Kaltxì Värmland!

Started by Mesireatu, May 16, 2013, 08:42:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mesireatu

Kaltxì Värmland!   :)
Oel kameie frapo! Till höstterminen 2013 kommer Vuxenskolan Karlstad starta upp en cirkelgrupp om Na'vi och Avatar. I skrivande stund är inte veckodag eller tid klart. Men det blir troligen en vardag och på eftermiddagen. Maila gärna om du är intresserad, här eller till [email protected]. Vänligen observera att detta INTE är en kurs eller studiecirkel i Na'vi, utan som sagt en plats att diskutera vårt älskade språk Na'vi, favoritfilm Avatar, de kommande delarna 2, 3 o 4. Och annat intressant..
Detta i sin tur gör att det är gratis att vara med och inga krav på förkunskaper. Nybörjare och de som talar flytande.. Alla är välkomna!! Bara du har ett intresse för filmen och/eller språket!!
Zola'u nìprrte'!! Välkommen!! Eywa ayngahu!! Mesirea ('two spirit' på Na'vi) I vår värld Lottie, även om släkten säger Liselotte  :-*
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!

Le'eylan

Åh vad häftigt! Om jag bodde närmre skulle jag vara den mest trogne deltagaren, pänutìng ohe!
Det känns dock som en väldigt specifik grupp, hur många deltagare förväntar du dig?
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Mesireatu

Kaltxì Le'eylan!
Oel kameie ngati! Irayo! Jag har försökt maila till dig, men fått beskedet att du inte finns..
Tja.. Jag tror/hoppas på 5-6 stycken, (Vs vill att vi är minst 3) men du är den första som svarat. Hoppas du kan sprida detta vidare.
Jo, hur gick det med din ordbok? När jag klickar på länken, blir det bara svart. Visserligen har jag inga problem med engelska, men det hade varit kul med en på svenska.
Gissar att du önskade Lycka Till.. Eywa ngahu Kramar Il Sogno Viandante/Lottie
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!

Le'eylan

Forumet verkar ha problem med min apostrof i namnet.. [Kolla in den här länken]
Ordboken ja.. Försöker fixa den, men det är något kodmässigt som har gått helt fel.
Jag hör av mig angående eventuella framsteg :)
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Mesireatu

Kaltxì!
Oel kameie ngati! Den tyska ordboken ska tydligen bli flerspråkig. Så nu söker redaktören hjälp av både tysk- o engelsktalande. Vore kanske nåt.. Eywa ngahu
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!

Mesireatu

Oel kameie ngati!  :) Hur gör jag för att lägga upp ett foto på min sida/profil?  ??? Den tar in texten, men inte bilden. Titta t.ex. på mitt senaste inlägg under "Vart bor ni?". Å andra sidan, kanske jag inte ser min egen bild, utan det är bara ni andra som gör det.. Eywa ngahu Vänligen Il Sogno Viandante
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!