Är du intresserad i en Learn Na'vi-träff?

Started by Le'eylan, July 16, 2010, 09:44:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skulle du vilja träffa andra ifrån forumet i en Learn Na'vi-träff?

Ja, vi kan prata, studera Na'vi tillsammans och kanske hitta på något mer!
13 (92.9%)
Ja, vi kan träffas och studera Na'vi!
1 (7.1%)
Ja, och jag skulle kunna hålla i den
0 (0%)
Nej, jag är inte intresserad av att träffa andra härifrån
0 (0%)

Total Members Voted: 12

Le'eylan

Hej! :D
Är du intresserad av att träffas? eller inte?
Fyll i ditt svar ovan!

Om du svarar ja, skriv gärna häri vart du håller till, så kan jag göra en karta som visar detta :D
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Ateyo te Kellett

jag är helt på. bor i grebbestad under sommaren men i göteborg när ja går i skolan

Nyx

Kxanì försökte dra ihop nåt tidigare men det dog, hoppas det går bättre nu. Jag röstar på Stockholm, förresten. Eller, Uppsala skulle vara ännu bättre, haha :P

Ateyo te Kellett

passar kanske för dej:p men jag har en bit att åka då

Nyx


Le'eylan

Jag börjar bli lite otålig nu  :D
Kanske dags att börja planera det här?^^
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Le'eylan

Quote from: Kelkuyä Eyktan on August 26, 2010, 10:59:13 AM
Vi Svenskar på ToS har typ börjat plannera för en sort of meetup i göteborg om vi nu får något release datum för Avatar :) Det är ju fortfarande inte helt plannerat ännu såklart, det var en kille som föreslog om det idag :P Om ni verkar intreserade så säg till bara ^^ http://www.tree-of-souls.com/meetups/2423-avatar_re-release_-_sweden_gothenburg_meetup_date_tba.html
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Kelkuyä Eyktan

Okej...sorry för min post på fel tråd  :-\

Är det någon dock som känner sig intresserad hittills? :P

Kxani

Tack ör erkännandet Nyx XD

Hhe jag jag försökte dra ihop en sådan förut och tänkte att Stockholm Central är en smart idé! :-)

Sіr. Ηaxalot

Det känns som att det inte är så mycket snack och ingen verkstad alls på meetup fronten.

Samma sak med EU meetupen, som sköts upp tills sommaren nu. (har inte det skjutits upp en gång tidigare?)

Nyx

Quote from: Sir. Haxalot on January 01, 2011, 01:36:13 PM
Det känns som att det inte är så mycket snack och ingen verkstad alls på meetup fronten.

Samma sak med EU meetupen, som sköts upp tills sommaren nu. (har inte det skjutits upp en gång tidigare?)
Heh, vi är rätt dåliga på det här med att träffas :P

Den gamla EU-meetupen blev av den gången, fast den förvandlades till en tysk meetup...

Kxani

Tycker i helhet att det finns kommunikationsproblem runt folk på sidan. Mycket administrativa oklarheter i flera saker. Tror det är dags för folk att ta planer på allvar eller inte delta alls.

Eytu'zhe'e

Bor i Jönköping, det skulle passa bra i Örebro ;)

Le'eylan

Av de svenskar som är aktiva, tror jag faktiskt att de flesta bor runt Stockholm?
:)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Sіr. Ηaxalot

Hur många är det som är aktiva förresten, runt 6-7 stycken va?

Le'eylan

Well... Det är du, jag, Nyx, Carborundum, Lance, Teylar, Prof. K Miller och Yariung då :)
(jag missade säkert någon....)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Eytu'zhe'e

Det är rimligt.. Kanske runt 10 eller mindre?

Sіr. Ηaxalot

Vecka 8 känns ju på ett sätt som en bra tidpunkt (kanske lite nära bara), men jag kommer förmodligen inte att vara hemma på större delen av veckan.. :(

Nyx

Det finns inga sportlov när man pluggar... men helgen vecka 8 funkar fin-fint ^^

Sіr. Ηaxalot

Helgen v. 8 kan nog fungera för mig med. Frågan med plats återstår ju iofs fortfarande, men ja. Det verkar ju iaf vara flest personer i närheten av Stockholm.