Välkommen till det svenska forumet!

Started by Le'eylan, July 16, 2010, 09:34:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Le'eylan

Hej och välkommen hit!

Na'vi är ett underbart språk, och learnnavi.org är bästa stället för att lära sig mer om det. Den svenska delen här inte så stor eller aktiv, men det betyder inte att vi svenskar inte finns på forumet!

Om du är ny, presentera dig gärna och fråga om det är något du undrar över.
Hoppas du ska trivas här och låt Na'vi blomstra!
Krro krro pamrel seri fìtsengmì, alu oey pìlok leNa'vi
Sometimes writing here, on my Na'vi blog
=^● ⋏ ●^=

Mesireatu

Oel kameie ngati!
Jag är en svensk tjej/kvinna som just börjat lära mig Na'vi. Jag har några frågor som jag hoppas du vill svara på..
1. Hur gör jag för att registrera mig här (på det Svenska forumet) Jag är med på Learn Na'vi Forum redan och heter Il Sogno Viandante (vilket betyder Drömvandraren på Italienska) Men jag är inte med på Learn Na'vi Wiki.
2. Jag vill registrera mig på Na'vi Wiki's sida, under de som talar Na'vi, under Nybörjare. Hur gör jag det?
3. Vad har hänt med dina ordböcker? Trycker jag på länken, blir skärmen grå. Både här och på Learn Na'vi/Media.. Vill du, får du gärna maila dom.. och/eller sätta upp mig på en mailinglista för uppdateringar.. [email protected]
Till vardags heter jag Liselotte Frejdig, jobbar som journalist och bor ca 31-K no om Karlstad i ett samhälle som heter Molkom med två katter. Annars är jag Stockholmstös från början och har även bott i Uppsala. Vänligen Lottie
Varför minns jag alla dåliga vitsar, men glömmer alla infix i Na'vi?? ???
Why do I remember all bad jokes, but forget all the infixes in Na'vi?? :-[

Jag älskar dig, Sara L!!
Nga yawne lu oer, Sara L!!