kommer det ingen och kollar om jag faktiskt har någon biljett :(

Nyx

Jag jobbar en massa i sommar så jag är på om jag har tur och är ledig den dagen... mitt schema följer verkligen inget mönster. Men det skulle vara kul att träffa lite folk när det inte är någon skola i vägen iaf

Mesireatu

Kaltxì!
Ja, jag är intresserad och jag bor utanför Karlstad.
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!

Teylar Ta Palulukankelku

Glad att någon mer än bara jag (i alla fall ibland  :P) är inne på den svenska delen av forumet  :). Tyvärr tror jag att det är för lite aktivitet bland svenskarna här är för låg för att det ska bli av något, i alla fall i dagsläget  :(.
Set oe slolu Kxitx, hifkeyä ska'ayu

The spam section: Where the random s**t happens ;D.

I can't deny it: I'm a smiley addict ;D.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D